Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 23:45   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkelige julegaver fra arbeidsgiver?

Jeg hadde helt fortrengt en julegave jeg fikk en gang da jeg jobba som deltidsansatt i Posten. Jeg fikk en hvit collegegenser med symbolet til Posten over hele framsida. Den genseren er nå over 10 år gammel og brukes kun hvis jeg trener i mørket.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 23:54   #62
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bare fått en hilsen fra arbeidsgiver, det var en pose julemarsipan. Den ligger fremdeles uåpnet i skapet (jeg liker ikke marsipan).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 17:18   #63
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg kom på en til: T-skjorte med firmalogo. Kul firmalogo, det var ikke det, men fasongen var girlie, dvs. innsvinget i livet. Det den som trykket ikke tenkte på var at jenter har pupper også, så når man tok den på havnet logoen under armen ca.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 17:23   #64
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

For 2 år siden fikk mannen redningsvest til julegave. Og ifjor fikk han ryggsekk til julegave.

Sommergave iår var skibukse! Snakk om å kjøpe ting på tilbud! Men altså hadde det vært ett lite firma så hadde jeg ikke reagert. Men oljebransjen har vel litt mer råd enn som så.

Da riggen hans ble leid inn av Statoil og BP. Fikk dem fine krystallglass og utrolig masse annet fint, lekkert.

Sist redigert av Azi : 16-12-07 kl 17:30.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 17:37   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Sommergave iår var skibukse! Snakk om å kjøpe ting på tilbud! Men altså hadde det vært ett lite firma så hadde jeg ikke reagert. Men oljebransjen har vel litt mer råd enn som så.

Det plager ikke meg at ting er kjøpt på salg, så lenge det er ordentlige ting og ikke bare skvip som fyller opp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 17:40   #66
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det plager ikke meg at ting er kjøpt på salg, så lenge det er ordentlige ting og ikke bare skvip som fyller opp.

Så sant så sant. Men skibuksen til jul og redningsvest til sommer hadde vært mer logisk å fått.

Gammel 16-12-07, 19:15   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her får vi lite julegaver gitt.. (kommunen).
Men ifjor kjøpte jeg gavekort på rygg og nakkemassasje til alle ansatte. Heldigvis er vi ikke så mange. Det tas jo av budsjettet liksom, vi får ikke noe fra administrasjonen.

Iår er det min vikar som skal kjøpe noe, aner ikke hva. Men det kan like gjerne være et Flaxlodd. Barnehagen har sjelden økonomi til store utskeielser sånn sett.

Så jeg har egentlig ikke fått noen rare gaver jeg?

Mannen fikk gavekort på Vinmonopolet to år på rad da.. greit nok, men kanskje litt ensformig. Og litt kjedelig for de som evt sliter litt med alkoholen sånn på fritiden.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 15:29   #68
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Da jeg jobbet deltid på REMA fikk et flott nissepar i keramikk/leire, de var ca halvmeterhøye. Innmari stilige.

Sambo fikk en liknende nisse da han jobbet som støttekontakt, den fulgte oss i mange år som veranda/trappe/hagegnom.

I fjor fikk alle ansatte en blomst fra styret. Helt kurant, det finnes da bedre ting å bruke de få kronene vi har på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 15:42   #69
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen fikk i en periode dekketallerkener med jobens logo gravert inn over det hele. De gikk jo ikke å bytte heller, sikkert dyre og helt forferdelige.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 15:48   #70
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får som regel en eske konfekt på deling med alle ansatte. Et sted fikk vi en sånn termokopp med kommunens logo. Et annet sted vi vi en pose twist hver.

Skoleverket ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 18:11   #71
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

1. år: kopp med kommunevåpen og slagordet "XX -en god kommune å bo i" (vi jobbet der da, men det er kanskje det samme?)
2. år: nøkkelring med kommunevåpen og slagord
3. år: fleecepledd med kommunevåpen og slagord
4. år: hansker og skjerf med.....:TADA kommunevåpen og slagord
5. år: luer med kommunevåpen og slagord

Akkurat som våre gaver!!

Ifjor fikk vi skjærefjøl. Med kommunevåpen og slagord. Hurra..

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.