Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du av partneren din til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 00:13   #61
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk den hvite kåpen fra Odd Molly, og litt annet. Han får værstasjon. Jeg må bare kjøpe den først. Ser han ikke på noen uker ennå så har god tid.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:17   #62
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk en veske jeg kjøpte selv, han kjøpte seg klokke.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 01:48   #63
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.639
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Vi skal kjøpe ny bil, så vi skulle liksom ikke gi presanger. Men jeg fikk kjøpe meg ny, drittlekker dunkåpe (han hatet den gamle) og han skal få kjøpe den klokken han har siklet på i årevis. En slags mellomting altså, selv om det ikke ble pakke-under-treet varianten. Allikevel lå det litt snacksent undertøy til meg der, og nye, oransje kalosjer til ham. Så ingen av oss holdt oss HELT til avtalen altså.

Og så lekte jeg med Kif sin nye Ipod Touch i mangel på egne gadgets under treet...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 01:53   #64
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg lurer på hvorfor jeg titter innom denne tråden så mange ganger jeg.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 06:19   #65
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg fikk en flott klokke. Hun fikk diamanter, 14-dagers spa-opphold i Italia og gavekort på botoxbehandling.

Det fikk jeg også. Jeg byttet inn botoxgavekortet i haglpatroner
Han fikk enkeltseng på loftet også, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han ble så sur.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 07:55   #66
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Denne:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 08:58   #67
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Vi skal bygge hus og ble enige om å ikke kjøpe noe til hverandre. Men han stakk ut og kjøpte en kosebukse til meg i siste liten. Han ville ha sin egen i fred, visstnok.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 10:16   #68
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.321
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Deilige skinntøfler, som var det jeg ønsket meg.
Han fikk "Far på ferde"

Vi får nytt spisebord og stoler i uke 3!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:41   #69
CINDY
supermamma-katt
 
CINDY sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
Innlegg: 77
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk gullring m diamant på,parfyme,dvix-video
han fikk ny mobil,pels pledd og punjboller

__________________
Cindy
CINDY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:44   #70
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk joggebukse og USB stick til laptoppen min, han fikk joggebukse av meg. Begge fikk hva vi ønsket oss og trengte.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:44   #71
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Vi får nytt spisebord og stoler i uke 3!


Hvilket ble det? :nyskjerrig:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 13:30   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?



Vi hadde "no present"-deal, men jaggu gikk han ikke hen og kjøpte Sorelstøvler og CD-spiller. (Ja, jeg hadde ønsket meg intenst noe ukomplisert som ikke involverte datamaskiner eller mediesenter å spille musikk på.)

Hvilket førte til at jeg, som holdt avtalen, bidro med gave fra gutta som bestod av en luecapssak, supermanntruse og hodeskallesokker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 13:31   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Åhja. Så fikk jeg julePondus og juleM, og abo på Pondus. Jeg tror jeg må finne på noe spennende i overraskelsesgave.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:09   #74
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk to bøker, en stor lyslykt jeg engang nevnte at jeg ønsket meg, en knallrød trillekoffert og en Bergans softshelljakke. Og kåpe og skjerf som han kamuflerte som gave fra lillemor.

Han fikk halvfrakk, bukse, div. andre klær, vedkurv og fjernstyrt bil av meg. (Sistnevnte ønsket han seg veldig altså).

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:50   #75
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.510
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Eg fekk øyrepynt med diamantar og den siste Harry Potterboka, så no kan eg også få vite korleis det går

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:42   #76
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Personlig Trener gjetter jeg på.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:55   #77
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk en altfor dyr gave til bursdagen min (som jeg egentlig ikke ønsket meg, skulle bytte til noe annet som butikken ikke hadde, så nå har jeg en veldig verdifull tilgodelapp i lommeboka ), dermed skulle jeg ikke få noe til jul. Poden hadde derimot vært på shopping (2,5 år ) og kommet frem til at mamma ønsket seg ny klokke. Det stemte også, men ikke den de endte opp med så jeg måtte ut og bytte nok en gang. Følte meg "litt" utakknemlig kan man si...

Mannen fikk ryggsekk av meg og lue av Poden. Begge deler var sterkt ønsket, men sekken var visst litt for stor og skal byttes. Vi var visst litt vanskelige å tilfredsstille begge to i år.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:00   #78
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk gavekort på spa ( gleder meg ), og Heroes- sesong 1.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:16   #79
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk kopper og asjetter til et servise jeg ønsket meg, en bok med tapasoppskrifter som jeg ønsket meg og nå i dag kjøpte jeg meg iPod, som også var en slags julegave.

Han fikk en bok om fotografering, en film han gjerne ville ha og så skal han kjøpe seg skipakke, langrennsski, når han bare får tid.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:52   #80
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk penger og skal handle nå, bare jeg får bestemt meg, og en jakke.
Far fikk klær som han selv har prøvd og valgt. Og han skal ute å kjøpe jakke.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no