|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det uproft at legen har snusleppe under pasientsamtalen | |||
| Ja, det er uproft |
|
122 | 85,92% |
| Hallo - snus gjør da ikke noe |
|
1 | 0,70% |
| Tja - han kunne jo ha røyka i stedet - slutt å syt |
|
6 | 4,23% |
| I couldn't care less |
|
13 | 9,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppe
Synes du.
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Re: Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppe
Er det nå jeg skal snakke om parfyme? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppe
Eller kvitløk og chilliånde... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
både her og der
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeLeger bør kunne gå foran med et godt eksempel, og unngå å ty til snus o.l. under kontakt med pasienter, så snusleppe hos en lege hadde jeg reagert på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppe
Jeg hadde da vitterlig reagert på en lege som stinket parfyme også, det har de faktisk ikke lov til på vårt sykehus, og det skulle jo bare mangle. På et sykehus kommer man borti allergiske personer som kan reagere på det, eler gravide, eller andre syke, som kan bli dårlige av lukten foreks. osv.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg ville utvilsom reagert (med et undertrykt fnis?) på en lege med snusleppe, men jeg skjønner jo at snusen neppe ville skadet meg personlig.
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeHi hi - her ble det liv.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeSynes det er upassende jeg, og det med en mann som snuser. Det er noe med tid og sted. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg hadde ikke sagt eller gjort noe, men jeg hadde tenkt at det var ekkelt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeMen eg synest også det er litt skilnad på å ha ei diger, rennande klype og ein nesten umerkeleg porsjonssnus under leppa. : overfladisk: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeFor meg spiller det ingen rolle, så lenge han vet faget sitt og det er ikke min munn den snusen sitter i. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeLitt snusleppe er da bare kult? Tenk så stilig hvis han hadde haltet litt og var avhengig av Vicodin?
|
![]() |
|
|