|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa | |||
Grandiosa |
![]() ![]() ![]() ![]() |
145 | 61,70% |
Nugatti |
103 | 43,83% |
Ingen av delene |
57 | 24,26% |
Er du frekk? |
12 | 5,11% |
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av |
4 | 1,70% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper kanskje 2-3 Nugattibokser og 2-3 Grandiosa i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Det hender vi kjøper begge delene, og ikke klarer jeg å bli flau over det heller. Det er imidlertid ikke noe som handles veldig ofte, og jeg klarer meg uten begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg spiser Nugatti når jeg er gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper aldri Nugatti. Rett og slett fordi gubben tømmer en hel boks alene på null komma niks. Ingen av ungene liker det. Nøtte derimot.....Vel... ikke ofte vi har Nøtte heller altså, men Nøtte på fersk loff med meierismør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jada. Både og. Men jeg må si det er sjelden at en Nugattiboks finner veien opp i handlekurven. Skjedde vel et par ganger sist jeg var gravid, men ikke denne gangen.
![]() |
#67 |
Borte
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøpte dansk nøttepålegg på ferie i juni. Nutella het det. Nugatti har jeg ikke kjøpt noengang såvidt jeg kan huske. Men jeg spiste det hjemme da jeg var liten. Grandiosa har jeg kjøpt, men det er ytterst sjelden siden det ikke er alle i familien som kan spise den.
![]() |
#68 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg krysset av for at vi kjøper begge deler. Vi har en boks nugatti i skapet, som har stått der noen måneder. Ingen av oss er videre begeistret. Det må vel allikevel sies å være riktig å krysse av, ettersom den tross alt har blitt kjøpt en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg har ikke kjøpt Grandis på 20 år, men ungene spiser Nugatti til frokost om lørdagene, så det kjøper vi når det trengs.
![]() |
![]() |
#70 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen av delene.
![]() |
#71 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?
Jeg fikk spørsmål på prikk om hvor jeg får tak i dette, og svaret er at vi kjøper det på Meny. Jeg husker ikke navnet på merket, men de har både glatt og "chunky" (som er best).
![]() |
#72 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen av delene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Begge deler ja, men lille gutt får ikke Nugatti.
![]() |
#75 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper andre frossenpizzaer og sjokopålegg, men veldig sjelden. Vi bestiller heller pizza, men det hender det finnes en frossen utgave i fryser'n en sjelden gang. Kanskje en gang i året. Sjokopålegg har jeg vel ikke kjøpt på et par år nå, men jeg kjøper syltetøy da
![]() |
#76 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi spiser både grandi og Nugatti. Nugatti spises sjeldent, mens grandi litt oftere. Kjøper heller Pizza Ristorante om vi skal ha frossen pizza.
![]() |
#77 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?På Ultra og Smart Club kjøper jeg økologisk peanøttsmør. Det heter Green choice, og er til og med fri for herdet vegetabilsk fett. I tillegg er det supergodt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper ingen av delene, men vi spiser frossenpizza iblant, som regel Dr. Oetker, fordi den er best.
![]() |
#79 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?
:lat:
![]() |
#80 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg kjøper/spiser verken eller, mens mannen spiser Grandis når han er alene hjemme.
![]() |
|
|