|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Come what may...
|
Sv: Har dere hytte?Vi benytter oss av firmahytte avtalen mannen har. Trenger foreløpig ikke å kjøpe selv.
|
|
|
#62 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Vi har hytte, bruker ca 1 time og 15 min. ned. Helt perfekt for oss da vi bruker den mye. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Har dere hytte?vi har ny campingvogn ståendes ca 2 timer fra der vi bor, dessuten har vi tilgang til min mors barndomshjem på Hellesylt når vi vil, hytten i Stryn og hytte på øy ved ona/Bjørnsund. Går alt for lang tid mellom hver gang vi får besøkt noen av stedene...
|
|
|
#64 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Har dere hytte?Nei vi har ingen livssituasjon som tilsier at vi har tid til å bruke hytte, ellers kunne jeg gjerne tenke meg til å hatt en.
|
|
|
#65 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Har dere hytte?hei du |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har dere hytte?Nei, vi har hus. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ad astra
|
Sv: Har dere hytte?Vi bor der hvor andre har hytter, så vi har heller hytte i byen vi (leilighet)...
|
|
|
#69 |
|
både her og der
|
Sv: Har dere hytte?Har så lyst på hytte! Har saumfart finn.no etter rimelige hytter, men det er for dyrt for oss. Vi har hatt nok utgifter med drenering, tilbygg på huset, nytt tak, bytte av utendørs panel, nytt uteområde osv.
|
|
|
#70 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Har dere hytte?Oldefaren min kjøpte et flott landområde i Kragerø for ørtifjørti år siden for en slikk og ingenting og ga hytteplass til barna sine. Jeg og storesøster arvet etter bestemor. Utrolig heldig, hadde aldri hatt muligheten til å kjøpe en slik hytte.
|
|
|
#71 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, men vi har stor campingvogn. Ikke akkurat at det kan sammeliknes kanskje, men den er hytta vår og kan plasseres på fjellet om vinteren om vi ønsker, men vi bruker den mest som hytte i vannkanten ved sjøen om sommeren. I år har vi fått fast plass 100 meter fra Østlandets fineste sandstrand. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har dere hytte?Vi er så heldige at vi har arvet et fantastisk sommersted i Kragerø-skjærgården. Med brygge og båter og sengeplass til 14. Vi eier det dog ikke alene, er flere søsken og -barn som deler på både ferieuker og arbeidsoppgaver. Perfekt løsning for oss, vi ferierer der 2-3 uker hver sommer, får vært mye sammen med søsken og økonomisk sett er det supert. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Har dere hytte?Denne var jo gammel...men vi har fremdeles ikke hytte og kommer nok aldri til å kjøpe oss heller. Om noen år arver vi en stuggu i skogen, der er det koselig.
|
|
|
|
#74 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har dere hytte?
Vi ble ikke ferdig med hytta helt etter planen, vi tok den i bruk september/oktober i fjor. Og vi har brukt den veldig mye, både med og uten gjester, og er veldig fornøyd. Men det var mye arbeid å sette den opp, mye mer enn jeg hadde sett for meg.
|
|
|
#75 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har dere hytte?Ja, jeg eier hytte sammen med broren min. Til nå er det foreldrene våre som har brukt den mest, men jeg håper jeg kommer til å benytte meg litt av den nå som vi flytter hjem.
|
|
|
|
#76 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Har ikke hytte, vil ikke ha hytte. Arver jeg hytte blir den lagt ut for salg i samme sekund som jeg er eier |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har dere hytte?Nei, det har vi ikke og ikke vil jeg ha heller. Jeg vil ikke ha mer å vedlikeholde og betale på og jeg vil ikke føle på at jeg må tilbringe alle ferier på ett sted fordi vi har betalt så mye for det. Man kan ha mange, dyre ferier for prisen av ei hytte.
|
|
|
#79 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har dere hytte?Vi har hytte, den blir desverre alt for lite brukt... Er der en uke eller to om sommer'n og svært sjelden ellers. Har noen vennepar som låner den av og til, bare fint at den blir brukt.
|
|
|
#80 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Stor hytte aaaalt for langt unna der vi har bosatt oss. Heldigvis bruker familien til mannen min den innimellom, hvis ikke hadde vi nok solgt den. Jeg må innrømme at jeg er en av dem som ikke helt har skjønt sjarmen med hyttelivet. Når de gamle ukebladene er lest og godteriet spist (og det er dårlig vær ute....og det er det ofte) så er jeg egentlig klar for å dra hjem igjen |
|
|
|
![]() |
|
|