Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil skal jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 19:55   #61
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Grattis med nye mobiler til dere som har kjøpt dere det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:30   #62
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Har akkurat åpnet pakken, så nå skal jeg ned og se hva helten har fått istand.

Gammel 06-12-06, 11:49   #63
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venter til du har prøvd den ut litt før jeg kjøper!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 18:25   #64
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir så sinnssykt misunnelig på disse rosa (nekter å skrive råååååsa) Nokia-telefonene deres, MEN dessverre de tåler ikke karibisk varme. Har slitt ut 3 Nokia-telefoner i underkant av 1 år her i Karibien, og det er garantert pga. det varme klimaet. Samsung synes å være det eneste som tåler varmen noenlunde, men de er så stygge at det er til å griiiiine av.

Gammel 06-12-06, 19:50   #65
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg prøvd ut denne rååååsa telefånen i noen timer, og fy søren så klønete den er å manøvrere! Alt har fem ekstra trykk sammenliknet med min gamle, elskede 6230i. Jeg gir den et par dager til, og hvis jeg da ikke er fornøyd så pakker jeg den inn og returnerer den. Makan.

Gammel 06-12-06, 21:07   #66
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne; den er fra samme serie. Men litt enklere enn den dere har.

Jeg har den som ekstratelefon (bor i vesken min sånn at jeg har telefon alle de dagene jeg glemmer telefonen min hjemme ); falt pladask for designet og looken. Hovedtelefonen er alltid SonyEricsson, så overgangen til denne var STOR. Den er så utrolig klønete å bruke, og tungvint...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:54   #67
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå har jeg prøvd ut denne rååååsa telefånen i noen timer, og fy søren så klønete den er å manøvrere! Alt har fem ekstra trykk sammenliknet med min gamle, elskede 6230i. Jeg gir den et par dager til, og hvis jeg da ikke er fornøyd så pakker jeg den inn og returnerer den. Makan.

Huff da! Jeg som nettopp har mottatt henteseddel på min.........

Håper dere blir gode venner du og den lekre,nye mobilen!!!

Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:57   #68
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har denne; den er fra samme serie. Men litt enklere enn den dere har.

Jeg har den som ekstratelefon (bor i vesken min sånn at jeg har telefon alle de dagene jeg glemmer telefonen min hjemme ); falt pladask for designet og looken. Hovedtelefonen er alltid SonyEricsson, så overgangen til denne var STOR. Den er så utrolig klønete å bruke, og tungvint...

Hvor mye har du betalt for denne? Denne kunne jeg nemlig (mot normalt) kjøpe for 200 dollar i byen i dag, og det regner jeg med er billig ettersom det er det samme som jeg betalte for 3310....

Gammel 06-12-06, 22:00   #69
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke rååååsa telefon, jeg er blitt voksen og har fått brun

3.2 mpix kamera var utslagsgivende. Alle med barn burde ha bra kamera på mobilen!

Denne var stilig også i brun Kostet den mye?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:36   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har Nokia 6233, og er ganske fornøyd. Den er litt stor, men tåler vanvittig mye juling. Det eneste problemet er batterikapasiteten, i og med at det er en zymbiantelefon. Jeg må lade den nesten hver dag, og jeg snakker ikke sååå mye i telefonen. For at den skal holde litt, måtte jeg skru av 3G-funksjonen.

Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 11:07   #71
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

ÅÅ nå ble jeg skuffa igjen! Hva skjer med Nokia!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 20:02   #72
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Denne var stilig også i brun Kostet den mye?

Ja, den er dyr i og med at den er en av de nyeste de har på markedet. Betalte vel 3500,- tror jeg? (ulåst og uten abonnement). Kjøpte den her; det var det eneste stedet som hadde den i brunt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 20:11   #73
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den er dyr i og med at den er en av de nyeste de har på markedet. Betalte vel 3500,- tror jeg? (ulåst og uten abonnement). Kjøpte den her; det var det eneste stedet som hadde den i brunt.

Litt i dyreste laget så får nok vente litt. Men den var utrolig stilig.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 00:24   #74
tutta
Passiv

Standard

Da har jeg fått min rååååååååsa 7373!! Jeg den allerede!!!

Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 00:32   #75
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg sloss ennå litt med min, men det kommer seg. Nå sitter helten og leker seg med den, og forenkler med litt snarveier og sånn. Jeg vil ha klokke som skjermsparer sånn at jeg slipper å klikke på den for å få oversikt over dagen.

Gammel 08-12-06, 00:48   #76
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg er veldig fornøyd med min nokia 6131, den har greit nok kamera, mp3 spiller og radio. men den har ikke så godt minne så skal du bruke den til mp3 ville jeg ha kjøpt ekstra minnekort.

den er veldig enkel i bruk. fint design. stor skjerm, store taster og knapp som åpner den.

den finnes og i forskjellige farger. selv kjøpte jeg den tidlig og fikk bare tak i svart.. men liker den jeg.

En slik har jeg også. Jeg er godt fornøyd med den.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 01:02   #77
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Jeg har vennet meg litt mer til telefonen, men jeg er ikke 100 prosent fornøyd. Den har veldig dårlig batterikapasitet, og så tuller den med ordlisten. Jeg sier ganske mye øh når jeg tekster, så jeg la inn det i ordlisten. Nå får jeg Øh hver gang jeg skal si og. Med stor bokstav - Øh.

Gammel 30-12-06, 01:12   #78
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg er super fornøyd med min mobil!! Vi er gode venner vi min råååååsa mobil og jeg!!

Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 01:17   #79
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Men hvordan får jeg strøket vekk Øh-et? Jeg skriver jo liksom og oftere enn Øh!

Gammel 30-12-06, 02:02   #80
tutta
Passiv

Standard

Men hvordan får jeg strøket vekk Øh-et? Jeg skriver jo liksom og oftere enn Øh!

Beklager,kan dessverre ikke hjelpe deg.......

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.