|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
By the Sea
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Jeg elsker nyttårsaften og har alltid gjort det.
|
|
|
#70 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?
Har jeg et sååå vanskelig nick...
|
|
|
#71 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Man ønsker jo et nytt år velkommen. Men nye muligheter. Det er flott!
|
|
|
|
#72 |
|
Kidding, right?
|
Åh, jeg kan signere hvert ord! Jeg har dog høye forventninger, men mest bare fordi jeg gleder meg til en lang kveld med gode gode venner. Vi har alltid samling i bånn her, med mindre vi er invitert bort til venner. Det går litt på rundgang egentlig.
|
|
|
|
#74 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Nyttåraften er alltid en utrolig hyggelig feiring, for oss i allefall.
|
|
|
#75 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Misforstå meg rett... Vi koser oss gløgg i hjel hver eneste nyttårsaften. Men god mat, drikke og gode venner, men det er ikke den største dagen i året med STOR fest ol lenger. I gamle dager var det det. Jeg gleder meg mer til julaften enn nyttårsaften, selv om de dagene ikke kan sammenlignes... Jada, litt splittet... Men alt i alt en superkoselig dag. Før var vi ofte 4 vennepar med unger, men i år skal vi "bare" være to par og seks barn
|
|
|
|
#76 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?De senere årene har den ikke vært oppskrytt, etter at vi fikk barn har vi feiret nyttårsaften her hjemme med gode venner, og det har vært midt i blinken for oss. Vi koser oss med en kalkun med mye godt tilbehør, og sitter til langt ute i de sene nattetimer. Før vi fikk barn var nyttår kjempeoppskrytt, hadde nok alt for store forventinger den kvelden... |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Peppy!
|
Så du synes det er litt slitsomt med midnatt hver dag du da, ettersom det bringer en ny og ukjent dag? For ikke å snakke om at klokken åtte bikker over til klokken ni? "Å nei, en ny time! Og jeg som akkurat var blitt kjent med denne!" |
|
|
|
|
|
#79 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Fnis. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?Før var nyttår oppskrytt, men har allikevel mangen gode minner fra ungdommen
|
![]() |
|
|