|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen
Jeg koste meg mer enn på veldig lenge i dag, med ferskt, hjemmebakt havrebrød med leverpostei og agurk. Føltes som en åpenbaring etter å ha spist kjipt amerikansk brød i et år.
![]() |
#62 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeenJeg innrømmer at jeg har lett for å "tenke mitt" når jeg ser hva folk i byen putter i ungene sine, eller når for eksempel en hel familie sitter på Mc Donalds og koser seg, inkludert et barn som sitter i høystol og smatter på en pommes frites (sammenligner ikke dette med kaka sønnen din fikk -viser bare til at jeg og kan være mer dømmende enn jeg liker å tenke på). Men så prøver jeg å trene meg opp til å gi meg selv smikk på fingeren og tenke at jeg vet INGENTING om kostholdet til disse menneskene. For alt jeg vet er dette en av de veldig sjeldne gangene storesøster/-bror får ønsket sitt oppfylt og får smake slik mat, etter å ha gjort noe stort og fortjent det, og at de til vanlig sikkert bare spiser økologisk fullkornbrød med leverpostei og agurk
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-10-06 kl 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeenDu får sagt det Lille*My!
![]() |
|
|