Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julebord med jobben; med eller uten partner?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Julebord med eller uten partner
Med partnere 33 32,67%
Uten partnere 52 51,49%
Liker ikke julebord 5 4,95%
Annet 11 10,89%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 19:27   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?

Man tar da ikke med fisk på fisketur?

Nei, jeg liker ikke å ha med partner på julebord. Da blir det representering, og ikke fest.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:10   #62
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Våre jobber har julebord uten partnere. Begge jobber på steder med mange ansatte, så det er like greit. Jeg liker uten partner best, for da blir vi kolleger bedre kjent. Siden jeg jobber på en stor arbeidsplass har man stort sett bare med sin egen avdeling å gjøre, så det er hyggelig å treffe de andre man stort sett bare har kontakt med på mail.

Forresten skal visst julebordet hos oss være kjent som sjekkearena! Fjorårets toastmaster holdt en flott tale om hvordan han hadde sjekket opp sin nåværende kone på et av disse julebordene.

Gammel 12-12-07, 20:14   #63
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Foretrekker uten partner og foretrekker at partner også har uten partner.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:36   #64
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vi har som regel med partnere. Synes det er supert fordi:
1) Min mann blir kjent med mine kollegaer og skjønner bedre hva eller hvem jeg evt snakker om
2) Min mann er heldigvis en som ikke sitter på utsiden, men tar initiativ for å bli kjent med andre og har det kjekt han også.
3) Det er en av de få gangene i året at vi går ut og koser oss sammen.
4) Og så er det kjekt for oss på jobben at vi kjenner hverandre sin familie.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 22:28   #65
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Forresten skal visst julebordet hos oss være kjent som sjekkearena! Fjorårets toastmaster holdt en flott tale om hvordan han hadde sjekket opp sin nåværende kone på et av disse julebordene.

Det er nettopp derfor jeg hater julebord (eller firmafester i det hele) uten partnere. Det er noen som har en tendens til å "glemme" at de har noen hjemme, tukle litt med en kollega og så forventes det liksom at vi andre skal holde kjeft om det.

Gammel 12-12-07, 22:32   #66
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er nettopp derfor jeg hater julebord (eller firmafester i det hele) uten partnere. Det er noen som har en tendens til å "glemme" at de har noen hjemme, tukle litt med en kollega og så forventes det liksom at vi andre skal holde kjeft om det.

Nå hører det med til historien at disse var single begge to, og at arbeidsplassen generelt preges av at det er mange unge som jobber der. Men jeg er helt enig med deg at det er unødvendig å sette kolleger i en sånn knipe som du beskriver over her.

Gammel 12-12-07, 22:36   #67
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

I min jobb er det uten partnere og har aldri tenkt over det egentlig. Vi hadde uansett blitt ALTFOR mange skulle vi hatt med ektefeller

Gammel 12-12-07, 23:12   #68
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg svarte annet, og mener med det begge deler. I både min og min manns jobb så har vi noen år med og noen år uten partner. Veldig kjekt begge deler synes jeg. I år var begge julebordene uten partner, og i år passet det i grunnen best da vi ikke hadde barnevakt de dagene.

Gammel 12-12-07, 23:18   #69
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker julebord med partner, helt klart.
De stedene jeg har jobbet tidligere, har det alltid vært med, og da har jeg alltid vært singel. På det ene stedet hvor jeg jobbet i årevis, var det en lettelse at gutta hadde konene med seg. Vi var bare tre damer der, og det holdt at de siklet over oss på sommerfesten

Nå er jeg muligens så gammel at det problemet har gått over

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 23:36   #70
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns det er greit med julebord uten partner.
På helgetur etc ville jeg hatt med partner.

Hos oss er det juebord med partner. Men jeg dro uten. Det gjorde de fleste av mine kollegaer også.
Jobber i et mannsdominert yrke, og med få partnere ble det mer dans på meg.
Passer meg bra, for jeg elsker å danse.

Vi var vel en 500 stk på julebordet tror jeg. Kjempe koselig.
Det var folk fra ledelsen, kontor og produksjonen/industrien. Ergo mye forskjellig rart på ett sted.
For noen år siden var vi visst plaget med mye slåssing på julebordene, og skikkelig FYLL, derfor inviterte de med partnere året etter.
Den verste bråkefanten fra året før satt visst da plutselig pent og pyntelig hele kvelden ved sin partner.
Rart med det gitt...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.