Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Blond eller brunette?
Blond med oppklipp 12 21,05%
Brunt hår med oppklipp 19 33,33%
Blond med oppklipp og pannelugg 8 14,04%
Brunt hår med oppklipp og pannelugg 18 31,58%
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 21:16   #61
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blond eller brunette? Trenger litt hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Du ble brunette med pannelugg. Vil gjerne se.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:27   #62
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Makan til somling.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:39   #63
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Perfekt timing igjen. Nå får jeg med meg etter-bildet også.

Jeg tror forresten du har farget det mørk blondt, klippet det godt opp og så har du sideskill og halvlang lugg.

Gammel 29-08-07, 23:32   #64
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Beklager at det tok litt tid. Ikke alltid alt går etter planen med disse små

Skal vi se.....

Før....

Og nå:

Det ble altså brunette med oppklipp og pannelugg! Jeg ble ganske fornøyd må jeg si. Det tar nok litt tid å venne seg til panneluggen, men foreløpig så liker jeg den.

Er det noen som kan anbefale hva jeg kan ha i panneluggen så den blir liggende der den skal. Jeg hater når den faller i øynene.

Sist redigert av MissS : 30-08-07 kl 08:42.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:34   #65
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Så fin du ble!
Nå har jeg jo lært at alt kler den smukke, men du er virkelig supersøt!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:36   #66
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wow! Du ble supersøt!! Absolutt det beste valget du tok, mener jeg!

Da jeg traff deg for et par år siden, minnes jeg deg sånn ca som dette, har jeg rett? Iallefall ikke som blond.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:39   #67
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin ble du.

Gammel 29-08-07, 23:48   #68
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Så fin du blei
Kler verkeleg mørkt hår. Stilig klipp, blei frista til å klippe håret eg no

Gammel 29-08-07, 23:50   #69
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fin du er

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:59   #70
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Takk alle sammen!

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Da jeg traff deg for et par år siden, minnes jeg deg sånn ca som dette, har jeg rett? Iallefall ikke som blond.

Jeg var blond da også, men kanskje litt mer askeblond!?

Gammel 30-08-07, 00:13   #71
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Takk alle sammen!

Jeg var blond da også, men kanskje litt mer askeblond!?

Hm ja, jeg kan overhodet ikke huske deg som blondine.
Du ser forresten usedvanlig opplagt og frisk ut - går det bedre med kolikken og bittelillebror?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 00:15   #72
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det kledde du virkelig! Du ble kjempefin!

Gammel 30-08-07, 00:19   #73
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hm ja, jeg kan overhodet ikke huske deg som blondine.
Du ser forresten usedvanlig opplagt og frisk ut - går det bedre med kolikken og bittelillebror?

Åh! Takk for det! Det kommer godt med etter minimalt med søvn. Joda, han er mye bedre nå, men i går kveld skrek han fra kl 15 til 2130. Han var så overtrøtt og fant ikke søvnen. I kveld er han rolig og sover :bankibordet:

Gammel 30-08-07, 06:54   #74
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg tror forresten du har farget det mørk blondt, klippet det godt opp og så har du sideskill og halvlang lugg.

Du ble kjempefin!

Gammel 30-08-07, 09:29   #75
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil også se.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:43   #76
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg også!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 14:45   #77
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil også se Sannemor

....men søt vet jeg at du er, uansett om du er blondine eller brunette

Gammel 31-08-07, 01:39   #78
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Sist redigert av MissS : 01-09-07 kl 01:27.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:44   #79
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin farge og stilig klipp til en flott dame!

Gammel 31-08-07, 17:04   #80
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Du er kjempe fin !

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.