Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Meldinger om feil og småplukk i det nye designet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 11:14   #61
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meldinger om feil og småplukk i det nye designet

Jeg vet ikke om det er feil i det nye designet, men når man ikke er logget inn, så kommer den der husk-meg-teksten over to linjer, uansett vindusstr. i Internet Explorer. (Jadda, jeg vet det er dårlig, men har man citrix så må man ta det man får.)

:sjempegodfårklaring:

Se vedlegg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg prtscr.jpg (13,6 KB, 10 visninger)
Gammel 17-09-07, 11:25   #62
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg finner ikke "Søk i Forum" på alle sidene.

Hvilke sider finner du det ikke på?

Gammel 17-09-07, 12:47   #63
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For eksempel på denne.

Gammel 17-09-07, 12:48   #64
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså: Den ruten med enkelt søk, oppe til høyre, er der. Men ikke sånn søk for å søke avansert. Det finner jeg bare av og til.

Gammel 17-09-07, 13:02   #65
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså: Den ruten med enkelt søk, oppe til høyre, er der. Men ikke sånn søk for å søke avansert. Det finner jeg bare av og til.

HP jobber med å få avansert søk tilbake, så det kommer etterhvert.

Gammel 18-09-07, 15:06   #66
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekant-M-en skygger for tekst i innlegg som i dette innlegget:

http://foreldreportalen.no/forum/sho...4&postcount=18

Gammel 18-09-07, 18:14   #67
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er den M-en? :dom:

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:25   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Hva er den M-en? :dom:

Den signaliserer at man er i Medlemssalongen. Andre lukkede underfora har andre symboler. Det er fordi flere har etterlyst noe visuelt som minner om hvor man er, så man ikke f.eks. forteller private ting ute på åpent forum.

Gammel 18-09-07, 23:04   #69
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dette skulle jeg også til å påpeke.

Gammel 18-09-07, 23:05   #70
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

M-en skal etterhvert bli litt mindre synlig, akkurat nå er den slik for at folk skal bli bevisst på at den er der. Når fargen blir dempet noe så vil også teksten som går over bli synligere.

Gammel 18-09-07, 23:37   #71
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes som Missa at linker synes for dårlig. Har derfor selv farget de linkene jeg har lagt ut blå.

Er det lov å komme med skryt også, eller finnes det en egen skrytetråd? Jeg er så fornøyd med det alternative fargeoppsettet "FP-mindre hvitt". Det er så behagelig og delikat og deilig - at jeg nesten blir litt rørt. Midt oppi rørtheten så flesker jeg allikevel til og sier at kolon ved siden av sitatboksen kan bli litt masete. Gidder ikke sjekke standardfargevarianten akkurat nå, men der så jeg ikke fargeforskjell i sitatboksen husker jeg, så der er det kanskje mer naturlig.

Gammel 19-09-07, 00:22   #72
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er så fornøyd med det alternative fargeoppsettet "FP-mindre hvitt". Det er så behagelig og delikat og deilig -

Det hadde jeg ikke fått med meg - at man kan velge nyanse. Enig med Irma - meget behagelig

Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 17:29   #73
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten merkverdighet: Jeg var på forsiden, så nicket til Teofelia som siste poster i en gruppe og trykte på det for å komme til profilen hennes. Men da kom jeg til profilen til Line*? Gikk tilbake til forsiden, trykte refresh og holdt pekeren over "Teofelia" igjen og klikket på ny, og igjen endte jeg på profilen til Line*. (Ingenting galt med profilen til Line* altså, men nå skulle jeg jo ikke dit).

Linken jeg fulgte var en sånn lastposter-link ("http://www.foreldreportalen.no/forum/member.php?find=lastposter&f=44"), de andre lastposter-linkene på forsiden funket fint, da kom jeg til rett profil. Er det de underjordiske igjen?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.