|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
tankefull
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?
Det er jo ikke sikkert at andre på forumet her har så mye erfaring når det kommer til enkelte slankerelaterte ting. Jeg har en spesifikk ting i tankene nå, men vil ikke fortelle akkurat hva det gjelder, nettopp pga at det er folk jeg kjenner her inne på forumet. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Administrator
|
En blogg (eller sosial gruppe) er ikke et forum, så det kan ikke bli det samme, nei. Men de kan fylle de samme behovene, enten alene eller i kombinasjon. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
lykkelig
|
Nå har det ikke vært den minste lille antydning til konflikt i de få trådene vi har idag da. Jeg har inntrykk av at alle er utelukkende støttende og hyggelige mot hverandre. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Pauset
|
Litt av poenget her er jo felleskap. Blogger er alt annet enn det syntes jeg. Det er mitt og ditt mer. Og det krever jo en mester i systematisk gjennomføring å følge med på bare fem blogger. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Live and let live
|
Det kan jeg. Det skjer ganske mye med en gruppe når man åpner opp og deler sårbare ting.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Jeg likte forslaget. Jeg har problemer med å åpne meg slik jeg burde, for å kunne få den støtten jeg kunne ha trengt. Slankeforum er ikke noe for meg, der føler jeg at det blir for ensidig fokus. Blogg er jeg redd for at liksom ikke hadde funket helt for meg (og da tenker jeg at det kan gjelde for flere enn meg), jeg mener jeg er liksom ikke "inne" med noen her i form av "vennelistekontakt". Det betyr at jeg enten må legge bloggen helt åpen, eller bare skrive for meg selv. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
En Som Trener
|
Nytter ikke i ammatåka hvertfall. :har ikke lest en eneste blogg:
|
|
|
#68 |
|
tankefull
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Enda et argument mot å bruke bloggene for min del, er at de jeg kjenner her inne, står på kontaktlisten min, og da må jeg evt slette de for at de ikke skal få tilgang til bloggen? Eller kan jeg opprette en ny lukket blogg som bare få utvalgte fra kontaktlisten min kan lese? |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Administrator
|
Du kan bruke den sosiale gruppen til å knytte kontakter, du kan gi tilgang til de du ønsker å gi tilgang til. Post en melding i den sosiale gruppen om at de som ønsker det kan følge bloggen din. Hvis flere gjør det så kan dere bygge et godt nettverk i bloggene, det kan nok fjaserne skrive under på. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
En Som Trener
|
Jammen jeg vil ikke blogge! :sta forumist:
|
|
|
#71 |
|
Pauset
|
Jeg føler også dette blir litt i konflikt med at jeg har en del venner her som har tilgang til bloggen min slik den står nå... Noen er shikli' slanke også. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
lykkelig
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Kunne dere ikke latt oss prøve hvertfall noen måneder eller noe da, så kunne vi tatt en evaluering i ettertid og sett om det lukkede forumet svarte til forventingene? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pauset
|
Det tenker jeg også. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Synes vi har argumentert veldig bra i denne tråden her jeg!
|
|
|
#76 |
|
lykkelig
|
Jo selvfølgelig finnes det andre forum for slanking osv, men der kjenner vi ikke hverandre. Det er jo her inne vi er og trives og har de vi har blitt nettvenner med. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Pauset
|
Jo det er det. Men der er det ikke noe morro. Det er omtrent like morro som resten av nm. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
En Som Trener
|
Skal vi bli dyttet tilbake dit også nå?
|