Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange barn har du?
Har ett og er ferdig 9 4,43%
Har ett og ønsker fler 29 14,29%
Har to og er ferdig 65 32,02%
Har to og ønsker fler 40 19,70%
Har tre og er ferdig 41 20,20%
Har tre og ønsker fler 8 3,94%
Har fire og er ferdig 6 2,96%
Har fire og ønsker fler 1 0,49%
Har fem og er ferdig 3 1,48%
Har fem og ønsker fler 0 0%
Har seks og er ferdig 1 0,49%
Har seks og ønsker fler 0 0%
Har sju og er ferdig 0 0%
Har sju og ønsker fler 0 0%
Har åtte eller flere barn 0 0%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 18:42   #61
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange barn har du /ønsker du deg?

Har tre og de er 5, 3 og 0 år. Føler oss ferdig nå ja. Er full fart her, og akkurat passe for oss. Tanken på en ny liten baby er dog like herlig nå som det var før, men tanken på enda en liten baby oppi styret her i gården er ikke fullt så attraktivt. Sterilisering på mannen neste sommer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:43   #62
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi har 2 og er ferdig. Jeg er iallefall det, om mannen ønsker seg flere så blir det ikke med meg.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:44   #63
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ett, og vi har lenge vinglet frem og tilbake mtp en til - eller, egentlig har vi vel vært ganske enige om at det holder med den vi har.
Men etter snarturen innom svanger-skapet i mai har vi endelig bestemt oss:
Så snart jeg får ryddet opp i noen medisinske småproblemer, starter vi Prosjekt Babylaging.

Men så er det slutt.

...Er det forresten noen som tror meg og/eller forstår hva jeg mener når jeg sier at selv om jeg selv alltid har vært så bastant på at vi klarer oss med den ene vi har, så har det vært "noe" i meg som har hvisket at vi slett ikke var ferdige, at familien ikke var komplett med dette og at det kom til å komme en til, planlagt eller ikke...?
En slags intuisjon eller hva man nå skal kalle det...

Gammel 25-06-08, 18:54   #64
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Har to og tror vi er ferdig. Skulle gjerne vært gravid igjen, men realistisk sett holder det nok med to barn slik vi legger opp tilværelsen.

Men man vet jo aldri.

Gammel 25-06-08, 18:57   #65
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Har to og er ferdig.

Gammel 25-06-08, 19:00   #66
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har to, og er ferdig. Finito. All done. El livmoro es el stengto!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:02   #67
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har tre og jeg er rimelig sikker på at vi er ferdige.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:12   #68
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ett og ønsker flere. Vi tenker egentlig at vi ønsker to til, men vi får nå først få til nummer to og se det an.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:14   #69
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

I dag har jeg nr 3 på vei og er definitivt ferdig etter det.

Hadde du spurt meg i desember, hadde jeg svart at jeg hadde 2 og at jeg definitivt var ferdig...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:21   #70
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Vi har tre, og nok med det.

Gammel 25-06-08, 19:51   #71
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har to og er ferdig

Jeg er ikke laget for å være gravid eller føde...

Sist redigert av Honda : 25-06-08 kl 19:59.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:59   #72
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Har tre og er ferig. Etter førstemann, en to års lang prøveprosess, skulle jeg bare ha ett. Nummer to kom litt uplanlagt, mens nummer tre var godt planlagt. Magefølelsen sa at jeg skulle ha tre barn, og det stemte. Skal det bli flere barn må jeg 1) Ha ny mann, og 2) Ha ny kropp.

Foreløpig beholder jeg både gubben og kroppen.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:09   #73
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Vi har tre,men hadde det ikke vært for alderen så er det ikke godt å si. Jeg vil ikke ha de for tett, så tiden er nok løpt fra meg.

Men siden eldste blir 21, og har et år igjen av studiene,så får jeg glede meg til å bli bestemor om noen år.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:15   #74
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har fire, og er ferdige.

Selv om mannen kikket på Punktum her om dagen og sa "nesten synd det ikke ble tvillinger, så hadde vi HELT SIKKERT vært ferdige".

Gammel 25-06-08, 20:18   #75
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har to, mannen har en til på snart 19 men hun har flyttet ut. Vi er ferdige. Deilig at vi kommer videre i livet og dessuten er jeg snart 40..

Gammel 25-06-08, 20:25   #76
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Har tre og er helt ferdig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:27   #77
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi har en og ønsker oss flere, men det er ikke så lett å bli gravid på 1-2 3.

Gammel 25-06-08, 20:41   #78
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

tredjemann kommer i august og da er jeg ferdig (tror jeg). Mannen min ønsker seg fler men vi skal ha overskudd og tid til alle sammen også. Men har lært at det er farlig å si helt sikkert at man er ferdig.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:42   #79
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har to deilige små, og kunne egentlig tenkt oss flere.
Men jeg går ikke gjennom flere svangerskap, så derfor basta.

Har vært inne adopsjons-tanker, men tror kanskje ikke det blir noe av. Da jeg bestemte at jeg ikke ville være gravid mer, ble jeg egentlig også veldig fornøyd med at nå er det bare en vei, på en måte - at barna blir større.
Hvis noen skjønte hva jeg mente med dét

Kunne ha blitt gravid igjen om 5-8 år når barna er store nok til å forstå hvorfor jeg blir udugelig og bare spyr og griner, men jeg synes det blir for stor aldersforskjell.

Gammel 25-06-08, 20:43   #80
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Vi har tre gutter født i 97,00 og 07, og vi ønsker oss en til. Men om vi realiserer drømmen om fjerdemann vet jeg ikke. Det blir i såfall ikke før om tidligst to år. Jeg er fortsatt i tjueårene, så vi har god tid.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.