|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sorte, tette strømpebukser, petrolfarget pologenser og enkel sort strikkakjole. Da jeg var ute tidligere hadde jeg grønn IdaT regnkåpe og hvite Vikingstøvler. Drittvær! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har nettopp stått opp etter å ha vært på natt. Jeg er kjempesexy.
![]() |
#63 |
nygift
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart aladdin bukse, grønn posete topp og en sort cardigan, klar for sofakveld med mannen.
![]() |
#64 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg på meg smal lilla bukse fra BikBok, sort lakkbelte med "pyramidenagler" fra Gina Tricot, grå kortermet topp fra HM, mørk grå hettejakke fra HM.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg på meg mørk blå dongeribukse, svart singlet med blonde øverst og en brun skjorte. Høyhæla sko. Håret i hestehale og så gadd jeg som vanlig ikke å ta på linser så jeg går med briller. De får meg til å se så intelligent ut.
![]() |
#66 |
♡
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeansskjørt, sort genser og sorte strømper.
![]() |
#67 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans fra 7 for all mankind, svart tynn genser fra Mexx, kortermet stikkegenser fra Bruuns Bazaar, skjerf og øreringer fra Oasis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|