|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Her i huset har vi alltid en tre-liter med Robertson. (Sør-Afrika)
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er spesielt glad i rødvin. Særlig av druen Shiraz. Argentinske, spanske og australske viner kjøper jeg oftere enn andre. Brown Brothers, Shiraz er blant mine favoritter.
|
|
|
#3 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg liker ikke vin.
|
|
|
#4 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er glad i vin. Det blir hvitvin til rekene om sommeren og et glass rødvin innimellom ellers. Jeg drikker ikke mye vin, og jeg har veldig lite kunnskaper om vin. Kjøper alltid ting jeg vet at jeg liker.
|
|
|
#6 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Drikker FP-ere vin?Denne FP-ern drikker vin. Rød er favoritten, men for all del; hvit går også ned om det er det det står på. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Drikker FP-ere vin?
Uff da, hva skal vi gjøre med deg, Safran?
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er glad i rødvin og drikker det stadig vekk, og har en sterk forkjærlighet for Australsk vin. |
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg husker den uken som jeg først, på en helt vanlig tirsdag, drakk en 72-årgang Rioja som var helt fantastisk, for så å smake Amarone for første gang på fredagen, for å følge opp suksessen på lørdagen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Veldig glad i vin, spesiellt rødvin.
|
|
|
#14 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Nope! Drikker ikke alkohol i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg drikke ofte og gjerne rødvin. Hos oss går det mye i spansk vin, ettersom det som oftest er mannen som er på polferd, og han har en forkjærlighet for spansk. Jeg sper av og til på med italiensk, fransk eller sør-afrikansk.
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Der var det jammen noen som hadde skrevet nesten ordrett det jeg tenkte å skrive, inkludert det med den spanskvinelskende mannen.
|
|
|
#17 |
|
Shake it out!
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er veldig glad i vin, og drikker stort sett kun det (av alkoholholdige drikker altså
|
|
|
#18 |
|
*elsker ENGA*
|
|
|
|
|
#19 |
|
Peppy!
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er svært glad i vin, men ikke akkurat interessert i detaljene. I det druesorter og avlingsår blir samtaletema slår jeg av lyden. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg drikker en del rødvin, men er ingen ekspert. Det er derimot min far, så hver gang jeg skal kjøpe en flaske så ringer jeg til han først. |
|
|
|