Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 22:06   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Jeg har veldig varierende størrelser etter hvor jeg handler. Det går fra str 40 til 44 og XL. Jeg svarte 42-44. Men det stemmer altså på noen butikker, men ikke alle. Odd Molly klær er i str 3 og tommestr på jeans er 30 eller 31.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 15:15   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på vei nedover i størrelsene.

Nå er jeg en 44 som beveger meg mot 42. Det er helt fantasktisk å kunne gå i normale butikker å kjøpe klær.

Gammel 25-11-06, 19:59   #3
Chica
Snerpe

Chica sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

48, noen ganger 50 i bukser, og 46, noen ganger 48 i topper, så snittet er nydelige str. 48!

Gammel 25-11-06, 22:52   #4
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Robina er litt kul
Standard

42.

Gammel 26-11-06, 12:37   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg er 46-48.. for et år siden var jeg 48-50-52.. det går rett vei hvertfall.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:45   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

38 er vel det jeg bruker mest. Det hender innimellom jeg kjøper 36, men ikke så ofte.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:49   #7
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

36 (S) ugravid, 38 (M) gravid.

Gammel 27-11-06, 14:29   #8
Ceridal
Fullverdig medlem

Ceridal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Akkurat nå bruker jeg str 38-40. Målet er å komme ned igjen til 36-38. Alt til sin tid.

Ceridal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:22   #9
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

32-34 Skulle gjerne gått opp en størrelse.

Gammel 17-01-07, 11:01   #10
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

32-34 Skulle gjerne gått opp en størrelse.

Jeg også. 32 i bukser, og 34/36 i overkroppen. Kunne tenkt meg og vært en 36.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 19:04   #11
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

40 over beltestredet (av og til 42) og 38 eller 36 under.
Forstår det virkelig ikke: jeg har langt ifra noen kjempepupper men likevel er ALT på HM feks trangt over puppene. Snåle greier...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:30   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har variert veldig, har vært alt fra str 34 til 48. (spiseforstyrrelser er tøft for økonomien også )

Nå er jeg str 42 og trives absolutt ikke med det.

Gammel 17-01-07, 10:57   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er str. 36, noe som passer min høyde og kroppsbygning greit.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:28   #14
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

36/38. Mer 36 akkurat nå.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:41   #15
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alt fra 36 til 40. Mest klær har jeg nok i 38 og passer jeg ikke på nå så heller det nok mer til 40 enn 36

Gammel 18-01-07, 02:02   #16
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

42-44 nå, buksene i 38 som jeg brukte for 1 1/2 år siden ligger på vent til sommeren, da skal jeg få de på igjen.

Gammel 18-01-07, 09:03   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset for 40/42, men for øyeblikket er det vel mest en 42 jeg er, iallfall nedentil. Oppe varierer det, der bruker jeg gjerne M eller 40, iallfall hvis jeg klarer å knekke de fire kiloene som har dukket opp i høst "på mystisk vis".
Jeg har forøvrig noe med proporsjonene som gjør at det skal mye til før buksene er lange nok så min kropp er nok også litt rar.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 11:24   #18
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker 34-36 og enkelte butikker må jeg opp i 38.
Nå liker ikke jeg å gå i ettersittende klær så kjøper ofte overdeler en stør større.
Skulle ønske jeg hadde litt mer oventil og i mangel av det skjuler jeg med store gensere.

Olabukser kan jeg kjøpe i stør 16 år.

Gammel 18-01-07, 18:04   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Therese, her.

Skulle ønske jeg hadde litt mer oventil og i mangel av det skjuler jeg med store gensere.

Jeg har heller ikke så mye å skilte med i frontpartiet (bortsett fra nå under amming, da), men jeg tenker helt motsatt - synes jeg ser ut som en forkommen unge i for store overdeler, så her går det bare i tettsittende topper.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 15:31   #20
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har heller ikke så mye å skilte med i frontpartiet (bortsett fra nå under amming, da), men jeg tenker helt motsatt - synes jeg ser ut som en forkommen unge i for store overdeler, så her går det bare i tettsittende topper.

Enig. Før gjemte jeg min tynne kropp og ganske flate frontparti under vide gensere o.l.

Først for et par år siden oppdaget jeg at det var mye mer kledelig med ettersittende klær. Det var en overgang og jeg følte meg veldig avkledd i begynnelsen, men jeg så jo at jeg så bedre ut og fikk en finere figur i klær som var mer figurnære. Til og med mitt beskjedne frontparti kom mye bedre frem i mer ettersittende topper (og med riktig BH). Jeg har fått veldig mye positiv respons på endret klesstil, så det er synd at jeg måtte bli nesten 40 før jeg turde å fremheve kroppen min.

Nå bruker jeg mest ettersittende jeans (eller lange skjørt) og skjorter / topper / jakker som er innsvinget i livet.

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.