Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du når du får en rød prikk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du når du får en rød prikk?
Jeg leser, tar kommentaren til etterretning og vender det andre kinnet til 9 6,92%
Jeg tar til meg innholdet og tenker ikke mer over det 29 22,31%
Jeg blir litt snurt, og kjenner at jeg bør holde meg unna rødprikkeren en stund 31 23,85%
Jeg blir skikkelig sint, leter opp et innlegg av vedkommende og fyrer av en rød i retur 3 2,31%
Jeg sender en syrlig grønn en tilbake 4 3,08%
Jeg blir sønderknust og holder meg borte fra nett i ukesvis, evt. vurderer å ende det hele 2 1,54%
Jeg er alltid så god og snill at jeg ikke pådrar meg sånne vederstyggeligheter 52 40,00%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 16:06   #61
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Det kommer litt an på hvem som er avsender av prikken. Om jeg har fornærmet noen(noe som har skjedd, ikke med vilje) så tar jeg det til meg og blir lei meg for å ha støtt noen.

Men om det er for skrivefeil, eller vi bare er uenige så bryr jeg meg ikke.

Hevnprikker er pinligt.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 16:27   #62
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Ingen av de rødprikkene jeg har fått har vært av den sorten som har gitt meg en lærepenge jeg har syntes jeg burde "ta til meg", og heller ikke av den sorten som jeg har blitt såret og lei meg av, så jeg har vel egentlig bare konstatert at de var der, kanskje flirt litt for meg selv, og så fortsatt med det jeg holdt på med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 17:46   #63
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Når jeg får en rød prikk blir jeg litt stolt. En rød prikk betyr at jeg fortsatt kan røre ved noe i noen og det liker jeg. Man må ikke bli for tekkelig og snill.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 17:48   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Nå ble jeg i tvil om hva jeg skulle svare her. I min FP-karriere har jeg fått en rød en, og den var vel mer en vennskapelig dult. (Eller hva, Safran? Har jeg misforstått alt? )

Ergo stemte jeg på det siste, fordi jeg ikke føler meg "ekte" rødprikket. Eller noe.

(Jeg fikk jaggu bare en på NM også, og den fniste jeg av i ukesvis. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 17:49   #65
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

På NM fikk jeg mange, her har jeg fått noen og på andre fora en del. Jeg tror ikke de var vennskapelige.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 18:32   #66
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå ble jeg i tvil om hva jeg skulle svare her. I min FP-karriere har jeg fått en rød en, og den var vel mer en vennskapelig dult. (Eller hva, Safran? Har jeg misforstått alt? )

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:29   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

I dag begynte jeg å lure på om min eldste har forstått mer av min forumbruk enn jeg har vært klar over. Jeg overhørte en samtale der han og faren satt og så på fotballkampen. Faren forklarte hva rødt kort er, og når man får det og hva som skjer.

- "Får man grønne kort, da? Når man har gjort noe bra?"

Har han lest på kontrollpanelet mitt?

(Nok et forbedringspotensiale innenfor fotballen. Det er jo helt på linje med mitt forslag om å innføre stilpoeng, siden mannen min støtt og stadig påstår at "feil" lag vant - de spilte dårligst, men hadde bare flaks. Det må man jo kunne løse med stilpoeng??)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:31   #68
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg blir irriterende nok litt snurt og sår.



Jeg bruker også å tigge om grønne prikker slik at jeg slipper å skvette slik når den røde lyser mot meg fra kontrollpanelet.

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Jeg tror jeg hadde skammet meg om jeg aldri hadde fått én eneste rød prikk.

Hvorfor det?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:32   #69
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg har bare fått en rød prikk. Det gikk helt fint. Jeg overlevde.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:33   #70
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Etter jeg fikk en av Sitron nå () så fikk jeg nesten litt julestemning!
Masse grønt og litt rødt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:05   #71
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg savner alterantivet " noterer det i loggen min og husker til evig tid"

Etter å ha gidet å skumlese den andre tråden er jeg fasinert over at folk husker prikker de har gitt og fått i måneds eller årevis.

Jeg har blitt beskyldt mang en gang for å være vel opptatt av prikker, men selv jeg tar det ikke så seriøst.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:29   #72
Mitzya
Siste nytt!
 
Mitzya sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 104
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg er herdet.

__________________
Dilteren 07, Sinnataggen 06, Frøkna 04, Busta 04, Propell 03, Krøll 02 og Førstemann 00
Mitzya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:35   #73
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Det er 2 stykker som vile gjøre ende på det hele, det må vel være spøk

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:36   #74
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

De er sikkert bare sønderknust.

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:38   #75
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Mitzya, her.

Jeg er herdet.

Du har jo blitt grønn igjen jo!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:41   #76
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Du har jo blitt grønn igjen jo!

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:43   #77
Mitzya
Siste nytt!
 
Mitzya sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 104
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Du har jo blitt grønn igjen jo!

Dægger`n, jeg som var nede i minus førti en stund! Hihi.

Tiden får vise om jeg får forbli grønn...

__________________
Dilteren 07, Sinnataggen 06, Frøkna 04, Busta 04, Propell 03, Krøll 02 og Førstemann 00
Mitzya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:45   #78
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Mitzya, her.

Dægger`n, jeg som var nede i minus førti en stund! Hihi.

Tiden får vise om jeg får forbli grønn...

Hvordan i all huleste klarte du å få til å få så mange inuspoeng? Jeg er imponert.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:46   #79
Mitzya
Siste nytt!
 
Mitzya sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 104
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Hvordan i all huleste klarte du å få til å få så mange inuspoeng? Jeg er imponert.

Enten en dårlig entre eller en dårlig velkomstkomite.

__________________
Dilteren 07, Sinnataggen 06, Frøkna 04, Busta 04, Propell 03, Krøll 02 og Førstemann 00
Mitzya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:49   #80
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Mitzya, her.

Enten en dårlig entre eller en dårlig velkomstkomite.

Dårlig og dårlig. Jeg er glemsk og sløv når det gjelder nick, men ditt har jeg lagt merke til.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no