|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du med på å gi et større beløp til tv-aksjonen i år? | |||
| Ja, jeg skal gi over 500 kr |
|
7 | 5,30% |
| Ja, jeg skal gi 200-500 kr |
|
80 | 60,61% |
| Jeg skal gi 100-200 kr |
|
28 | 21,21% |
| Jeg skal gi under 100 kr |
|
15 | 11,36% |
| Nei, jeg skal ikke gi noe |
|
2 | 1,52% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Det kommer omtrent aldri bøssebærere her så jeg har pleid å ringe givertelefonen.
|
|
|
#3 |
|
VeloppDragen
|
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Med tanke på hvilke summer en del her inne syns det er greit å betale for klær, syns jeg to hundre kroner er småpenger, og oppfordrer alle til å gi så de kjenner det.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
<*(((<
|
Vi gir mest jevnlig (Leger uten grenser i vårt tilfelle), og vanligvis mellom 200-500 til tv-aksjonen. Jevnlige bidrag gjennom avtalegiro gjør at organisasjonene har faste forutsigbare inntekter som de kan budsjettere/planlegge med. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Definér kjenner det.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Her gled det kr. 300 ned i bøssa. Poden fikk putte på 50kr i tiere (som jeg rappet fra sparebøssa hans |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Så mye for å gjøre en ekstra innsats: Både Frøkna og jeg er sylte forkjølet, så jeg dro alene og hørte om de hadde nok bøssebærere. Det hadde de, så da dro jeg hjem og satte meg foran TV-en i stedet. Men neste år! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
WF: BNBE
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi ga 200 kr. For vår økonomi er dette en del, siden jeg er student. Jeg syns årets formål er veldig viktig, og skulle gjerne gitt mer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ræv med ører
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi har møtt på noen bøssebærere i dag og gitt det vi hadde av kontanter, jeg tror det var litt i underkant av en hundrelapp. Jeg gjør ingen forskjell mellom TV-aksjonen og andre veldedige organisasjoner, og støtter 3 andre månedlig. Ergo er det litt begrenset hva slags budsjett jeg har til overs til å støtte enda noe. Det er flott at TV-aksjonen når så mange mennesker, men for meg er ikke den viktigere enn de jeg støtter fast fra før.
|
|
|
#12 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Viste ikke at det var tv aksjon i dag. Har ikke tatt ut noen penger og kommer vel ingen opp hit som vanlig...
|
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg gir 500 kr til tv-aksjonen uansett klesbudsjett. Vi har et bestemt formål vi gir penger til jevnt gjennom året, så TV aksjonen kommer på siden av dette. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ute på tur
|
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi gir mellom 200 og 500 til TV aksjonen. Lurer på om jeg skal springe på Shell og veksle det i 20 ere og la Junior få putte pengene på? Eller er det slemt
|
|
|
#15 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi pleier å gå med bøsse hele familien. I år ble det bare lillesøster og jeg. Veldig hyggelig tur, med mange hyggelige folk som ga masse. Stor stas! Lillesøster ble skikkelig imponert over familien som putta på ca femti 50-øringer, det synes hun var skikkelig masse.. Alle barnefamiler oppfordres til å gå neste år. Det er veldig givende og hyggelig! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Junior skole har hatt åpen dag, hvor inntektene gikk til årets TV aksjon, så der bidro vi med 400 kr. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?En kamerat av oss gir 10 % av lønnen sin hver måned (bruttolønnen, til og med) til veldedige formål. Det er beundringsverdig, synes jeg. Han tjener ikke spesielt mye. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Stemte feil jeg da.
|
|
|
#20 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi ga når jentene hadde skolejogg tidligere denne uka, ble hundre da, til sammen fra sponsorene sine ga de nærmere 300; hver, og idag hadde jeg en femtilapp og noen småpenger i lommeboka. |
|
|
|
![]() |
|
|