|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designetJeg vet ikke om det er feil i det nye designet, men når man ikke er logget inn, så kommer den der husk-meg-teksten over to linjer, uansett vindusstr. i Internet Explorer. (Jadda, jeg vet det er dårlig, men har man citrix så må man ta det man får.)
|
|
|
#62 |
|
flisespikker
|
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designet
Hvilke sider finner du det ikke på?
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designetAltså: Den ruten med enkelt søk, oppe til høyre, er der. Men ikke sånn søk for å søke avansert. Det finner jeg bare av og til.
|
|
|
#65 |
|
Hertuginne
|
HP jobber med å få avansert søk tilbake, så det kommer etterhvert.
|
|
|
#66 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designetTrekant-M-en skygger for tekst i innlegg som i dette innlegget:
|
|
|
#67 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designetHva er den M-en? :dom: |
|
|
|
|
|
#68 |
|
flisespikker
|
Den signaliserer at man er i Medlemssalongen. Andre lukkede underfora har andre symboler. Det er fordi flere har etterlyst noe visuelt som minner om hvor man er, så man ikke f.eks. forteller private ting ute på åpent forum.
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette skulle jeg også til å påpeke.
|
|
|
#70 |
|
Hertuginne
|
M-en skal etterhvert bli litt mindre synlig, akkurat nå er den slik for at folk skal bli bevisst på at den er der. Når fargen blir dempet noe så vil også teksten som går over bli synligere.
|
|
|
#71 |
|
Ekvilist
|
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designetJeg synes som Missa at linker synes for dårlig. Har derfor selv farget de linkene jeg har lagt ut blå.
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Det hadde jeg ikke fått med meg - at man kan velge nyanse. Enig med Irma - meget behagelig |
|
|
|
#73 |
|
<*(((<
|
Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designetLiten merkverdighet: Jeg var på forsiden, så nicket til Teofelia som siste poster i en gruppe og trykte på det for å komme til profilen hennes. Men da kom jeg til profilen til Line*? Gikk tilbake til forsiden, trykte refresh og holdt pekeren over "Teofelia" igjen og klikket på ny, og igjen endte jeg på profilen til Line*. (Ingenting galt med profilen til Line* altså, men nå skulle jeg jo ikke dit). |
|
|
|
![]() |
|
|