Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ta testen: Er du psykopat?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 15:19   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Mannen min brukte ikke et halvt sekund engang på å svare riktig (og han hadde ikke hørt den før). Bør jeg bli bekymret? Jeg ble jo psykopat selv, så det er kanskje barna våre man bør bli bekymret for.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:29   #2
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikkje psykopat.

Gammel 03-10-07, 14:38   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ikke mye til psykopat her nei... Eller muligens mangler jeg logisk tankegang?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 01:35   #4
ladybugsfeast
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
ladybugsfeast har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Les spørmålet, kom med et svar og sjekk spoiler for resultatet.

En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke
kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble
forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han
uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem
han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun
søsteren sin.

Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?
Tenk litt før du svare, etterpå scroll ned.

Dette er (visstnok)
ikke et lurespørsmål, faktisk er det utarbeidet av en psykolog.

SVAR: Hun håpet mannen ville dukke opp i begravelsen igjen!
Hvis du svarte riktig, tenker du som en psykopat. Dette var en test av
en kjent Amerikansk psykolog som ble brukt for å se om man tenkte som
en morder.

Mange serialmordere som deltok i testen svarte riktig på spørsmålet.

dette irriterer mæ innst inni margen!!!!kor e svaret????e gir opp

ladybugsfeast er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 01:43   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svaret er under der hvor det er markert blått.

Jeg er psykopat. Shempe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 01:54   #6
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg også. Og jeg skjønte at svaret mitt kom til slå galt ut, men jeg kom ikke på noen annen grunn heller.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 02:09   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Himmel for en gammel tråd.

Du dialektskriveren, svaret er at hun drepte søsteren i håp om at den kjekke mannen skulle komme i den begravelsen også.

Det var da en snodig måte å komme inn hit på da. Google psykopat og havne her kanskje?

Gammel 14-08-10, 10:52   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke psykopat og jeg trodde han hadde slått seg sammen med søsteren i stedet. Jaja. Skjønte ikke at det var en gammel tråd før jeg så Pastill.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 10:57   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er visst ikke psykopat.

Gammel 14-08-10, 10:59   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg heter Drømmedama og jeg er psykopat.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 19:54   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er CraZyCherry. Jeg er psykopat.

Gammel 14-08-10, 20:06   #12
kharadra
Aktiv

kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 01:11.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 21:39   #13
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man trenger da ikke være psykopat for å vite svaret der?

Gammel 14-08-10, 21:44   #14
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

ooops! Psykopat ja.

Gammel 14-08-10, 21:56   #15
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Fullstendig psyko. Selvsagt kunne det vært en hel hurv med andre grunner; søsteren kunne ha rotet med kjæresten hennes, forgiftet bikkja, voldtatt undulaten eller whatnot.

Men hvis poenget med historien er at alle fakta som fortelles skal ha en betydning for løsningen (siden det står det ikke er et lurespørsmål), så er jo løsningen snublende nær.

Jeg tror det bare beviser at hovedpersonen i historien er psykopat.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 22:08   #16
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Psykopat. Det fantes jo ingen andre årsaker som man kunne slutte bare ut fra det vi fikk vite i teksten. Ikke som jeg kunne komme på, i hvert fall.

Gammel 14-08-10, 22:11   #17
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke psykopat! Jeg tippa han hadde gitt nr sitt til søstra, som ikke ville gi det videre til mørdardamen.

Gammel 14-08-10, 22:23   #18
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Delvis psykopat. Eller bare ulogisk. Jah, det siste. Jeg tenkte han kanskje var begravelsesagenten, men hun kunne jo bare ringt begravelsesbyrået. Doh. Så jeg er bare usmart. Dessverre.

Gammel 14-08-10, 23:10   #19
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hæ! Har dere ikke lest Dagbladet forrige lørdag? Arv, så klart. De var jo i morens begravelse.

:ikke psykopat i alle fall:

Gammel 15-08-10, 00:10   #20
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er visst psykopat jeg også.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.