Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere hytte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 00:36   #61
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi benytter oss av firmahytte avtalen mannen har. Trenger foreløpig ikke å kjøpe selv.

Gammel 08-08-08, 09:50   #62
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi har hytte, bruker ca 1 time og 15 min. ned. Helt perfekt for oss da vi bruker den mye.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 10:56   #63
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vi har ny campingvogn ståendes ca 2 timer fra der vi bor, dessuten har vi tilgang til min mors barndomshjem på Hellesylt når vi vil, hytten i Stryn og hytte på øy ved ona/Bjørnsund. Går alt for lang tid mellom hver gang vi får besøkt noen av stedene...

Gammel 08-08-08, 12:25   #64
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei vi har ingen livssituasjon som tilsier at vi har tid til å bruke hytte, ellers kunne jeg gjerne tenke meg til å hatt en.
Bosatt på landet som vi er og med lite fri i helgene er det mye mer aktuelt med hotellturer til byen i ny og ne og egen båt.

Gammel 01-04-10, 09:48   #65
monica1726
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
monica1726 har et hav av muligheter foran seg
Standard

hei du

nei jeg hahr ikke hytte
men har lyst på en
men har 5 barn så orker ikke lange bilturer
har lyst på kolonihage hytte
hvis det er noen som vet om et sted det ikke er så lang vente liste på kolonihage hytter kan dere ikke gi meg en melding da

monica1726 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 10:00   #66
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi har hus.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 10:02   #67
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke vi, men foreldrene mine. Vi kan benytte oss av den så mye vi ønsker.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 10:04   #68
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi bor der hvor andre har hytter, så vi har heller hytte i byen vi (leilighet)... I tillegg har begge foreldrepar hytter, det ene ved et fjellvann, det andre ved kysten, samt at vi gjennom jobb har tilgang på billig overnatting med helpensjon i et fantastisk turterreng... *heldige*

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 10:07   #69
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har så lyst på hytte! Har saumfart finn.no etter rimelige hytter, men det er for dyrt for oss. Vi har hatt nok utgifter med drenering, tilbygg på huset, nytt tak, bytte av utendørs panel, nytt uteområde osv.

Gammel 01-04-10, 10:14   #70
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Oldefaren min kjøpte et flott landområde i Kragerø for ørtifjørti år siden for en slikk og ingenting og ga hytteplass til barna sine. Jeg og storesøster arvet etter bestemor. Utrolig heldig, hadde aldri hatt muligheten til å kjøpe en slik hytte.

Også har vi en pitteliten hytte ved Tinnsjøen som vi dessverre ikke besøker så ofte (fordi vi er idioter, og fordi det har blitt helt og fullstendig umulig å parkere fornuftig der). Den arvet vi etter oldemoren vår, oldefaren vår bygde den selv etter å ha kjøpt området for, igjen, en slikk og ingenting.

Gammel 01-04-10, 10:46   #71
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke hytte, men vi har stor campingvogn. Ikke akkurat at det kan sammeliknes kanskje, men den er hytta vår og kan plasseres på fjellet om vinteren om vi ønsker, men vi bruker den mest som hytte i vannkanten ved sjøen om sommeren. I år har vi fått fast plass 100 meter fra Østlandets fineste sandstrand.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 11:18   #72
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Vi er så heldige at vi har arvet et fantastisk sommersted i Kragerø-skjærgården. Med brygge og båter og sengeplass til 14. Vi eier det dog ikke alene, er flere søsken og -barn som deler på både ferieuker og arbeidsoppgaver. Perfekt løsning for oss, vi ferierer der 2-3 uker hver sommer, får vært mye sammen med søsken og økonomisk sett er det supert.
Hadde nok aldri valgt å ha et slik sted alene (hadde ikke hatt mulighet til å kjøpe det heller), hovedhuset er fra 1800-tallet og krever mye vedlikehold - både arbeid og penger.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 11:21   #73
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Denne var jo gammel...men vi har fremdeles ikke hytte og kommer nok aldri til å kjøpe oss heller. Om noen år arver vi en stuggu i skogen, der er det koselig.

Gammel 01-04-10, 12:57   #74
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi skal bygge hytte nå snart, planen er at den er ferdig til neste sommer. Vi har valgt å ha den relativt nærme hjemme, mindre enn 1,5 time å kjøre, for å sikre oss at vi faktisk kommer til å bruke den.

Vi ble ikke ferdig med hytta helt etter planen, vi tok den i bruk september/oktober i fjor. Og vi har brukt den veldig mye, både med og uten gjester, og er veldig fornøyd. Men det var mye arbeid å sette den opp, mye mer enn jeg hadde sett for meg.

Gammel 01-04-10, 13:50   #75
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg eier hytte sammen med broren min. Til nå er det foreldrene våre som har brukt den mest, men jeg håper jeg kommer til å benytte meg litt av den nå som vi flytter hjem.
(Det er egentlig mamma og pappas hytte, men den ble overført til meg og broren min for å slippe arveavgift når hyttetomta skulle skilles ut pga salg)

Gammel 01-04-10, 14:57   #76
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Har ikke hytte, vil ikke ha hytte. Arver jeg hytte blir den lagt ut for salg i samme sekund som jeg er eier

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:23   #77
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, har ikke hytte og har aldri hatt hytte heller.
Gjør meg forsåvidt ingen ting

Gammel 01-04-10, 16:39   #78
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har vi ikke og ikke vil jeg ha heller. Jeg vil ikke ha mer å vedlikeholde og betale på og jeg vil ikke føle på at jeg må tilbringe alle ferier på ett sted fordi vi har betalt så mye for det. Man kan ha mange, dyre ferier for prisen av ei hytte.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 13:52   #79
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hytte, den blir desverre alt for lite brukt... Er der en uke eller to om sommer'n og svært sjelden ellers. Har noen vennepar som låner den av og til, bare fint at den blir brukt.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 13:58   #80
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stor hytte aaaalt for langt unna der vi har bosatt oss. Heldigvis bruker familien til mannen min den innimellom, hvis ikke hadde vi nok solgt den. Jeg må innrømme at jeg er en av dem som ikke helt har skjønt sjarmen med hyttelivet. Når de gamle ukebladene er lest og godteriet spist (og det er dårlig vær ute....og det er det ofte) så er jeg egentlig klar for å dra hjem igjen

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.