|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd
Jeg bruker mye piggsko, ikke flaut.
![]() |
#63 |
lettere utlada
|
![]() Sv: GruffetrådJeg HATER glatta!! Som Nextlife blir jeg også 120 når det er sånn! Her har det vært frost og glatt den siste uka, men nå regner det. Heldigvis, holdt jeg på å si.
![]() |
#66 |
bits and pieces
|
![]() Sv: GruffetrådBrodder er klare for i morgen.
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Ja, glatta er kjedelig.
![]() |
#68 |
bits and pieces
|
![]() Sv: GruffetrådBussen vises som 1 time forsinket i appen og er faktisk også satt opp 1 time forsinket på infotavla på busstoppet.
![]() |
![]() |
#73 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: GruffetrådGod bedring, Nextlife! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: GruffetrådDet er så glatt i bakken jeg må ha en 90-graders sving ut av (og ingen mulighet for å ta fart slik at man likevel kan komme opp) at jeg ikke turde å kjøre i dag.
![]() |
#76 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Heldiggris. For meg bråker brodder på en sånn ekkel måte som gir meg hodepine og surr i skallen, så det kan jeg ikke bruke. Dvs. jeg har ikke funnet noen som ikke knaser eller suger seg fast eller hva de nå enn gjør for å lage rare lyder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#78 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: GruffetrådJeg blir nesten fysisk dårlig av lyden av brodder mot noe som helst annet enn snø og is. Når jeg går til jobb må jeg blant annet gjennom en undergang med betonggulv. Jeg er nødt til å ta av meg broddene for å orke å gå igjennom der. Etter denne undergangen er det flatt resten av veien til jobb, så som regel trenger jeg heller ikke å ta dem på igjen på andre siden. Men om det er nødvendig så gjør jeg heller det, enn å gå over betongdekket med brodder på.
![]() |
#79 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: GruffetrådJeg liker heller ikke lyden av brodder på annet enn is. På is går det fint, den er ikke så høy. Verst er det på storsenteret, som har flislagte gulv. Der er det mange som ikke tar av seg broddene før de går inn (på tross av at det står store plakater ved alle innganger om at de må ta dem av) og den lyden gjør nesten fysisk vondt.
![]() |
#80 |
Ser lyst på livet
|
Det er nesten like glatt å gå på brodder på fliser, som å gå på is uten brodder. Så jeg tenker det er lite smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|