|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?
Min mammabukse har bred strikk oppe og utvider seg jo etter hvert som magen vokser. Derfor passer den hele svangerskapet. På de vanlige buksene mine bruker jeg gummistrikk, som jeg fester i knappen og knappehullet. Synes det er veldig ubehagelig med stram bukse i livet.
|
|
|
#62 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Ja, det kan jo godt hende man må skifte størrelse eller kjøpe en ny bukse om man blir gigantisk utover i svangerskapet, men som regel tror jeg nok strikken holder. De jeg har nå (Hennes-bukser) er ganske tøyelige i strikken, men samtidig faste nok til at jeg regner med å kunne bruke dem hele svangerskapet.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har hvertfall aldri kjent det hverken før eller etter jeg var gravid. Og denne "fiskehalen" kjente jeg hver dag, flere ganger til dagen i noen uker, før det ble skikkelige spark. Så jeg er sikker på at det var Mathias jeg kjente ja.
|
|
|
|
#64 |
|
godt brukt
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg har hatt en herlig fra HM til nå. Den har sett helt ut som en vanlig bukse, med lavt liv, så jeg har hatt belte på (for syns skyld), men over har det vært et sånt tøystykke. Det har virkelig vært en kul bukse. Men nå i uk 33 snart er den for liten. Og det er greit. Nå går jeg mest i kjoler/tunikaer og strømpiser , det er mest behagelig. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
navnet sjemmer ingen
Tenk at du er kommet så langt. Guri hvor tiden flyr. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
godt brukt
|
Ja hjelp! I dag tok panikken oss. Ingenting er klart. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
navnet sjemmer ingen
Ungen kommer om det er klart eller ikke. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
A friend with benefits
|
Jepp! Forrige svangerskap var jeg dritt-lei av å gå med glipe i buksen og lufte musa rundt uke 11-12, at jeg tok i bruk mammabukser allerede da. I første svangerskap trengte jeg ikke mammabukser før jeg var minst halvveis.
|
|
|
#69 |
|
Nymotens gammeldags
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jeg er ifølge helsepersonell høy og slank, har hatt definerte magemuskler og fått svæææææær mage. Fort. Kjent spark tidlig også, og ikke minst den magiske lille fisken. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Einsam
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Tilbake til hovedspm: |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Mange flotte mager her. Jeg hadde ikke antydning til mage før minst uke 25-26 med førstemann. Herregud som jeg lengtet etter den magen.
|
|
|
#74 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Kjøpte noen kjempefine bukser på Ni måner (?) på Majorstua. De holdt svangerskapet ut tross en mageomkrets som endte på 137cm. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jordmor forberedte henne i dag på at det kunne være to, for hun hørte to hjertelyder veldig tydelig. Det kunne også være navlestrengen, men i og med at hun er så kvalm og elendig, og at hun er større enn "normalt" var det visst sjanser for det ja. |
|
|
|
#76 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Oi! Så spennende! |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#78 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jada jeg kjenner jo faktisk MANGE som er blitt innrøyka som foster da de lå i magen til sine mødre, men de er, tro det eller ei, helt friske. Men selv om de er friske, er vel alle enige om at røyking under svangerskapet faktisk øker sjansen for sykdom hos fosteret?
|
|
|
#79 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#80 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Gravidemager og størrelse har jeg sluttet å kommentere/ snakke om. Det er like mange versjoner som det er gravide. Med storesøster ble jeg diger, og hadde en usannsynlig stor mengde fostervann, jordmoren lo litt av det underveis i fødselen. Med lillesøster kunne man knapt se jeg var gravid før i 7 mnd. I begge svangerskapene ble jeg utrolig lei av tilbakemeldinger som var sensasjonspreget: "Gud, du er jo diiiiiger!" eller "Er du sikker på at du er gravid, det ser jo ikke ut som du har noe som helst inni der! |
|
|
|
![]() |
|
|