|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Julebord med eller uten partner | |||
| Med partnere |
|
33 | 32,67% |
| Uten partnere |
|
52 | 51,49% |
| Liker ikke julebord |
|
5 | 4,95% |
| Annet |
|
11 | 10,89% |
| Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Man tar da ikke med fisk på fisketur?
|
|
|
#62 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Våre jobber har julebord uten partnere. Begge jobber på steder med mange ansatte, så det er like greit. Jeg liker uten partner best, for da blir vi kolleger bedre kjent. Siden jeg jobber på en stor arbeidsplass har man stort sett bare med sin egen avdeling å gjøre, så det er hyggelig å treffe de andre man stort sett bare har kontakt med på mail.
|
|
|
|
#64 |
|
Tåler regn
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Vi har som regel med partnere. Synes det er supert fordi: |
|
|
|
|
|
#65 |
|
ctrl+z
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?
Det er nettopp derfor jeg hater julebord (eller firmafester i det hele) uten partnere. Det er noen som har en tendens til å "glemme" at de har noen hjemme, tukle litt med en kollega og så forventes det liksom at vi andre skal holde kjeft om det.
|
|
|
#66 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?
Nå hører det med til historien at disse var single begge to, og at arbeidsplassen generelt preges av at det er mange unge som jobber der. Men jeg er helt enig med deg at det er unødvendig å sette kolleger i en sånn knipe som du beskriver over her.
|
|
|
|
#67 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?I min jobb er det uten partnere og har aldri tenkt over det egentlig. Vi hadde uansett blitt ALTFOR mange skulle vi hatt med ektefeller
|
|
|
#68 |
|
Javel
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg svarte annet, og mener med det begge deler. I både min og min manns jobb så har vi noen år med og noen år uten partner. Veldig kjekt begge deler synes jeg. I år var begge julebordene uten partner, og i år passet det i grunnen best da vi ikke hadde barnevakt de dagene.
|
|
|
|
#69 |
|
heimføing
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg foretrekker julebord med partner, helt klart. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg syns det er greit med julebord uten partner. |
|
|
|
![]() |
|
|