|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Jeg hadde helt fortrengt en julegave jeg fikk en gang da jeg jobba som deltidsansatt i Posten. Jeg fikk en hvit collegegenser med symbolet til Posten over hele framsida. Den genseren er nå over 10 år gammel og brukes kun hvis jeg trener i mørket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Jeg har bare fått en hilsen fra arbeidsgiver, det var en pose julemarsipan. Den ligger fremdeles uåpnet i skapet (jeg liker ikke marsipan).
![]() |
#63 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Åh, jeg kom på en til: T-skjorte med firmalogo. Kul firmalogo, det var ikke det, men fasongen var girlie, dvs. innsvinget i livet. Det den som trykket ikke tenkte på var at jenter har pupper også, så når man tok den på havnet logoen under armen ca.
![]() |
#64 |
Come what may...
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?For 2 år siden fikk mannen redningsvest til julegave. Og ifjor fikk han ryggsekk til julegave.
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 16-12-07 kl 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?
Det plager ikke meg at ting er kjøpt på salg, så lenge det er ordentlige ting og ikke bare skvip som fyller opp.
![]() |
#66 |
Come what may...
|
Så sant så sant. Men skibuksen til jul og redningsvest til sommer hadde vært mer logisk å fått.
![]() |
#67 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Her får vi lite julegaver gitt.. (kommunen).
![]() |
#68 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Da jeg jobbet deltid på REMA fikk et flott nissepar i keramikk/leire, de var ca halvmeterhøye. Innmari stilige.
![]() |
#69 |
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Mannen fikk i en periode dekketallerkener med jobens logo gravert inn over det hele. De gikk jo ikke å bytte heller, sikkert dyre og helt forferdelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?Vi får som regel en eske konfekt på deling med alle ansatte. Et sted fikk vi en sånn termokopp med kommunens logo. Et annet sted vi vi en pose twist hver.
![]() |
#71 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat som våre gaver!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|