|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Sosionom fra høgskolen i Bodø. Jobber i rusomsorgen, for tiden med unge ungdommer.
|
|
|
#2 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har nesten en mastergrad i statsvitenskap (holder på med oppgaven nå). Har studert på bachelor- og masternivå på UiO, med unntak av Ex.phil. som jeg tok på Høgskolen i Telemark og Ex.fac., som jeg tok som selvstudium da jeg bodde i Havana. Ved siden av statsvitenskapen har jeg samfunnsøkonomi, litt spansk og bittelitt sos.ant.
|
|
|
|
#3 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har grunnfag i sos.øk fra HINT i Steinkjer - det brukes lite i jobben min.
|
|
|
#4 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Høgskolen i Stavanger og høgskolen i Oslo. Er utdannet førskolelærer, jobber som pedagogisk leder. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Grunnkurs psykologi ved NTNU og akkurat ferdigutdannet Vernpleier ved HIST.
|
|
|
#6 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?
Jeg har en tre-års diplomutdanning i moderne dans fra Laban Centre i London. Nå holder jeg på med en fem-års lektorutdanning ved Universitetet i Oslo. Skal levere masteroppgave til jul (håper jeg da).
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har studert ved Høgskolen i Østfold. Mekantil Tysk og Internasjonal Handel i 2 år og Informatikk i 2 år. Jeg sa opp min stilling som speditør i mars og er på jakt etter ny jobb fra høsten av. Hva det blir får tiden vise.
|
|
|
#9 |
|
interlektuell
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har studert i Bergen, Trondheim og Tromsø og har et par grunnfag, en helsefaglig bachelor og master og arbeider nå som stipendiat. Jeg trives utrolig godt, men det stresser meg litt å bli ferdig med doktorgraden i tide.
|
|
|
#10 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor er du utdannet?Gått på HiHm/Rena i 3 år, informasjons- og samfunnskontakt. Håper etterhvert å ta et årsstudium eller to, for å få et spesialfelt det vil være lettere å få jobb innen. Inntil videre er jeg spesialist i kumøkk og grasavlinger ved siden av, mer eller mindre ufrivillig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er dr. scient. fra matnat på UiO. Jobber som forsker i det private.
|
|
|
#12 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er siviløkonom fra høyskolen i Bodø. I tillegg har jeg en del fiskerifagutdannelse og eksportmarkedsføring.
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er siv.ing i fysikk fra NTH og cand.med fra NTNU, jobber litt frem og tilbake som siv.ing og lege etter hvordan familiesituasjonen er.
|
|
|
#14 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor er du utdannet?Sivilökonomi fra NHH. Hjemmevaerende. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hvor er du utdannet?Bachelorgrad i informasjon og journalistikk + PPU. Eg jobbar som lærar no, og kjem truleg til å halde fram med det til eg er ferdig med master. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
*_*
|
Sv: Hvor er du utdannet?Journalistikk ved MI, har jobbet som fast og løs journalistvikar og frilanser i over fem år. Til høsten starter jeg mitt siste semester på lit.vit. på UiO. Vet ikke om jeg vil ta prøve meg på master med en gang, eller prøve meg litt i arbeidslivet først.
|
|
|
|
#18 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Dronning Mauds minne høgskole og Høgskolen i Finnmark. Er førskolelærer og jobber som det i barnehage.
|
|
|
#19 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er ikke utdannet og jobber som project controller i olje og gass-industrien. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor er du utdannet?Sykepleieskolen på Ullevål. Heter vel Høyskolen i Oslo nå.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 19-04-08 kl 22:22. |
|
|
|
![]() |
|
|