Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær fra Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 13:39   #1
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær fra Kappahl

Jeg kjøper flotte bodyer der til guttungen.

Ellers syns jeg kvaliteten på klærne til dame er elendig (men der er en del fint. Scanner jo en del )

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:50   #2
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Klær fra Kappahl

Jeg handler ikke på KappAhl, ikke svigemor eller...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:53   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjelden, men det hender jeg finner et og annet plagg jeg liker der. Har handlet litt undertøy der, da de faktisk har noe kvalitetsundertøy til store pupper.

Mamma er kjærring, og handler veldig mye på KappAhl.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:59   #4
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Handler ikke klær til meg selv på Kapahl men det hender jeg finner noe til ungene. Når jeg tenker meg om så har jeg vel kjøpt undertøy og sokker der.

Handler helst klær til meg selv på Vero Moda og Bik Bok

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 20:11   #5
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handler ikke så mye på Kappahl. Har funnet noen bodyer og lignende til lillejenta, men synes dameklærne de har ser så vide og uformelige ut. Men når det er sagt har jeg vel ikke prøvd så mange klær derfra heller.

Handler mest på HM.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 20:11   #6
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er under 30, og føler meg komfortabel i kjerringklær. Kappahl, hm, ellos og lindex er greie butikker. Nå er det vel omtrent 2 år siden jeg kjøpte meg noe som ikke var gravid- eller ammerelatert, så jeg kan vel kanskje ikke uttale meg...

Gammel 27-09-08, 21:11   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Handler ikke på KappAhl, men vet egentlig ikke så mye om klærne. Av utstillingsdukkenen deres ser det ut som om klæren er for store og har feil passform til meg. Men det kan jo hende jeg hadde funnet noe om jeg hadde lett. Det gidder jeg imidlertid ikke, da jeg stort sett finner finere ting andre steder.

Jeg handler litt barneklær der. De ha noen bukser som er perfekt for lillegutt. Han er så lang og tynn at bukser er et problem. Der har KappAhl hatt bukser som har perfekt passform til ham.

Ellers er KappAhl, Cubus og Lindex litt sånn samme type butikk for meg. Aner ikke hva de har, kan ikke huske å ha handlet noe til meg selv der, bortsett fra strømper og undertøy.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.