Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du hamstra i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du hamstra i dag?
Ja 6 4,48%
Nei 104 77,61%
Hvorfor skulle jeg det? 24 17,91%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-23, 12:54   #61
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hamstra i dag?

Nei, det er ikke noe jeg tror det er krise om vi ikke får tak i. Vi drikker ikke brus og lite øl og har ingen planer som går i vasken om det er noe vi ikke får kjøpt.

Gammel 18-04-23, 13:27   #62
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å hallo!!
Da må det hamstres ja!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 13:52   #63
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det ikke innafor?

Han mener det er maks dust å være så avhengig av cola zero. Han har jo et poeng. Men jeg kan ta roadtrip alene jeg!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 16:36   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isbilen gjallet nettopp forbi her. Jeg kjøpte ikke.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 17:34   #65
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ikke mer enn jeg vanligvis gjør når man får kjøpe 3x8 Pepsi Max på obs. Hamstret vesentlig mer da Meny solgte 1,5 l eplejuice for 10,- for en stund tilbake, så vi har det vi trenger i lang tid.
Men jeg blir sannsynligvis mannevond uten Pepsi Max, så familien vet sitt eget beste og ligger unna det nå.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 18:13   #66
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg synes det er usolidarisk å tømme hyllene for varer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 18:21   #67
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg til gjengjeld ikke hamstret noe som helst. Jeg har ikke vært på butikk engang.

Gammel 18-04-23, 18:51   #68
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

2 pk med Pepsi Max kvalifiserer ikke som hamstring Malama.

Gammel 18-04-23, 19:35   #69
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

2 pk med Pepsi Max kvalifiserer ikke som hamstring Malama.

Helt sant, men jeg endte jo (ikke med vilje) med 6 pk da.

Gammel 18-04-23, 19:50   #70
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Gammel 18-04-23, 22:38   #71
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Isbilen gjallet nettopp forbi her. Jeg kjøpte ikke.

Det gjorde jeg! Men bare fordi han på snart 16 insisterte. Det gjør han egentlig hver gang isbilen plinger forbi, og jeg gir etter et par ganger i året.

Gammel 18-04-23, 22:55   #72
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Kjøpte en 4pkning med Cola Uten og et brød i dag, bare fordi vi trengte det.
Hvis jeg i det hele tatt "trenger" Cola...men vi var gått tom på søndag.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 23:11   #73
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Helt sant, men jeg endte jo (ikke med vilje) med 6 pk da.

Mente 3 pk.
Det var jo det hver av dere kjøpte.

Det var tomt for 8 pk med Pepsi Max på Meny i dag. Skulle kjøpe en til konfirmasjonen. Spiller ikke så stor rolle for meg så lenge jeg har cola zero.

Gammel 18-04-23, 23:30   #74
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

i dag har jeg ikke vært på butikken en gang.

Gammel 19-04-23, 06:10   #75
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Mente 3 pk.
Det var jo det hver av dere kjøpte.

Det var tomt for 8 pk med Pepsi Max på Meny i dag. Skulle kjøpe en til konfirmasjonen. Spiller ikke så stor rolle for meg så lenge jeg har cola zero.

3 pk var max pr kunde, så ja, det var det vi kjøpte. Og det kommer nok greit med. Det blir drukket.

Eller så får vi selge det på svartebørs

Gammel 19-04-23, 08:16   #76
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Eller så får vi selge det på svartebørs

Gammel 19-04-23, 08:56   #77
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok litt mer Pepsi Max og Cola Zero enn det som er standarden her hos oss.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 11:06   #78
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Det jeg lurer på i dag er hvorfor det virker som at det er "uten sukker-folka" som kjøper mest? Er det slik? Tenker ikke bare på forumet, men generelt også.

Gammel 19-04-23, 11:08   #79
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det jeg lurer på i dag er hvorfor det virker som at det er "uten sukker-folka" som kjøper mest?

"Med sukker-folka" tør ikke stå fram av redsel for å bli sukker shamed.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 11:28   #80
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil tro de selger mest uten sukker til vanlig også?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.