|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg skjønner helt på alvor ikke hvorfor flere skulle stemme på trump på grunn av dette?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Nei, og Reagan fikk to måneder med goodwill etter et mer alvorlig attentat, så det er ikke selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
Takk for oppklaring rundt bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Leser
|
Jeg tenker at dette bygger opp under imaget som Trump ønsker å ha: Den sterke mannen som reiser seg etter å ha blitt skutt og er klar til å slåss. Vi kan selvsagt håpe jeg tar feil (Jeg håper det selv også!)
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Og så skal det veldig lite til før en eller annen demokrat snubler og sier noe som kan brukes til å underbygge hans offer-fortelling.
![]() |
#66 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Så trekker han seg faktisk:
![]() |
#67 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Spent på hvordan Demokratenes prosess blir framover. Håper de klarer å samle seg raskt om Harris så hun får has på gulroten.
![]() |
#69 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Endelig !! Får bare håpe det ikke er for sent!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Nå får vi se hvor alle er på sommerferie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jaggu! Dette valget er bare så vilt uforutsigbart, men jeg tror/håper at dette øker sjansene for demokratseier. Det må jo det.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Omsider!
![]() |
#74 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Has på gulroten, herlig uttrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg er lettet over at han har trukket seg. Nå øyner jeg håp for valget i november.
![]() |
![]() |
#76 |
Introvert optimist
|
Trump har begynt å furte fordi hele valgkampstrategien hans har handlet om Bidens alder og alt som er galt med Bidens familie. Uansett hvem som blir demokratenes kandidat nå er vedkommende sikkert 15-20 år yngre enn Trump og HAN er den gamle gubben i valgkampen.
![]() |
#77 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Så akkurat på VG nå at donasjoner renner inn til Harris og fått inn 900 milloner på 24 timer.
![]() |
#78 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Det gleder meg at de på demokratisk side ser ut til å samles om Harris.
![]() |
![]() |
#79 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Fox news rapporterte vist at hun var den eldste kvinnelige presidentkandidaten i historien.
![]() |
#80 |
Introvert optimist
|
Det må da være feil? Var ikke Hillary eldre?
![]() |
|
|