Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva driver du med på fritiden?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-25, 09:02   #61
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med på fritiden?

Tener 4-5 ganger i uka avhengig av hvordan jeg jobber, ser serier, strikker og turer med bikkja.

Gammel 08-03-25, 09:44   #62
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg trener nesten hver dag, leser, ser filmer, baker, kokkelerer, inviterer ofte folk til middag, pusser opp og tegner. I sommerhalvåret holder jeg mye på i hagen, stadig nye prosjekter der, og er mye på sjøen (har båt).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-25, 09:48   #63
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noen fast aktivitet, men prøver å fylle fritiden med noe som gjør meg godt. Å gå i marka er en av mine favorittaktiviteter, men pga. synet mitt er det vanskelig på vinteren, men på sommer og høst bor jeg nærmest i marka. Plukker sopp og bær, rydder i utmarka vår og bare koser meg. Jeg er også mye i fjæra og leter etter sjøglass, og jeg rydder en del langs sjøkanten og melder inn for henting til In the same boat.

https://www.inthesameboat.eco/depot/

Jeg ser alt av sendinger i Formel 1-sesongen og er lidenskapelig opptatt av racingen.
Jeg og barnebarna saumfarer alle loppiser i nærområdet.

På vår/sommer/høst stuller jeg mye i hagen og holder naturtomta vår under noenlunde kontroll.

Jeg var veldig glad i å lese, men også der har synet satt begrensninger, og jeg får ikke til lydbøker. Lesing er noe jeg savner skikkelig,

Gammel 08-03-25, 10:34   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Vi ble barnetomme ca 2019. Det jeg gjør på fritiden er å lese og å se på snooker og å gå turer både i skogen og i by- eller tettsteder vi ikke kjenner så godt. Innimellom lager vi mat av ymse slag.

Åh, DET kjenner jeg at jeg hadde likt! Du beskriver et behov jeg ikke helt var klar over at jeg hadde, men dette gjør vi MYE av når vi er ute og reiser, det er kanskje vår favorittaktivitet, men jeg gjør det nesten aldri hjemme. og jeg ble sittende og gruble på hvorfor det er sånn, og jeg tror at når vi bor på Nord-Jæren, så er det liksom litt begrenset hvor vi kan dra, men det er mulig at begrensingen er i mitt eget hode?

For å svare på spørsmålet:

Min fritid er avhengig av formen, men jeg er nokså mye sosial. Har mange venner som jeg treffer ofte, og flere snakker jeg med daglig. Jeg trener så ofte jeg kan, og går mye tur. Jeg liker å lese, og jeg liker å lage mat. Ser på serier om kveldene og går litt på kino. Reiser så ofte vi har råd til.

Det er vel det vi driver med på fritiden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-25, 18:42   #65
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg strikker litt, ser litt på serier, leser litt bøker og har 3 voksne barn jeg bruker litt tid på. Hovedhobbyen er hunden. Vi er på trening 1-2 ganger i uka. Vi trener agility, litt hverdagslydighet, går spor, nosework og skal gå lydighetskurs nå i vår. Har også vært på noen utstillinger, men det er jeg mer usikker på hva jeg mener om. I tillegg er det daglige turer alene, sammen eller med venner som har hund. Vår/sommer/høst går vi fjellturer.

Er medlem i den lokale hundeklubben og det er en sosial og fin aktivitet.

Gammel 08-03-25, 18:53   #66
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har levd i snart 18 år med å måtte være hjemme og tilgjengelig for barn. Og vi er fortsatt der. Så det jeg skal drive med, må skje hjemme, og jeg må kunne slippe det på sekundet, hvis jeg trengs.
Så det blir strikking, hekling, lesing og en god del gaming. Hører mye podcast eller ser youtube mens jeg strikker/hekler eller spiller. Går veldig mye i historie der, men nå har det vært veldig mye USA-relatert.

Har jo en plan om å trene, og var godt i gang, men så gikk ikke hverdagen opp, men nå som ting begynner å bli litt lettere, så kanskje jeg kan få inn trening igjen. Det er et mål i løpet av mars/april.

Vi går noen turer da, prøver å få til det sammen, men det er ikke alltid det klaffer.

Jeg har et mål om å få møtt venninner oftere, men det er ofte veldig vanskelig å få til, da jeg gjerne trengs her hjemme frem til 20-21.00, og da er jeg ferdig med dagen, verden og mennesker.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-25, 19:32   #67
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har begynt på nybegynnerparti for voksne, i en kanpsport.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-25, 20:31   #68
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg løper på fjell

Når det er mørkt går jeg tur i øsregn med musikk på ørene, eller jeg løper. Trener bare ute.

Så liker jeg å strikke.

Barna spiller i korps og i årevis har jeg vært med som forelder og det har jeg likt veldig godt.

Gammel 08-03-25, 21:44   #69
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hyacint: Det har tatt tid etter hjerneskadene å finne ut hva jeg får til og hvor lenge om gangen jeg kan drive med ymse. Endelig syns jeg at jeg vet hvor grensene går, både om hva, når og hvor lenge.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-25, 23:42   #70
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hyacint: Det har tatt tid etter hjerneskadene å finne ut hva jeg får til og hvor lenge om gangen jeg kan drive med ymse. Endelig syns jeg at jeg vet hvor grensene går, både om hva, når og hvor lenge.

Jeg vet ikke hva du har vært gjennom, men en klem til deg uansett , og det du skriver er gjenkjennbart for meg også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-25, 14:13   #71
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trener de fleste dager, og driver mye med politikk. Treffer venner.

Tv, Duolingo og altfor mye scrolling.

Gammel 09-03-25, 16:10   #72
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg strikker, går tur med hundene, scroller alt for mye og synger i kor på ganske høyt nivå. Vi har ikke hjemmeboende barn, og det frigjør mye tid. skittentøykurven er sjelden full, huset holder seg ganske ryddig og det er ingen kjøre- og oppfølgingstjeneste for barn.
Har to gamle foreldre som tar litt tid, da.

Lagt ti: Leste Noorias innlegg og kom på at jeg jo har nytt hus og ny hage og litt ambisjoner om å få det fint ute - begynte i fjor og gleder meg til årets sesong.

Og så har meg mye gøede av å henge med ungene som ikke lenger bor hjemme.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 09-03-25 kl 17:58.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-25, 17:21   #73
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg løper og driver med spinning. I januar og februar går jeg mest mulig på ski. I helgene sosialiserer jeg gjerne med venninner.

Barna er store, og trenger ikke meg så ofte nå, men det hender de trenger litt støtte til krevende skoleoppgaver. Ellers så er jeg stort sett hjemmefra fra 07 på morgenen til 18-19 pga jobb inkl lang jobbreisevei.

Redigert: Jeg glemte haging. Jeg sår diverse sommerblomster, dyrker frem Dahliaknoller og steller med roser og stauder i sommerhalvåret.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.