Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nye norske serier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 10:06   #61
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye norske serier

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Når er HVALER da?

Lurer jeg på og!

*nyskjerrig på hvordan det ser ut på hvaler *

Gammel 08-09-08, 10:32   #62
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er lett å underholde og er glad i nordlendinger, så jeg likte Himmelblå.

Gammel 08-09-08, 10:53   #63
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte "Himmelblå" og kommer til å benke meg neste søndag også.
Nordlendinger er kule. Og jeg tror jeg er litt forelsket i Kim-karakteren.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 11:07   #64
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og mannen så de to første episodene av Himmelblå i går, og vi koste oss, vi. Lun og morsom og med forholdsvis troverdige skuespillere i hovedrollene. Jeg fikk litt sansen for Kim.

Skal prøve å få med oss Hvaler også. :har PVR:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 11:54   #65
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg så Himmelblå, og syntes det var sjarmerende og grei underholdning. Kommer til å gi Hvaler en sjanse også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:15   #66
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så begge episodene og kommer nok til å se resten også - som utflyttet Helgelending så er det jo litt stas med noe som er fra landsdelen. Til og med ungene dro kjennsel på fjellene (De syv søstre)

Roy så forresten veldig ekte ut Han som spiller Roy er jo fra Helgeland, så dialekta ble mest autentisk hos ham.

Gammel 08-09-08, 12:25   #67
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg fikk ikke sett himmelblå i går.

Gammel 08-09-08, 12:28   #68
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

jeg fikk ikke sett himmelblå i går.

Det går i reprise. Iallefall neste søndagsformiddag, og muligens at det går på nrk2 eller 3 i løpet av uka.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:33   #69
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ligger på nrk.no også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:36   #70
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte serien og ser den nok igjen på søndag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 17:00   #71
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det var vanskelig å ikke tenke på orginalen. Men vi så begge episodene, og kommer sikkert til å se resten også. :har også PVR:

Jeg ble veldig begeistret for Kenny(Kim) i den engelske serien. Han var knalltøff.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 19:07   #72
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

*nyskjerrig på hvordan det ser ut på hvaler *

Jeg også Ryktene sier at de har filmet stupebrettet på hytta vår samt snekka til pappa, så jeg er jo nesten nødt til å se hele serien for å se om jeg ser båten.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 21:28   #73
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det var nå litt forutsigbar start på den, men jeg syns den var så bra at jeg ser nok neste søndag også.

Gammel 10-09-08, 17:56   #74
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Himmelblå virket lovende. Familien min kommer fra Helgelandskysten (har hytte under de sju søstre). Kom akkurat hjem fra en tredagerstur med jobben til Hvaler, så tror jeg må gi den serien en sjanse.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:11   #75
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Skuespillerne er flinke, men dialogen er så dårlig. Så platt og rett frem. En ting er at noen mennesker er ærlige og sier alt de mener, men det gjelder da ikke alle?

De er da nordlendinger, må vite.

Gammel 10-09-08, 19:48   #76
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var litt gøy å se "Kaptein Sabeltann" i en annen rolle enn nettopp Kaptein Sabeltann. Vet ikke hva han heter, men han var kjøkkensjefen.

Jeg kommer til å følge med på Himmelblå, syntes den var veldig god.

Gammel 14-09-08, 21:44   #77
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Himmelblå tok seg virkelig kraftig opp idag. Veldig spennende nå syns jeg. Men hva er det med kona til han Brynjar? Var hun dement eller noe? (hun også)? Eller var hun psykisk syk? Forstod ikke helt jeg.

Gammel 15-09-08, 08:43   #78
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men hva er det med kona til han Brynjar? Var hun dement eller noe? (hun også)? Eller var hun psykisk syk? Forstod ikke helt jeg.

På nettsidene står det litt om alle rollefigurene. Her er sida om Liv.

Gammel 15-09-08, 21:06   #79
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Suverent Pingis Nå har jeg full oversikt

Gammel 15-09-08, 21:11   #80
Kosmokula
Øyert

Kosmokula sin avatar

Hvor: Trondheim
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

<---- Stolt øyert!
Jeg må jo nesten følge med på Himmelblå.
Skikkelig snodig å se øya man har vokst opp og bodd på den måten.
Spesielt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.