|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva folk kan få seg til å si?
Jeg tenker at de som klarer å lire av seg slike ting som Strå beskriver ikke bare mangler erfaring med motgang, de mangler også en god dose empati. Så vanskelig er det ikke å skjønne at et tap av et menneske gjør vondt uansett.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva folk kan få seg til å si?Jeg blir helt målløs jeg. Jeg kan tildels forstå argumenter som at noe ikke er meningen osv, men ikke når det er snakk om en mor som har mistet ettåringen sin. Jeg hadde klikket i vater om noen rundt meg hadde sagt noe slik til en sørgende mamma. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
A friend with benefits
|
Jeg er helt enig.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Godt sagt. Samtidig så vil jeg si at det er en gammeldags forklaring. Før i verden kunne de ikke forklare alt og da kunne det nok være lett å si at det var en mening i at sånne ting skjedde, men i vår moderne verden så har vi kommet lengre enn som så.... Trist at noen kan si noe sånt uten å skjønne hva det gjør med deg. Særlig når du skal forholde deg til denne personen daglig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva folk kan få seg til å si?Om man glipper og sier noe så tåpelig til noen som har mistet barnet sitt så burde man jo iallefall ha såpass omløp at man i etterkant sier noe om at man ikke mente det sånn eller utdyper det man har sagt sånn at det kan få en mening(om det er mulig da) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva folk kan få seg til å si?Det der er ikke normalt. Så synd at du er nødt til å forholde det til dette mennesket. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva folk kan få seg til å si?Uff for en forferdelig ting å si! |
|