Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Er det bare jeg som IKKE ser Grey's?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du på Grey's?
Ja, jeg ser det HVER tirsdag \laster ned 46 27,54%
Ja jeg ser det men jeg kan gå glipp av en episode. 36 21,56%
Nei, jeg hater den serien 8 4,79%
DustePåll 3 1,80%
Nei 74 44,31%
Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 01:27   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som IKKE ser Grey's?

Har kun sett EN episode, og den fenget bittelitt der og da, men det ble aldri noe mer. Jeg synes den er litt klissete, liker bedre spennende serier som Akutten og House, spesielt sistnevnte.

Gammel 09-09-08, 01:36   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, skjønner legers frustrasjoner over sykehus-serier ja, det må være litt irriterende.
Jeg ble jo irritert bare av en liten episode på Raymond i dag, der han mente en gammel italiensk tante sikkert ikke hadde giftet seg fordi hun fremdeles hadde sitt pikenavn. I Italia skifter ikke kvinnene navn når de gifter seg, for tenk!

Gammel 09-09-08, 08:44   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg ser på TV på tirsdager i den tiden så velger jeg CSI.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 09:00   #4
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp - ser på Grey's. Er ikke så mye annet jeg se på egentlig, men Grey's er obligatorisk på tirsdager. CSI ser jeg på innimellom - tar det opp så jeg kan se på det senere.

Gammel 09-09-08, 09:35   #5
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser det hvis det passer slik. Og det gjør det forholdsvis ofte, siden mannen har trening tirsdager. Jeg har ingen serier på tv som jeg se. Serier som er gode ser vi på DVD.

Gammel 09-09-08, 10:49   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fulgte med en liten stund, men til sykehusserie å være, synes jeg den var elendig. Jeg brydde meg null og niks om personene, og Meredith hadde jeg bare lyst til å kaldkvelde. Til og med da Denny døde, og resten av damene på kontoret nesten måtte sykemeldes av sorg, satt jeg og kunne ikke bry meg mindre. Så jeg droppet hele serien.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 10:51   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Wow etter som jeg har lest her inne så trodde jeg faktisk at det vare bare jeg som hatet den serien.
Ja det går fint ant å hate serier

Gammel 09-09-08, 15:14   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sett noen episoder når jeg har vært hos andre som følger med på serien. De få episodene jeg har sett er mer enn nok for meg. Jeg blir bare irritert av å se på.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 15:24   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne godt tenkt meg å gi den en sjanse, men jeg har ikke sett noen episoder og da jeg prøvde en halv episode var det fullstendig umulig å komme inn i handlingen. Og jeg driver ikke med nedlasting fra nettet så jeg kan finne alle gamle episoder.

Gammel 09-09-08, 16:00   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser den av og til og griner like mye hver gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:30   #11
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg ser den av og til og griner like mye hver gang.

Ånei, ikke si at det er tåreperse. Jeg som elsker tåreperser.

Skal ikke begynne å se, skal ikke begynne å se. :mantra:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 16:47   #12
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, ser ikke. Aner ikke hva det er.

Gammel 09-09-08, 19:53   #13
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Nei, ser den ikke. Har ikke tenkt å begynne å se på den heller. Det lille jeg har sett fenger rett og slett ikke.

Det går fint an å hate serier. Jeg hater "Married with Children" og "The Simpsons". De to dummeste seriene, ever!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:56   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Det går fint an å hate serier.

Ingen serie som sådan, men jeg hater, virkelig HATER alt som har med Beavis og Butthead å gjøre.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:58   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Jeg hater "Married with Children" og "The Simpsons". De to dummeste seriene, ever!

:vantro:

Du tuller, sant?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:08   #16
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:vantro:

Du tuller, sant?

Nei, dønn seriøs gitt. Jeg kan ikke fatte hva folk ser i de seriene. Jeg synes det er totalt lavmål.

Gammel 09-09-08, 21:09   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har tydeligvis store problemer.

:eat my shorts:

Gammel 09-09-08, 22:16   #18
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Standard

Har på Charterfeber i bakgrunnen, her jeg sitter, og jeg må bare si at det er like teit!

Gammel 09-09-08, 22:27   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Man. Sammenligner. Ikke. Simpsons. Og. Charterfeber.

Gammel 09-09-08, 23:45   #20
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Man. Sammenligner. Ikke. Simpsons. Og. Charterfeber.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.