|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
flisespikker
|
![]() Sv: Banne i kirken?
Sporer dem fullstendig av, derimot, hender det at vi gjør. Noen ganger til og med med fullt overlegg.
![]() |
#62 |
Ekvilist
|
Ellers er dere jo ganske gode på å sensuere overskrifter. Man kan vel kalle det for sensur, det å skjule dårlig språk for allmennheten? Jeg er litt usikker på hvor stor jobb dere har, overskriftene ser som oftest pene og rene ut. Om det skyldes sensurkåte moderatorer eller brukere med godt skriftspråk vites ikke.
![]() |
#63 |
Hertuginne
|
Du skulle bare visst hvor mye arbeid det ligger bak de fine overskriftene her på FP. Bare det å fjerne alle de punktumene i overskriftene er jo en kjempejobb.
![]() |
#64 |
flisespikker
|
På sikt har vi naturligvis et håp om at det gode språket i overskriftene skal sive inn i brukerne, slik at det går av seg selv og rettelser blir unødvendidge. Inntil videre får vi nøye oss med den første forklaringen.
![]() |
#66 |
har tatt seg sammen
|
Til å være "svært lite" opptatt av andre forum, så gir det faktisk overraskende høy cred her inne å ha blitt utestengt fra NM. Så høy at jeg vurderer å øke poplulariteten min med å gå inn og si noe skikkelig provoserende... (avsporing?)
![]() |
#67 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Banne i kirken?Arken overalt. Jeg var forresten også i mai 05 og husker såvidt nicket ditt. Velkommen!
Skal vi finne på noe spenstig sammen?
![]() |
#68 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vugærprippen? For et deilig ord. Jeg har gått glipp av det, er jeg for ung? (Linke meg til en referanse så jeg ikke ser dum ut?)
![]() |
#69 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Ser lyst på livet
|
Jeg har ikke fått en rød prikk en gang på NM. Men har deltatt i en diskusjon som ble tatt vekk. :bidrar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banne i kirken?Jeg er ikke av de mest oppfinnsomme på nick da jeg registrerte meg på sm....
![]() |
#73 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Banne i kirken?Jeg er alt for kjedelig til å ha blitt utestengt noen steder
![]() |
#74 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Banne i kirken?Jeg var abon på SM/NM, men så registrerte jeg meg som noba på SG og der ble jeg så lenge at jeg identifiserte meg ikke med abon-nicket lengre. Så nå er jeg noba overalt (ikke at jeg er særlig aktiv andre steder enn her).
![]() |
#75 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du, rebell?
![]() |
#76 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#77 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Banne i kirken?Jeg banner aldri i kirken. det skulle virkelig tatt seg ut. En gang bannet jeg i klasserommet. Jeg klippet meg i fingen. Det var vondt og det passet med ett faen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
Det var en festlig tråd, og beviste til gagns at mange søringer ikke skjønner en skjit av hvordan veiene i nord kan være, og at mange nordlendinger ikke skjønner hva som skjer når det kommer en meter snø på en natt i byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|