Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva fikk du til morsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 13:04   #61
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til morsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko

Gratulerer med dagen mødre.

Ellers vil jeg i anledning dagen dra frem Modne Mødres 4.bud;

Har dere forventninger til dagen (eller andre dager), fortell om det i klartekst til mann og barn. Det er den beste måten å sørge for at dagen blir fin, både for en selv og de(n) en har forventninger til.

Finnes det noen bud for Modne Mødre? Aner meg at de kanskje er på et annet forum :løpe inn dit for å sjekke:

Jeg er egentlig fullstendig klar over at hinting ikke virker, ikke en gang veldig tydelig hinting. Nå forventet jeg jo ikke noe gaver eller blomster, men jeg mener at med all reklamen og artiklene om morsdag i media så kunne jeg i alle fall fått en klem og et kyss og ønske om god morsdag

Gammel 10-02-08, 13:06   #62
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk gode klemmer, hjemmelaget kort med gavekort på at ungene skal lage scones til meg i løpet av uka. Også frokost (men det får jeg egentlig hver lørdag og søndag).

Mordag føles ikke særlig kommersiell her hjemme.

Senere skal vi til min mor og hun skal få selbuvotter som jeg har strikket.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:07   #63
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk flotte fargerike tulipaner.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:31   #64
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Blide unger og bra vær. Og når litjtausa våkner skal vi dra på plantasjen og kjøpe noe fint

Gammel 10-02-08, 14:00   #65
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Så masse koselige morsdags - morgener det har vært her i dag!
Riktignok fikk jeg en bok som jeg har ønsket meg, men morsdag er ikke kommersiell i mine øyne. Jeg blir utrolig glad for en klem, ett tegnet kort og en "gratulerer med morsdagen" når jeg våkner. Normalt peleir de jo å lage kort i barnehagen... men nå var mellommann syk her på fredag, så da var jo ikke det så enkelt.

Syns det er veldig koselig med sånne markeringer.
Om man vil kjøpe noe eller ikke er jo opp til hva man bestemmer seg for. Det behøver ikke bli kommersielt i det hele tatt.
Vi feirer Valentine også vi.. Men da med romantisk middag (hjemme) og pynte med litt hjerter osv... utrolig koselig dag syns jeg!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:07   #66
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk fastelavnsboller og sovet lenge. Eller, det vil si, jeg får fastelavnsboller om en times tid. Ganske enkelt fordi jeg sist søndag sa at jeg syntes alle søndager burde være fastelavn, og min mann tok meg på ordet. Han er en bollemaker av høy rang, og står nå på kjøkkenet og triller ut noen gigantiske bolleemner. Yum!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:08   #67
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg fikk 9 nye pocketbøker av mann og barn. Mannen kom hjem fra en tur til Usa i går, og hadde kjøpt mange bøker til meg. Så nå har jeg lesestoff i en god stund fremover.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:09   #68
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne:

Jeg har verdens mest fantastiske mann.

Jentene hadde tegnet kost, og storesøster hadde skrevet gratulerer med morsdagen med verdens vakreste løkkeskrift. I tillegg fikk jeg en eføy formet som et hjerte.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:13   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To nydelig kort gutta har laget i bhg og tur til København neste helg. Turen er uten barn og gubben har avtalt med mamma at hun skal ha gutta hele helgen

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:14   #70
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ingen avsindige feiringer, men jeg innrømmer glatt jeg hadde hintet. Mannen min tok jeg ikke for hans romantiske sinnelag. Det er greit nok, men innimellom synes jeg det er hyggelig å få en oppmerksomhet som hever hverdagen litt.

Så han hadde kjøpt tulipaner og sjokolade.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Har dere forventninger til dagen (eller andre dager), fortell om det i klartekst til mann og barn. Det er den beste måten å sørge for at dagen blir fin, både for en selv og de(n) en har forventninger til.

Jeg hadde gitt et helt konkret hint - LOST. Men da mannen min sto i platebutikken, var han rett og slett helt lost. Det burde jo ha ringt noen bjeller, men...

Gammel 10-02-08, 14:17   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg fikk sove lenge, og Mannen og ungene hadde laget fin frokost.

Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:37   #72
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi feirer ikke, men jeg fikk sove lenge i dag, samt at han har gjort en del husarbeid, så jeg føler han har feiret litt likevel. Og Kaninungen ropte på Pappa i morges, sikkert for å la meg sove lenge på morsdagen

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:39   #73
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk sove lenge, og har fått enormt mange gode koser fra Snuppa.

Gammel 10-02-08, 15:20   #74
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Feber. En spleisegave fra begge barna, som de selv har jobbet med i 14 dager.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 15:34   #75
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Først og fremst fikk jeg sove lenge. Og nå tar mannen med seg barna på besøk til besteforeldrene, slik at jeg får noen timer alene

Gammel 10-02-08, 15:36   #76
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Feber. En spleisegave fra begge barna, som de selv har jobbet med i 14 dager.

Personlige gaver gir en helt spesielt varme

Gammel 10-02-08, 16:06   #77
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Personlige gaver gir en helt spesielt varme

Treffende.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 16:30   #78
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så ufattelig plagsomt for de av dere som bobler over av prinsipper og som tror at feiring og morsdag må innebære "kommersielt tull". Arket vesla tegnet på, hadde jeg kjøpt uansett, det samme med frokosten som stod ferdig på bordet. De ekstra timene i senga slapp jeg (de) å kjøpe.

Gammel 10-02-08, 16:32   #79
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en blomst (en orkide) som jeg plukket ut selv, og et kort som poden har laget i barnehagen.

Også fikk jeg den beste gaven av alle: Far tok med seg sin sønn og gikk på tur for å mate endene, og lot mor være igjen alene hjemme. ms fra helvete:

Gammel 10-02-08, 16:42   #80
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk morsdagskort fra barnehagen, fikk sove til 10 og slapp å være med på middagsbesøk med svigermor så nå sitter jeg her alene og skal kose meg med å rette naturfagprøver. Deilig!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.