|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Tener 4-5 ganger i uka avhengig av hvordan jeg jobber, ser serier, strikker og turer med bikkja.
![]() |
#62 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg trener nesten hver dag, leser, ser filmer, baker, kokkelerer, inviterer ofte folk til middag, pusser opp og tegner. I sommerhalvåret holder jeg mye på i hagen, stadig nye prosjekter der, og er mye på sjøen (har båt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg har ikke noen fast aktivitet, men prøver å fylle fritiden med noe som gjør meg godt. Å gå i marka er en av mine favorittaktiviteter, men pga. synet mitt er det vanskelig på vinteren, men på sommer og høst bor jeg nærmest i marka. Plukker sopp og bær, rydder i utmarka vår og bare koser meg. Jeg er også mye i fjæra og leter etter sjøglass, og jeg rydder en del langs sjøkanten og melder inn for henting til In the same boat.
![]() |
#64 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?
Åh, DET kjenner jeg at jeg hadde likt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg strikker litt, ser litt på serier, leser litt bøker og har 3 voksne barn jeg bruker litt tid på. Hovedhobbyen er hunden. Vi er på trening 1-2 ganger i uka. Vi trener agility, litt hverdagslydighet, går spor, nosework og skal gå lydighetskurs nå i vår. Har også vært på noen utstillinger, men det er jeg mer usikker på hva jeg mener om. I tillegg er det daglige turer alene, sammen eller med venner som har hund. Vår/sommer/høst går vi fjellturer.
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg har levd i snart 18 år med å måtte være hjemme og tilgjengelig for barn. Og vi er fortsatt der. Så det jeg skal drive med, må skje hjemme, og jeg må kunne slippe det på sekundet, hvis jeg trengs.
![]() |
![]() |
#68 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg løper på fjell
![]() |
#69 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Hyacint: Det har tatt tid etter hjerneskadene å finne ut hva jeg får til og hvor lenge om gangen jeg kan drive med ymse. Endelig syns jeg at jeg vet hvor grensene går, både om hva, når og hvor lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?
Jeg vet ikke hva du har vært gjennom, men en klem til deg uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg trener de fleste dager, og driver mye med politikk. Treffer venner.
![]() |
#72 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg strikker, går tur med hundene, scroller alt for mye og synger i kor på ganske høyt nivå. Vi har ikke hjemmeboende barn, og det frigjør mye tid. skittentøykurven er sjelden full, huset holder seg ganske ryddig og det er ingen kjøre- og oppfølgingstjeneste for barn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 09-03-25 kl 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg løper og driver med spinning. I januar og februar går jeg mest mulig på ski. I helgene sosialiserer jeg gjerne med venninner.
![]() |
|
|