![]() |
#61 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Mary KayDet er mye å lese...puhhhh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mary KayJeg liker heller ikke Mary Kay, men diskusjonen har vel utartet seg til å bli vel kverrulerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Mary Kay
mener du jeg kverrulerer? hvordan |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Fullverdig medlem
![]() |
ja veit flere kjøper på nett. "heldigvis" er det mange som ikke liker å kjøpe på nett, pluss at man ikke alltid kommer unna toll og slikt så de gidder ikke. (thank GOD..., ok den var dårlig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Mary KayJeg har samme opplevelse som nolo. Jeg synes produktene er helt greie, ikke mer enn det, men har en god venninne som solgte. Dermed følte jeg en forpliktelse jeg overhodet ikke har til andre kosmetikkselgere. Det liker jeg dårlig, og jeg er glad hun har droppet hele greiene.
![]() |
#69 |
Fullverdig medlem
![]() |
Man trenger da abolutt ikke ha forpliktelser til konsulenter selv om de er gode venninner. jeg har gode venner som driver med både perfect home og tupperware, men kjøper da ikke all pynten og kjøkkentinga bare av de. ikke annet en hvis de ber meg ha party 1 gang i året.
![]() |
#70 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Litt a propos og uten klar referanse til diskusjonen over: Det verste jeg vet er når venner blir selgere. Jeg skjønner ikke nettverksmarkedsføring og irriterer meg grenseløst over venner som ikke skjønner grensene for hva som er sosial omgang og hva som er markedsføring.
![]() |
![]() |
#71 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Mary KayBe vennen din holde kjeft fordi hun maser at du skal kjøpe eller fordi hun bare prater om det hun driver med? er en forskjell der synes jeg. Som venn roper man da ikke kjøp kjøp. Å bruke sine venner slik, er man da en god venn?
![]() |
#72 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke nødvendigvis...
![]() |
![]() |
#73 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Mary KaySkjønner ikke dette med Gud og markedføring jeg assa. åssen får man til det? kjøp av meg, hold kurs for meg så vil Gud vise deg vei? er vil ikke slik det blir gjort..
![]() |
#74 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Mary KayJeg har ikke opplevd akkruat dette med at religion har blitt blandet inn. Men denne sales directoren, som hun så fint kaller seg, som jeg har hatt med å gjøre gikk meg omtrent på nervene. Da jeg byttet nummer her for ett par år siden og ikke registrerte det i telefonkatalogen var hun så frekk at hun søkte opp mannen min og tok kontakt derfra, han visste jo ingenting om hvem denne H**** var og ga telefonen til meg...
![]() |
#75 |
"De"
|
Toalettmappen er helt super! Og bivoksen.
![]() |
#76 |
Fullverdig medlem
![]() |
hun hørtes jo veldig pågående ut ja. Er ikke slik jeg har blitt lært opp ivertfall. Kommer nok veldig an på hvem du møter!! noen er frekke nok.
![]() |
#77 |
Textrovert
|
![]() Sv: Mary KayJeg liker produktene, men ikke markedsføringen. Jeg har oversatt deler av MKs markedsstrategi til norsk, og det var en skremmende affære ... :sitter på hendene for ikke å skrive mer:
![]() |
#78 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Mary KayJeg VET det er skjedd en del i USA iforhold til det, men jeg vil enda en gang påstå at dette ikke kan sammenlignes, da det er to forskjellige kulturer fra det norske til det amerikanske.
![]() |
|
|