Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Barnas Superjul

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-07, 22:31   #61
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas Superjul

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Tror ikke Christian synes det var så veldig kult. Og så kalle en jente for Willy da.

Willy er jo et kallenavn, så da går det vel på begge kjønn.

Så mye klager det var på Jul i Svingen i fjor er det jo morsomt å observere at de mest negative til dette likte Jul i Svingen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 22:36   #62
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillemor satt klistret foran tvskjermen. Hun elsket Barnas Supershow da det gikk, så det var forventet at det ville falle i smak.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 22:37   #63
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nja, så veldig pop var det vel ikke.. Han så på, men den kalender-saken var ikke helt etter forventningene! Da var "Jul på Månetoppen" som vi så på dvd før barnetv myyye mer pop!!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 22:59   #64
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

HELT TOPP!! Jeg måtte mate kveldsmaten i henne, for hun hadde haken på knærne og fuglte intenst med! Klappet og applauderte der det var påkrevd.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:03   #65
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det var sånn midt på treet. Olsens bandens første kupp var mer populært.

Gammel 01-12-07, 23:07   #66
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

2åringen her var skuffet.
Ville heller se på Elias.
Skal bli en gøy desember.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:18   #67
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Det falt veldig i smak her.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:54   #68
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men for all del - vi er begge lykkelige for at den Rebekka-dukka er bortevekk. Hun kommer vel ikke tilbake vel?

Rebekkadokka var i Jubalong, ikke barnas supershow, så jeg tror ikke hun dukker opp her nei

Vi var på sykehusbesøk, så ungene så på det hos mine foreldre, glemte å spørre hvordan de likte det, tankene er ett helt annet sted
Skal høre med de i morgen. Men de er glade for at olsenbanden går i allefall... Og de elsket Linus i fjor, vurderer å kjøpe dvden dersom årets ikke slår an. Har med vilje ikke kjøpt kalenderen, 150 spenn, blir jaggu 600 kr i kalendere det, i tillegg til ting og sjokkis kalenderne De vet å sko seg...

Gammel 01-12-07, 23:56   #69
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2-åringen har bestemor på besøk, så ingen supershow kan måle seg med henne. På mandag kan jeg nok uttale meg.

Gammel 01-12-07, 23:58   #70
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke uventet så gikk dette rett hjem hos Vesla. Hun elsker Barnas Supershow og har sett på DVD'ene en fantasillion ganger. Med andre ord; veldig populært hos målgruppen i vårt hus.

For meg kan ingenting slå "Jul i svingen", men Vesla syns nok dette var like morsomt. Jeg tror ikke jeg liker de som ikke liker "Jul i svingen". Vi kan umulig ha noe å snakke om.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 00:22   #71
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

For meg kan ingenting slå "Jul i svingen", men Vesla syns nok dette var like morsomt. Jeg tror ikke jeg liker de som ikke liker "Jul i svingen". Vi kan umulig ha noe å snakke om.

Jeg digget(er) Svingen! Var det beste siden Skomakergata

Gammel 02-12-07, 08:46   #72
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Willy er jo et kallenavn, så da går det vel på begge kjønn.

Så mye klager det var på Jul i Svingen i fjor er det jo morsomt å observere at de mest negative til dette likte Jul i Svingen.

Er ikke Willy han gutten som reiste til moren sin? Er ikke dette en fortsettelse av "Willy Nilsen" (noe med en campingplass).

Gammel 02-12-07, 08:53   #73
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Er ikke Willy han gutten som reiste til moren sin? Er ikke dette en fortsettelse av "Willy Nilsen" (noe med en campingplass).

Aner ikke jeg, jeg svarte på at noen klaget på Willy som jentenavn, og det er jo ikke umulig som kallenavn (f.eks for Willhelmina). Angående kampingplass er det nok mulig for det ble vel sagt at noen var Fru Golf og hun hadde ødelagt en kampingplass

Gammel 02-12-07, 09:34   #74
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Både mor og barn likte Barnas superjul.

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Egil er han gutten som reiste til moren sin, mens Willy er jenta som ble med tanta si og Egils pappa.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 09:34   #75
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Rebekkadokka var i Jubalong, ikke barnas supershow, så jeg tror ikke hun dukker opp her nei

Jeg vet at hun ikke er i supershowet - men hun har "ødelagt" lørdagsbarneTV i en evighet nå, og jeg håper hun ikke kommer tilbake etter desember. Det var det jeg mente.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 09:39   #76
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg vet at hun ikke er i supershowet - men hun har "ødelagt" lørdagsbarneTV i en evighet nå, og jeg håper hun ikke kommer tilbake etter desember. Det var det jeg mente.

Jeg var veldig skeptisk til at de skulle ha med en dukke i Barnas Superjul, men den Gautekatte-dyret virker jo behagelig sånn relativt sett. Når sammenligningsgrunnlaget er denne Rebekka dukken.

Gammel 02-12-07, 11:39   #77
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er helt greit. Jul i Svingen er det verste jeg noensinne har sett på Barne-tv. Jeg er så glad for at det ikke kommer igjen i år (så hurra for Barnas superjul), og ville før tatt Rebekkastemmen opp på CD, og hørt på det dag ut og dag inn enn å kaste bort mer tid på Svingen.

Gammel 02-12-07, 11:53   #78
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er helt greit. Jul i Svingen er det verste jeg noensinne har sett på Barne-tv. Jeg er så glad for at det ikke kommer igjen i år (så hurra for Barnas superjul), og ville før tatt Rebekkastemmen opp på CD, og hørt på det dag ut og dag inn enn å kaste bort mer tid på Svingen.

Kva gjorde Jul i svingen til det verste noensinne for deg?

Gammel 02-12-07, 11:56   #79
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker serier med mindre krangling, kjefting, lyging og uansvarlige, onde voksne. Jeg sier ikke at jeg bare ser på politisk korrekte serier ala Mikkes Klubbhus og sånt, men det finnes en fin mellomting. Vi måtte slutte å se på Jul i svingen i fjor, da eldstemann fikk for vane å kalle alle for dumme drittunger.

Gammel 02-12-07, 11:57   #80
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar Skremmern.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.