|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?
Finnes det noen bud for Modne Mødre? Aner meg at de kanskje er på et annet forum :løpe inn dit for å sjekke:
![]() |
#62 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk gode klemmer, hjemmelaget kort med gavekort på at ungene skal lage scones til meg i løpet av uka. Også frokost (men det får jeg egentlig hver lørdag og søndag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Fikk flotte fargerike tulipaner.
![]() |
#65 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Så masse koselige morsdags - morgener det har vært her i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk fastelavnsboller og sovet lenge. Eller, det vil si, jeg får fastelavnsboller om en times tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk 9 nye pocketbøker av mann og barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?To nydelig kort gutta har laget i bhg og tur til København neste helg. Turen er uten barn og gubben har avtalt med mamma at hun skal ha gutta hele helgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Vi har ingen avsindige feiringer, men jeg innrømmer glatt jeg hadde hintet. Mannen min tok jeg ikke for hans romantiske sinnelag. Det er greit nok, men innimellom synes jeg det er hyggelig å få en oppmerksomhet som hever hverdagen litt.
Jeg hadde gitt et helt konkret hint - LOST. Men da mannen min sto i platebutikken, var han rett og slett helt lost. Det burde jo ha ringt noen bjeller, men...
![]() |
#71 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove lenge, og Mannen og ungene hadde laget fin frokost. |
![]() |
![]() |
#72 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Vi feirer ikke, men jeg fikk sove lenge i dag, samt at han har gjort en del husarbeid, så jeg føler han har feiret litt likevel. Og Kaninungen ropte på Pappa i morges, sikkert for å la meg sove lenge på morsdagen
![]() |
#73 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove lenge, og har fått enormt mange gode koser fra Snuppa.
![]() |
#74 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Feber. En spleisegave fra begge barna, som de selv har jobbet med i 14 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Først og fremst fikk jeg sove lenge. Og nå tar mannen med seg barna på besøk til besteforeldrene, slik at jeg får noen timer alene
![]() |
#76 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?
Personlige gaver gir en helt spesielt varme
![]() |
#78 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Så ufattelig plagsomt for de av dere som bobler over av prinsipper og som tror at feiring og morsdag må innebære "kommersielt tull". Arket vesla tegnet på, hadde jeg kjøpt uansett, det samme med frokosten som stod ferdig på bordet. De ekstra timene i senga slapp jeg (de) å kjøpe.
![]() |
#79 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk en blomst (en orkide) som jeg plukket ut selv, og et kort som poden har laget i barnehagen.
![]() |
#80 |
I mål
|
![]() Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk morsdagskort fra barnehagen, fikk sove til 10 og slapp å være med på middagsbesøk med svigermor så nå sitter jeg her alene og skal kose meg med å rette naturfagprøver. Deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|