|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Klær fra KappahlJeg handler ikke på KappAhl, ikke svigemor eller... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Einsam
|
![]() Sv: Klær fra KappahlSjelden, men det hender jeg finner et og annet plagg jeg liker der. Har handlet litt undertøy der, da de faktisk har noe kvalitetsundertøy til store pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlHandler ikke klær til meg selv på Kapahl men det hender jeg finner noe til ungene. Når jeg tenker meg om så har jeg vel kjøpt undertøy og sokker der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlHandler ikke så mye på Kappahl. Har funnet noen bodyer og lignende til lillejenta, men synes dameklærne de har ser så vide og uformelige ut. Men når det er sagt har jeg vel ikke prøvd så mange klær derfra heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg er under 30, og føler meg komfortabel i kjerringklær. Kappahl, hm, ellos og lindex er greie butikker. Nå er det vel omtrent 2 år siden jeg kjøpte meg noe som ikke var gravid- eller ammerelatert, så jeg kan vel kanskje ikke uttale meg...
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlHandler ikke på KappAhl, men vet egentlig ikke så mye om klærne. Av utstillingsdukkenen deres ser det ut som om klæren er for store og har feil passform til meg. Men det kan jo hende jeg hadde funnet noe om jeg hadde lett. Det gidder jeg imidlertid ikke, da jeg stort sett finner finere ting andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|