Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oslofolk: I hvilken bydel bor du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: For de som bor i Oslo: I hvilken bydel bor du?
Alna 10 11,24%
Bjerke 4 4,49%
Frogner 7 7,87%
Gamle Oslo 10 11,24%
Grorud 3 3,37%
Grünerløkka 8 8,99%
Nordre Aker 9 10,11%
Nordstrand 7 7,87%
Sagene 5 5,62%
St.Hanshaugen 1 1,12%
Stovner 3 3,37%
Søndre Nordstrand 5 5,62%
Ullern 6 6,74%
Vestre Aker 7 7,87%
Østensjø 4 4,49%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 17:57   #61
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslofolk: I hvilken bydel bor du?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg er i Grorud, men har jeg truffet deg?

Nope, så da vet jeg om en til som ikke har stemt enda. Det kan jo hende vi kjenner hverandre, da???

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 20:31   #62
tøffelise
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2007
tøffelise har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bor i Sagene

tøffelise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 20:40   #63
lightblue
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
lightblue har et hav av muligheter foran seg
Standard

Og jeg bor også i Bydel Sagene....

Gammel 22-08-08, 20:52   #64
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sambo og jeg kjørte over der i går og utbrøt i kor "2010!!!"

Å, ække synd på meg! Vi har ikke bil og har stort sett god tid Slow life... Jeg har nok tålmodighet til å vente på "miljøgate" og firkanta rundkjøring*. Men mister kanskje den tålmodigheten når jeg begynner i jobb igjen og poden skal i barnehagen? Vi får se. Tar trikken, så kanskje det går greit lell.

*Firkjøring?

Gammel 22-08-08, 21:33   #65
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Grorud. Det er minst en annen som bor her. Har truffet henne på veien.

Grorud her også!

Gammel 22-08-08, 21:35   #66
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En til i Østensjø sier hei!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 23:58   #67
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

gammle oslo

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 09:06   #68
tutta
Passiv

Standard

Vestre Aker.

Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 12:57   #69
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Alna.
Ikke veldig langt unna grensa til Østensjø.

Jålebeinet kjenner jeg, Xian har jeg sett ( tror jeg), men hvem er dere andre? :skuler på naboene:

... og nå tenker jeg på deg hver gang jeg går forbi det stedet du angivelig skal ha sett meg. Neste gang må du vinke!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 12:59   #70
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Xian! Jeg så deg i sommer! Med barnevogn og barn over eventyrbrua. Jeg hadde tenkt til å hilse, men jeg blir alltid litt usikker når jeg må presentere meg som Glitterchick og lure på om andre er *insert snodig navn*. Jeg føler meg litt som en hemmelig agent i en amerikansk tullefilm.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:05   #71
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grünerløkka. Lizzom.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:08   #72
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter: Snodig navn? Snakk for deg selv.

(Den første gangen jeg traff Xian i RL var til og med på et treff - på Justisen - og likevel var jeg såpass sjenert at jeg neppe hadde turt å gå bort og hilse på henne hvis det ikke var for at hun hadde en kul t-skjorte på seg som jeg kunne kommentere. )

Gammel 26-08-08, 13:11   #73
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Xian! Jeg så deg i sommer! Med barnevogn og barn over eventyrbrua.

!! Jeg var vel på vei til eller fra alle barnevogntrillendes mekka, da nemlig Mecca.

Jeg hadde tenkt til å hilse, men jeg blir alltid litt usikker når jeg må presentere meg som Glitterchick og lure på om andre er *insert snodig navn*. Jeg føler meg litt som en hemmelig agent i en amerikansk tullefilm.

Enda så synd det er at du ikke ga deg til kjenne: Jeg ser den, altså. Jeg ble dessuten utrolig perpleks da jeg ble gjenkjent og tilsnakket på Nordre Skøyen hovedgård av en annen her inne tidligere i sommer.

Gammel 26-08-08, 13:18   #74
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Den første gangen jeg traff Xian i RL var til og med på et treff - på Justisen - og likevel var jeg såpass sjenert at jeg neppe hadde turt å gå bort og hilse på henne hvis det ikke var for at hun hadde en kul t-skjorte på seg som jeg kunne kommentere. )

Det var nok bra du gjorde det, for på mine første treff var jeg full av ærefrykt for newsere med lang fartstid generelt og deg spesielt. (Ikke fordi du var skummel, men fordi du var (er) så velformulert.)

Gammel 26-08-08, 13:18   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Glitter: Snodig navn? Snakk for deg selv.

Jeg husker jeg møtte Heiko på Øya i fjor. Da hadde jeg møtt henne før, men husket ikke hva hun het, og spurte litt sånn "Er du .. Heiko?" "Glitter her".

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

!! Jeg var vel på vei til eller fra alle barnevogntrillendes mekka, da nemlig Mecca.

Du var på vei mot løkka, og datteren din ville undersøke alt hun fant på bakken underveis. Jeg så ikke at det var deg før jeg var noen meter forbi, og det ble så teit å snu. Men jeg lover å tilkjennegi meg neste gang jeg evt. ser deg.

Sist redigert av Tallulah : 26-08-08 kl 13:44.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:39   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Grünerløkka. Lizzom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 14:41   #77
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gikk faktisk bort til Xian jeg da. Håper du ikke ble for skremt. Følte meg litt dust etterpå og tenke at jeg måtte fremstått som en også.

Gammel 26-08-08, 15:38   #78
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nordstrand, men tilbringer en del tid på Søndre Nordstrand.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 19:46   #79
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg gikk faktisk bort til Xian jeg da. Håper du ikke ble for skremt. Følte meg litt dust etterpå og tenke at jeg måtte fremstått som en også.

Deg var det, ja! Jeg hadde glemt nicket du presenterte deg med, så befippet ble jeg. Så om noen var dust var det meg, men egentlig var det vel ingen av oss som var det?

Gammel 26-08-08, 20:00   #80
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så Xian i Frognerparken i sommer, men turte heller ikke si noe .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.