|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har to fornavn,begge populære på -70 tallet,men de har egentlig holdt seg helt frem til nå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?Like du navnet ditt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du navnet ditt?ja |
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har et navn som verken er spesielt vanlig eller spesielt uvanlig. Det er jeg fornøyd med. Syntes ikke det var særlig pent som barn, men nå liker jeg det. Voksne/gamle folk har stort sett elsket mitt navn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker du navnet ditt?I barndommen gikk det veldig i bølger om jeg likte fornavnet mitt eller ikke, i dag er jeg veldig fornøyd med det. Det har blitt veldig meg.
|
|
|
#6 |
|
ræv med ører
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg er veldig glad i navnet mitt. Det er et kjent navn, som likevel ikke blir brukt så ofte. Det er derimot helt uvanlig stavet, og til tross for at jeg alltid må stave det for alle, liker jeg stavemåten nesten best av alt. Jeg har to mellomnavn som er veldig eksotisk her, men helt vanlig der jeg er fra opprinnelig.
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg liker navnet mitt. Da jeg vokste opp visste jeg bare om tre-fire andre som het det, og ingen som jeg traff daglig, samtidig som det ikke var supersært eller vanskelig å stave.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg liker navnet mitt godt. Det er et vanlig navn, men det plager meg ikke
|
|
|
#9 |
|
Tåler regn
|
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg er godt fornøyd med navnet mitt. Det er få som heter det. Jeg var 14år før jeg hørte om en med samme navn. Har også et mellomnavn, men det synes jeg ikke noe særlig om. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har dobbeltnavn og har vel egentlig aldri helt likt det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg er svært glad i navnet mitt.
|
|
|
#12 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Liker du navnet ditt?Fornavnet mitt liker jeg ikke. Men jeg har et italiensk mellomnavn som jeg liker veldig godt.
|
|
|
#13 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg likte ikke navnet mitt da jeg var liten, men nå synes jeg det er greit nok. Det hadde sin storhetstid på sekstitallet da jeg ble født, og mine foreldres begrunnelse for valget var at vi barna skulle ha enkle fornavn ettersom vi hadde et etternavn som måtte staves bestandig.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du navnet ditt?Liker navnet mitt veldig godt, jeg. Det var relativt vanlig da jeg var yngre, men nå er populæriten i fritt fall. Selv om navnet var mer vanlig da jeg var liten, møter jeg nesten aldri noen med samme navn. Jeg har et internsjonalt navn, og synes det er praktisk med et navn som alle vet hvordan skrives om man snakker engelsk, fransk, tysk eller norsk. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du navnet ditt?
Jeg har 2 fornavn, men bruker bare det første. Det er 5 kvinner i Norge som har samme navnekombinasjon som meg. |
|
|
|
#16 |
|
søt
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg liker ikke navnet mitt.
|
|
|
#17 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Liker du navnet ditt?Har et internasjonalt navn som er helt ok! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har ikke alltid syns noe om navnet mitt nei. Ville nok helst hete noe "mykere" da jeg var liten. Det er noen stjerner her i landet som heter det samme og det har vært litt bob-bob. Hun ene er spik spenna gær'n.
|
|
|
#19 |
|
Viser tenner
|
Sv: Liker du navnet ditt?Har et 70-tallsnavn som alltid må staves fordi du kan skrive på flere måter. Jeg har alltid likt navnet mitt, og sammen med etternavnet mitt er det unikt og MEG. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har ett internasjonalt navn som jeg hater! Barnet mitt har to navn, og det er 5 i Norge som heter det samme.
|
![]() |
|
|