Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Den store valpetråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-26, 16:55   #61
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store valpetråden

Tusen takk for gratulasjoner!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-26, 16:57   #62
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Å helledussen for en nydelig skapning . Tipper dere kommer til å kose dere mye sammen!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-26, 18:42   #63
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så nydelig!

Gammel 28-02-26, 18:47   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig skjønn! Det er en veldig vakker rase.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-26, 20:40   #65
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så nydelig!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-26, 22:12   #66
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Så nydelig

Gammel I går, 09:13   #67
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Takk igjen alle sammen! Her går valpelivet sin skjeve gang, mye skal tilvennes og i dag er det på tide med kloklipp og en liten introduksjon til tannpuss. En omgang ro-trening på fanget må vi også ta oss tid til. Og buret hun sover i om natta skal ned fra senga til gulvet. Må nok feste på døra igjen, selv om hun til nå ikke har forsøkt å komme ut når det har vært i senga. Så får vi se om hun finner roen like bra der.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 10:11   #68
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

For en nydelig hund, Retz.

Her nærmer min valp seg 11 mnd. Hun er en herlig jente, som elsker familien, tur og nye opplevelser. Jeg gleder meg til alle turene vi skal på når snøen blir borte. Det har vært herlig å ha henne som lykkepille dette året som jeg har vært under behandling for sykdom. Samtidig kjenner jeg på at jeg har kommet til kort også. Vi har enda ikke fått vært med på valpekurs (har prøvd men ikke fått plass), og vi har ikke fått innøvd innkalling (flaut å fortelle, men jeg har hatt utrolig mye å håndtere med egen behandling i tillegg til noe jobb). Det andre er at hun ikke er stueren. Vi trodde hun var stueren i julen (8 mnd), men da jeg begynte å reise inn på jobb igjen fra januar, ble det lange strekk inne, og dermed gjør hun fra seg inne igjen. Hun er pomeranian, og jeg har skjønt at de kan bruke lang tid på å bli stuerene, men nå er jeg i villrede på hva vi skal gjøre. Vi har også en voksen pom (datteren min sin, som hun fikk ferdig stueren), og hun gjør fra seg utrolig sjelden sammenlignet med valpen. Noen innspill?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.