|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kinosirkel: Atonement/Om forlatelse (Diskusjonstråd med spoilere)Dette er den beste filmen jeg har sett på lenge. En sjeldent god filmatisering av en ditto fantastisk roman. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Kinosirkel: Atonement/Om forlatelse (Diskusjonstråd med spoilere)Nå har jeg glefset i meg boka. Og jeg er overbevist. Det er kanskje en svakhet ved filmen at den tvang meg til å lese boka for å sette ordentlig pris på den, men siden jeg vanligvis er den første til å mene at det burde stå utkastere ved kinodørene og hive ut folk som ikke har lest boka ved filmatiseringer av bøker jeg virkelig liker, får jeg vel tilgi det.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kinosirkel: Atonement/Om forlatelse (Diskusjonstråd med spoilere)Synes dette var en fin film. Har ikke lest boka da, men kanskje en gang?
|
|
|
#4 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Kinosirkel: Atonement/Om forlatelse (Diskusjonstråd med spoilere)Jeg rakk ikke lese og se film i kinosirkelrunden, men "glemte" å avbestille bok og filmpakke i bokklubben for en tid siden, så nå er jeg spent. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skal rømme
|
Sv: Kinosirkel: Atonement/Om forlatelse (Diskusjonstråd med spoilere)Jeg "glemte" også å avbestille (mest fordi jeg egentlig hadde lyst på den pakken, hehe), og har nå lest halve boka, sett filmen og så lest resten av boka. Nydelig bok, og nydelig film, som godt kan kombineres på den måten for å "øke opplevelsen" og få mest mulig ut av historien. Nå har jeg lyst til å se filmen enda en gang!
|
![]() |
|
|