Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Banne i kirken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 14:46   #61
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Banne i kirken?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det kan nok være uvant for en NM'er at diskusjonene ikke låses, slettes, sensureres eller fjernes, men slik gjør vi det altså ikke her.

Sporer dem fullstendig av, derimot, hender det at vi gjør. Noen ganger til og med med fullt overlegg.

Gammel 30-11-07, 14:52   #62
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sporer dem fullstendig av, derimot, hender det at vi gjør. Noen ganger til og med med fullt overlegg.

Ellers er dere jo ganske gode på å sensuere overskrifter. Man kan vel kalle det for sensur, det å skjule dårlig språk for allmennheten? Jeg er litt usikker på hvor stor jobb dere har, overskriftene ser som oftest pene og rene ut. Om det skyldes sensurkåte moderatorer eller brukere med godt skriftspråk vites ikke.

Gammel 30-11-07, 14:54   #63
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ellers er dere jo ganske gode på å sensuere overskrifter. Man kan vel kalle det for sensur, det å skjule dårlig språk for allmennheten? Jeg er litt usikker på hvor stor jobb dere har, overskriftene ser som oftest pene og rene ut. Om det skyldes sensurkåte moderatorer eller brukere med godt skriftspråk vites ikke.

Du skulle bare visst hvor mye arbeid det ligger bak de fine overskriftene her på FP. Bare det å fjerne alle de punktumene i overskriftene er jo en kjempejobb. Men jeg vil ikke kalle det sensur.

Gammel 30-11-07, 14:58   #64
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er litt usikker på hvor stor jobb dere har, overskriftene ser som oftest pene og rene ut. Om det skyldes sensurkåte moderatorer eller brukere med godt skriftspråk vites ikke.

På sikt har vi naturligvis et håp om at det gode språket i overskriftene skal sive inn i brukerne, slik at det går av seg selv og rettelser blir unødvendidge. Inntil videre får vi nøye oss med den første forklaringen.

Alle nye brukere burde forresten egentlig oppfordres til å lese hele den gamle tråden om modding av skrivefeil. Det er den første av de virkelig klassiske FP-trådene, og bør definitivt leses i sin helhet, dersom man skal lese den i det hele tatt.

Gammel 30-11-07, 15:12   #65
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sensurkåt.

Fint ord, nesten like bra som mims vulgærprippen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:15   #66
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har lagt ut to annonser til salg - det ene var noe hjemmelaget (noe som er forbudt) og det andre var for at jeg la ut annonse for en venninne. (det er også strengt forbudt viste det seg)

Utestengelsen var fordi jeg forandret nick ved å opprette ny profil i stedet for å be en moderator om å forandre..og det ble 2 uker uten SM - heller ikke særlig problematisk må jeg si...

Jeg bør jo ikke fortelle hvorfor jeg er blitt utestengt og slettet, for det er jo ingen tvil om at jeg egentlig er veldig soft jeg og da....

Til å være "svært lite" opptatt av andre forum, så gir det faktisk overraskende høy cred her inne å ha blitt utestengt fra NM. Så høy at jeg vurderer å øke poplulariteten min med å gå inn og si noe skikkelig provoserende... (avsporing?)

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:51   #67
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Arken overalt. Jeg var forresten også i mai 05 og husker såvidt nicket ditt. Velkommen!

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Til å være "svært lite" opptatt av andre forum, så gir det faktisk overraskende høy cred her inne å ha blitt utestengt fra NM. Så høy at jeg vurderer å øke poplulariteten min med å gå inn og si noe skikkelig provoserende... (avsporing?)

Skal vi finne på noe spenstig sammen?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 18:16   #68
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Sensurkåt.

Fint ord, nesten like bra som mims vulgærprippen.

Vugærprippen? For et deilig ord. Jeg har gått glipp av det, er jeg for ung? (Linke meg til en referanse så jeg ikke ser dum ut?)

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:33   #69
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Vugærprippen? For et deilig ord. Jeg har gått glipp av det, er jeg for ung? (Linke meg til en referanse så jeg ikke ser dum ut?)

Såvidt jeg husker, oppstod det på Modne mødre i sin tid. Jeg finner ingen referanse, men jeg er sikker på at det var mim, og det må ha gjort inntrykk på flere enn meg, for jeg ser at det er brukt her: http://www.foreldreportalen.no/forum...t=10312&page=3

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:45   #70
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Arken overalt. Jeg var forresten også i mai 05 og husker såvidt nicket ditt. Velkommen!

Skal vi finne på noe spenstig sammen?

Jeg har ikke fått en rød prikk en gang på NM. Men har deltatt i en diskusjon som ble tatt vekk. :bidrar:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:15   #71
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Har blitt utestengt fra NM.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:20   #72
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke av de mest oppfinnsomme på nick da jeg registrerte meg på sm....

Marianne på nm
Marianne82 på sm

Rart at jeg aldri har fått advarsler på NM eller blitt kastet ut hehe
Men fikk en gang en hel haug med røde prikker.. bare for at jeg påsto at søringer ikke kunne kjøre bil, for at hver gang det kom snø så ble det kaos og mange kræsjet.. Den tråden ble slettet.. Hmz rart.. :P

Gammel 30-11-07, 20:23   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alt for kjedelig til å ha blitt utestengt noen steder

Men er guniss både på SM og NM. Bortsett fra at jeg egentlig aldri er der...

Jeg er nok en av de som skaper litt jobb for moddene av og til (mht overskrifter og sånn )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:32   #74
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var abon på SM/NM, men så registrerte jeg meg som noba på SG og der ble jeg så lenge at jeg identifiserte meg ikke med abon-nicket lengre. Så nå er jeg noba overalt (ikke at jeg er særlig aktiv andre steder enn her).

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:23   #75
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har også vært den samme på NM - er der ikke lenger. På SM er jeg sånn i blant, men har i løpet av dette svangerskapet fått slettet 2 innlegg og vært utestengt i 2 uker, så jeg er nok en rebell der inne.

Der har jeg et annet nick også...

Du, rebell?

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:30   #76
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Men fikk en gang en hel haug med røde prikker.. bare for at jeg påsto at søringer ikke kunne kjøre bil, for at hver gang det kom snø så ble det kaos og mange kræsjet.. :P

Pass deg, ellers så for du æren av å motta min første rødprikk.
Jeg er kjempeflink til å kjøre i snø og glatta så det så..
Kjører glatt forbi småtassan som sitter fast i snøen

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:33   #77
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg banner aldri i kirken. det skulle virkelig tatt seg ut. En gang bannet jeg i klasserommet. Jeg klippet meg i fingen. Det var vondt og det passet med ett faen.

Jeg var også en gang på NM. Der bannet jeg ikke så mye, men jeg fikk noen røde og gav mange flere. Jeg var påasse anonym, så ingen kjenner meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:35   #78
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Bergjliot var det ufordageligste på NM.

Gammel 30-11-07, 21:35   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Men fikk en gang en hel haug med røde prikker.. bare for at jeg påsto at søringer ikke kunne kjøre bil, for at hver gang det kom snø så ble det kaos og mange kræsjet.. Den tråden ble slettet.. Hmz rart.. :P

Det var en festlig tråd, og beviste til gagns at mange søringer ikke skjønner en skjit av hvordan veiene i nord kan være, og at mange nordlendinger ikke skjønner hva som skjer når det kommer en meter snø på en natt i byen.

(Fra fjellheimen, og er selvfølgelig best til å kjøre bil på vinterferie.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:36   #80
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble "kastet" ut som modde fordi jeg var sååå slem mot sjefa.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.