|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Grattis med nye mobiler til dere som har kjøpt dere det. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Jeg blir så sinnssykt misunnelig på disse rosa (nekter å skrive råååååsa) Nokia-telefonene deres, MEN dessverre de tåler ikke karibisk varme. Har slitt ut 3 Nokia-telefoner i underkant av 1 år her i Karibien, og det er garantert pga. det varme klimaet. Samsung synes å være det eneste som tåler varmen noenlunde, men de er så stygge at det er til å griiiiine av.
|
|
|
#65 |
|
saftig
|
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Nå har jeg prøvd ut denne rååååsa telefånen i noen timer, og fy søren så klønete den er å manøvrere! Alt har fem ekstra trykk sammenliknet med min gamle, elskede 6230i. Jeg gir den et par dager til, og hvis jeg da ikke er fornøyd så pakker jeg den inn og returnerer den. Makan.
|
|
|
#66 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Jeg har denne; den er fra samme serie. Men litt enklere enn den dere har.
|
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?
Huff da! Jeg som nettopp har mottatt henteseddel på min......... |
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Hvor mye har du betalt for denne? Denne kunne jeg nemlig (mot normalt) kjøpe for 200 dollar i byen i dag, og det regner jeg med er billig ettersom det er det samme som jeg betalte for 3310....
|
|
|
#69 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Denne var stilig også i brun |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Jeg har Nokia 6233, og er ganske fornøyd. Den er litt stor, men tåler vanvittig mye juling. Det eneste problemet er batterikapasiteten, i og med at det er en zymbiantelefon. Jeg må lade den nesten hver dag, og jeg snakker ikke sååå mye i telefonen. For at den skal holde litt, måtte jeg skru av 3G-funksjonen. |
|
|
|
#71 |
|
Come what may...
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Kidding, right?
|
Ja, den er dyr i og med at den er en av de nyeste de har på markedet. Betalte vel 3500,- tror jeg? (ulåst og uten abonnement). Kjøpte den her; det var det eneste stedet som hadde den i brunt.
|
|
|
|
#73 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Litt i dyreste laget så får nok vente litt. Men den var utrolig stilig. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Da har jeg fått min rååååååååsa 7373!! Jeg |
|
|
|
#75 |
|
saftig
|
Jeg sloss ennå litt med min, men det kommer seg. Nå sitter helten og leker seg med den, og forenkler med litt snarveier og sånn. Jeg vil ha klokke som skjermsparer sånn at jeg slipper å klikke på den for å få oversikt over dagen.
|
|
|
#76 |
|
trøtt
|
En slik har jeg også. Jeg er godt fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
saftig
|
Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?Jeg har vennet meg litt mer til telefonen, men jeg er ikke 100 prosent fornøyd. Den har veldig dårlig batterikapasitet, og så tuller den med ordlisten. Jeg sier ganske mye øh når jeg tekster, så jeg la inn det i ordlisten. Nå får jeg Øh hver gang jeg skal si og. Med stor bokstav - Øh.
|
![]() |
|
|