Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket mobilmerke har du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Mobilmerke?
Nokia 78 39,00%
Sony Ericson 94 47,00%
Samsung 11 5,50%
LG 1 0,50%
Annet - spesifer gjerne 20 10,00%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-08, 13:23   #61
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket mobilmerke har du?

Sony Ericson - Gammel vane, vond å vende.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 13:46   #62
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

SE. Bedre kamera, lettere å skrive meldinger (den husker ordene jeg skriver inn manuelt), bedre brukervennlighet generelt. Også har jeg generelt opplevd mye mindre trøbbel med SE enn Nokia.

Det Salt sa!

Gammel 22-04-08, 19:49   #63
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sverger til nokia. Nå har jeg N95, og er stooorfornøyd denne gangen oxo. jeg sliter tlf ut før jeg kjøper ny.

Gammel 22-04-08, 22:48   #64
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

SE og liker den veldig godt. Har hatt Nokia "bestandig" men kommer ikke til å velge det igjen etter å ha hatt SE i snart to år. Kjempefornøyd med musikk og radio, kamera og enkel meny.

Gammel 23-04-08, 11:29   #65
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Motorola. Fordi jeg innbilte meg at den var konstruert for å vare. Men nå streiker den, etter to og et halvt års bruk.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 15:17   #66
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

HTC, fordi det er det jeg har fått på jobben. Men jeg har hatt både SE og Nokia som jeg har vært fornøyd med.

Gammel 23-04-08, 16:10   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Motorola. Fordi jeg innbilte meg at den var konstruert for å vare. Men nå streiker den, etter to og et halvt års bruk.

Tror ingen er konstruert for å vare lenger

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 16:46   #68
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Nokia, men har også hatt HTC og SE. Om jeg hadde fått velge selv hadde jeg nok holdt meg til SE, men er kjempefornøyd med Nokiaen jeg fikk nå sist (E65). HTCen likte jeg ikke.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:43   #69
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Benq Siemens men det er kun fordi det er jobbtelefon. Den største dritt telefonen jeg noen gang har hatt. Jeg forsøker stadig vekk å ødelegge den men har ikke lykkes ennå . Skal ha Nokia neste gang.

Gubben har SE og det har kun vært problemer med den.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:55   #70
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sony Ericson
Bare fordi at!

Gammel 23-04-08, 23:08   #71
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror ingen er konstruert for å vare lenger

Jo! Min neste mobil skal vare lenge. Den skal!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 23:12   #72
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

SE mye bedre menyer enn Nokia. Jeg går ikke tilbake til de for si det sånn. Har min tredje SE nå og er superfornøyd. Litt dårlig kamera (fungerer helt greit), men har walkman modellen og musikken på øret er viktig for meg. Reiser kollektivt hverdag.

Gammel 23-04-08, 23:12   #73
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har Samsung og er superfornøyd. Den har skyvedeksel og stor skjerm som jeg synes er positivt. Både jeg og min mann er veldig fornøyde. Kjempefine bilder tar den også.

Sist redigert av Pelikan : 24-04-08 kl 00:22.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 23:21   #74
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg har en SE fordi mannen min fikk lov til å bestemme.

Det blir nok SE neste gang også.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:46   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men har SE dårligere kamera enn Nokia ?
Min søs sier at hennes Nokia tok bedre bilder med 3,2mpx enn min andre søsters SE med samme mpx?

Gammel 24-04-08, 14:57   #76
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har stort sett alltd hatt Nokia. Har hatt et par SE-telefoner, men dem ble det bare krøll med, så jeg vendte tilbake til Nokia. De er enkle og greie, og tåler å bli mistet i bakken litt sånn innimellom.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 15:18   #77
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg har stort sett alltd hatt Nokia. Har hatt et par SE-telefoner, men dem ble det bare krøll med, så jeg vendte tilbake til Nokia. De er enkle og greie, og tåler å bli mistet i bakken litt sånn innimellom.

DET har min tålt også. Snuppa har til og med mistet den ned trappa

Gammel 24-04-08, 16:12   #78
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sony Ericson.
Jeg har vært svoren Nokiabruker i mange år, men etter jeg for to år siden byttet til SE, bytter jeg aldri tilbake igjen.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 16:20   #79
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Jeg har NOKIA,har ikke hatt noe feil med med min 6288

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 18:40   #80
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har Nokia. Forholdsvis enkel businesstelefon uten for mye dill. Den har gått i bakken utallige ganger, jeg har druknet den og etterpå bare plukket ut batteriet og lagt den til tørk. Den funker like bra. Fabelaktig telefon med god batterilevetid.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.