Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Frokostbuffé på Sunwing Resort

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 17:38   #61
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frokostbuffé på Sunwing Resort

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Flott at du fant en plass du ville!!!

I natt på jobb satt en kollega og skrøy uhemmet av cruise de hadde vært på sammen med barn (4 og 9 år). Det var visst perfekt! Hjalp ikke med lang artikkel i Se og hør om at cruise fikk terningkast 6 som familieferie heller Så den skal settes på liste over ferier vi vil ha!

Vi har cruiset med barna. Men mindre barn enn hennes. Det var nå gøy da. Men ikke noe sånn wow minnne vi husker tilbake på.

Gammel 09-01-08, 19:29   #62
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Gjelder dette alle Sunwing hotellene? Vi skal på Sunwing Princesa-Alcudia, og dette hørtes jo helt nydelig ut.

Det gjelder kun hvis man reiser med My Travel airways!

Syns det var helt genialt. Innsjekkingen var i resepsjonen på Nuevas Palmeras

Gammel 10-01-08, 03:18   #63
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Da er depositumet på turen vår betalt!!

Nå begynner vel reisefeberen snart!

Gammel 10-01-08, 10:13   #64
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Da er depositumet på turen vår betalt!!

Nå begynner vel reisefeberen snart!

¨
Så herleg

Me reiser 18. mars så her har feberen begynt så smått
Første sydentur for ungane.

Gammel 10-01-08, 10:25   #65
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

zip: hvor var det dere skulle henne igjen? (gidder ikke lese i hele tråden.... )

Gammel 10-01-08, 12:33   #66
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Ja det er farlig det. Ble påvirket jeg også av andre!

Vi hadde to aldeles deilige uker på Sunwing Rhodos høsten 2006. Men shopping var det ikke noe særlig av. Dvs jeg kjøpte meg noen bikinier... men det var alt. :shoppingmonster:

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:36   #67
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

zip: hvor var det dere skulle henne igjen? (gidder ikke lese i hele tråden.... )

Me skal til Tenerife. Sunwing Fanabe
Reiser med mine foreldre og søsken med barn første uka (pappa 60 år så dei sponsar første veka. Me blir att ei veke til, berre 6000 kr for uss å betale )
Akkurat lasta ned Lollo & Bernie sangen på ipoden til storebror, kjempepopulært

Gammel 11-01-08, 19:46   #68
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Det gjelder kun hvis man reiser med My Travel airways!

Syns det var helt genialt. Innsjekkingen var i resepsjonen på Nuevas Palmeras

Hvordan vet jeg om jeg reiser med dem da?

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 20:38   #69
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvordan vet jeg om jeg reiser med dem da?

Se på billetten eller reisebeviset hvilket flyselskap

Gammel 12-01-08, 21:48   #70
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jepp, vi reiser med My travel.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:13   #71
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg om vi skal ombestille til Sunwing i Side igjen. Før den 16. må jeg bestemme meg, for da må vi betale depositum.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:32   #72
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

he he, det skal ikke være lett Vi er veldig glad for av vi skal på sunwing, hører bare positivt om dem.En annen venenfamilie av oss bestemte seg for å slå følge med oss, men nå var det tomt for leil de kunne bo i i den perioden. Så du får kjappe deg å bestemme deg, før enda flere bestiller tur dit

Gammel 22-01-08, 00:15   #73
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Og jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg om vi skal ombestille til Sunwing i Side igjen. Før den 16. må jeg bestemme meg, for da må vi betale depositum.

Hva ble det til???

Gammel 22-01-08, 00:19   #74
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ble det til???

Vi forble på Green Garden. Der fikk vi Sunwing inclusive til samme prisen som vi bare ville betalt for rommet i Side. Også ser barnebassengene så perfekte ut på Green Garden. Særlig for minsten som er under to år, og jenten elsker vannsklier, og det er veldig praktisk for oss å slippe å dra et annet sted for å komme til noen vannsklier.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 01:03   #75
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Dere får helt sikkert en flott tur!!!

Gammel 22-01-08, 09:16   #76
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Ja ble det. 3 timer faktisk!

Vi skal til Sunwing på Rhodos, og jeg har hørt fra flere at frokostbufféen er veldig bra. Så vi bestilte den...

Gammel 23-01-08, 21:39   #77
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi skal til Sunwing på Rhodos, og jeg har hørt fra flere at frokostbufféen er veldig bra. Så vi bestilte den...

Frokostbuffeten var veldig flott på Sunwing Rhodos

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:55   #78
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Håper for deres skyld at sunwing er bedre enn sungarden. Dårligere frokostbuffet enn vi fikk på sungarden i bulgaria skal en lete lenge etter.

Gammel 23-01-08, 21:58   #79
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Håper for deres skyld at sunwing er bedre enn sungarden. Dårligere frokostbuffet enn vi fikk på sungarden i bulgaria skal en lete lenge etter.

Jeg har vært i Bulgaria tre ganger, og dårligere frokoster skal man lete lenge etter. I følge min søster var Tunisia verre, men jeg har vondt for å tro det.

Gammel 23-01-08, 22:01   #80
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har vært i Bulgaria tre ganger, og dårligere frokoster skal man lete lenge etter. I følge min søster var Tunisia verre, men jeg har vondt for å tro det.

Hva har frokoster i Bulgaria med frokost-buffet på Sunwing å gjøre....?

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.