Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Menn med tupé

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Les innlegget først!
Jeg er mann og jeg bruker toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé 2 2,02%
Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé 83 83,84%
Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé 13 13,13%
Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår 1 1,01%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 22:27   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn med tupé

Slike hårimplantat ser ut som dukkehår...

Gammel 31-10-07, 22:28   #62
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er shallow, jeg dumpa en fyr før det ble seriøst da jeg så at pappaen hans hadde måne. Er godt fornøyd med valget i dag da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 22:34   #63
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg er shallow, jeg dumpa en fyr før det ble seriøst da jeg så at pappaen hans hadde måne. Er godt fornøyd med valget i dag da.

Jeg ville tatt beina fatt og løpt fra en mann med tupe.

Gammel 31-10-07, 22:36   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde iallfall løpt MOT han i hovedinnlegget. Ser dere virkelig at det er en tupé? Det tror jeg neppe. Skallet hadde han jo sett 20 år eldre ut, det ser man jo glatt på det nederste bildet.

Gammel 31-10-07, 22:38   #65
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Tupè er i beste fall ustyrtelig komisk.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 22:39   #66
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg hadde iallfall løpt MOT han i hovedinnlegget. Ser dere virkelig at det er en tupé? Det tror jeg neppe. Skallet hadde han jo sett 20 år eldre ut, det ser man jo glatt på det nederste bildet.

Nei, jeg ser ikke at det er tupé, men det er jo arvelig å miste hår tidlig, og de ter jo viktig å tenke på femtidige barn.

Gammel 31-10-07, 22:41   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh, de fleste menn mister hår tidlig uansett. Så lenge det finnes flotte tupéer er det jo håp også for barna.

Jeg tror seriøst mange her har sett for mange 80-tallskomedier med tupé-mannfolk. Dere er klar over at en tupé ikke er slik som på åttitallet? Har dere SETT bildene i hovedinnlegget?

Gammel 31-10-07, 22:46   #68
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Min mann mister ikke hår. Og kommer aldri til å gjøre det, så det så.

Gammel 31-10-07, 22:50   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åjoda, bare vent du. Han har ikke fått litt høyere viker de siste årene?

Gammel 31-10-07, 23:14   #70
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åjoda, bare vent du. Han har ikke fått litt høyere viker de siste årene?

Jeg håper at guttene mine arver hårprakten til mennene i min familie. De har tykt hår og langt fra måne. mannen får nok heller ikke måne, men han er ikke akkurat tykk i håret nei...

men du Iset: Jeg tror at skallabildet på første side er manipulert jeg da....

Gammel 31-10-07, 23:32   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kan godt hende det er manipulert, men jeg har iallfall ingen problemer med å se for meg at mannen er MYE finere og ser yngre og friskere ut med tupéen enn med flintskalle eller Bobo the clown-frisyre.

Gammel 31-10-07, 23:36   #72
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper at mannen min ikke får måne. Men om han gjør. Heller tupe eller plantehår som dem gjør nå. Enn skallet hodet. Grøss stakkas, han hadde ikke passet å være skallet.

Gammel 31-10-07, 23:51   #73
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tar man den av seg om kvelden, liksom?

Nei, man har den på hele tiden, den er sydd fast i hodet/håret/whatever. Og du ser garantert ikke forskjell, hvis mannen følger "bruksanvisningen" og går og får den justert og sjekket annenhver måned eller hva det nå er.

Hvordan den kjennes om man stryker han i håret, det aner jeg ikke. Jeg har bare sett en.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 00:26   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke så sterke meninger om andres hår, men personlig synes jeg ikke det er noen grunn til å absolutt dekke over tynt/manglende hår hos menn, og jeg synes tupé er en lite tiltalende idé - hvis noen hadde bedt meg bestemme om de skulle ha tupé eller ikke, ville jeg stemt for ikke. (Og hvis mannen min hadde funnet på at han skulle ha tupé, ville jeg ledd og ledd og ledd. (Og ikke på en god måte. ))

Gammel 01-11-07, 00:31   #75
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min gode venn frisørmester W har tupé. Når han kjørte MC, tok han av tupeén og tok på seg hjelmen. Den hadde plass i sidelomma på sykkelen
Han var mye flottere uten, men vil vel alltid bruke tupé.

Jeg tror egentlig ikke at jeg hadde brydd meg om mannen hadde hatt tupé eller ikke.
Det er et valg bare han kan ta, og det er hans selvbilde som trenger oppmuntring.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 00:42   #76
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ami hadde ikke vært den samme med toupè.....

Ami:

Gammel 01-11-07, 01:47   #77
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Heller en helt kortklipt tøffas takk !

Mm..

Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 09:12   #78
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Nei, jeg ser ikke at det er tupé, men det er jo arvelig å miste hår tidlig, og de ter jo viktig å tenke på femtidige barn.

Min farfar hadde masse hår hele livet mens mellomste sønnen ble skallet i tjueårene, og svigerfar er 76 og har fortsatt håret i behold, mens den eldste av brødrene til mannen fikk måne før han fyllte 30.

Så, nei - du kan aldri være sikker....

Men så kan vel heller ikke mannen din være sikker på hvor ung du vil holde deg gjennom livet.

Gammel 01-11-07, 09:15   #79
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Min farfar hadde masse hår hele livet mens mellomste sønnen ble skallet i tjueårene, og svigerfar er 76 og har fortsatt håret i behold, mens den eldste av brødrene til mannen fikk måne før han fyllte 30.

Så, nei - du kan aldri være sikker....

Men så kan vel heller ikke mannen din være sikker på hvor ung du vil holde deg gjennom livet.

Hva jeg, jeg er ikke en dag over 22 jeg.

Gammel 01-11-07, 09:48   #80
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ami hadde ikke vært den samme med toupè.....

Ami:

Han her kan jo bare tatovere på litt hår?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.