Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket forhold har du til snittblomster?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilket forhold har du til snittblomster?
En nødvendighet for at jeg skal trives i stuen. Kjøper nye (nesten) hver helg 26 19,70%
En luksus jeg unner oss til høytider og når vi har besøk 71 53,79%
Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med 21 15,91%
Hva er snittblomster? 14 10,61%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-08, 18:05   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?

Jeg synes blomster i stua gjør det veldig hyggelig, og kjøper ganske ofte en bukett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 18:06   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes snittblomster er en hverdagsluksus som gir meg noe vakkert å se på Det gir meg virkelig helgelykke å trille ned på torvet etter jobb fredag å kjøpe med en bukett. Sykle hjem med blomster i sykkelkorga og plassere blomster på bordet i nyvasket stue.

Ja, jeg elsker snittblomster og kjøper dem vinter, høst og vår. Om sommeren plukker jeg blomster i hagen og på friområder.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 18:35   #3
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Innimellom pynter det opp, men er alt for lite flink til det. Tror jeg må hinte litt sterkere til mannen

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:21   #4
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Jeg svarte Hva er snittblomster. Vet det jo, men det finnes ikke så ofte her hjemme.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:24   #5
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Snittblomster hva er det?

Eller, jeg vet hva det er men har det aldri, på grunn av mannens allergi. Litt dumt, men så slipper jeg jo å forholde meg til det, samme med grønnplanter.

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:35   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvilket forhold har du til snittblomster?

Tja.. Jeg er tro mot min mann, men elsker tulipaner litt også. De må dog fåes. Jeg er for gjerrig til å kjøpe noe som har så kort holdbarhetstid.

Gammel 10-08-08, 00:59   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Er veldig glad i det og har alltid friske blomster på kjøkkenet og i stuen.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:41   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i det, men unner meg det sjelden.

Til gjengjeld har jeg mange potteplanter og så godt som alltid noe som er i blomst. Akkurat nå er jeg stolt av tre blomstrende Flittig Liser, som jentene og jeg har drevet frem fra frø.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:46   #9
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Ingen alternativer for sære meg her. Jeg synes snittblomster er fint og alt det der, men av en eller annen grunn blir jeg helt deprimert av dem og føler meg som en morder dersom jeg snitter eller kjøper selv. Kommer de som gave er det ikke min feil, og da gleder jeg meg med litt mindre bismak.

og krig og fred og sånn. Jeg sa aldri at jeg var rasjonell?

Jeg er litt der. Moren min er utrolig flink med blomster og finnes ikke glad i snittblomster. Dette fordi de står seg så dårlig i forhold til hva de gjør hvis de får stå på busken/planten. Hun også mener det er helt feil med snittblomster.

Kjenner det har påvirket meg noe.

Gammel 27-09-08, 19:51   #10
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med.

Gammel 27-09-08, 23:02   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Elsker å ha friske, avskårne blomster i stua/spisestua.
Særlig lyserosa grenroser!

Men er ikke så glad i å gjøre i stand/snitte roser med skarpe torner før man har dem i vasen... Aua!

I pollen svarte jeg alternativ 1, men det er mer sånn annenhver-tredjehver helg at jeg kjøper friske blomster.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:22   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heller en potteplante.

Det hender faktisk at gutta kjøper blomster.
Ellers er det ikke noe jeg bruker penger på.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.