Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-22, 11:56   #61
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.000
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Kollega som er så fantastisk på alle måter. Bortsett fra smattingen når hen spiser.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 12:05   #62
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Idiotiske og stupide rutiner i det offentlige som bare ikke henger sammen logisk.
Må betale faktura for så at det skal tilbakeføres til meg. Istedenfor at faktura hadde blitt kreditert med engang. .

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 13-12-22 kl 13:32.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 12:08   #63
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.863
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Blondie. Jeg kunne sikkert finne på å si noe sånt, om enn ikke til deg, siden jeg er desperat etter å ha tid aleine hjemme. Skal tenke meg mer om neste gang.

Stort sett er det jo ikke vondt ment, man er jo alltid seg selv nærmest. Jeg opplever dog ganske mange ganger at det insisteres på at alenetid er digg, også etter at jeg har sagt at jeg har store problemer med det.

Vel. Det er jo lettere å oppsøke mennesker enn å få fred, så sånn sett er jeg nok heldig. Jeg er bare den sjarmerende blandingen av utslitt og rastløs.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 12:45   #64
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.949
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Tekoppen sin hank som røk av MIDT PÅ! Koppen som var full, og ganske varm utover en bunke med 30 ark fra jobb som lå på bordet! Te også på stolen og gulvet, men heldigvis ikke på meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 15:33   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.270
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Altså, HVEM I HELVETE publiserer et dokument på 233 sider uten innholdsfortegnelse? Er det sånn at vi som sitter og tjener penger på å hjelpe folk med EU-greier skal fakturere flere timer, fordi vi må scrolle hele driten, så sier jeg NEI TAKK. Ikke rart at det tar tid med det grønne skiftet. (EU-taksonomien)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 16:15   #66
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Arbeidsgivere som ikke gir tilbakemelding etter jobbintervju selv om de sier de vil gjøre det. Får ikke lyst til å søke der senere da

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 16:17   #67
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Arbeidsgivere som ikke gir tilbakemelding etter jobbintervju selv om de sier de vil gjøre det. Får ikke lyst til å søke der senere da

Dessverre finnes det mange av de.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 16:19   #68
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Dessverre finnes det mange av de.

Jepp. Synes det er dårlig når jeg har brukt mye tid på å søke, forberede meg og stille til intervju. Har begynt å spørre de opp selv når de ikke svarer. Så slipper jeg å lure.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 19:33   #69
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jeg har og gjort det, og opplevd at de har blitt sure og furtne. Og da tenker jeg det er like greit å ikke jobbe der.

Jeg har fått opp mye om det på LinkedIn en periode, om arbeidsgivere og rekrutterer som ikke gir tilbakemelding til søkere. De fleste sier det er uprofesjonelt med tanke på all arbeidet søker har lagt ned.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-12-22, 22:33   #70
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har og gjort det, og opplevd at de har blitt sure og furtne. Og da tenker jeg det er like greit å ikke jobbe der.

Ja, hvis de blir furtne av det ville jeg ikke jobbet der!

Sitat:

Jeg har fått opp mye om det på LinkedIn en periode, om arbeidsgivere og rekrutterer som ikke gir tilbakemelding til søkere. De fleste sier det er uprofesjonelt med tanke på all arbeidet søker har lagt ned.

Har lest flere av de på LinkedIn jeg og, så håper de også blir lest av de som rekrutterer.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 14-12-22, 10:04   #71
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.741
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Sønn 17år, som forsover seg til stadighet, men som nekter å høre på velmente råd.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 14-12-22, 12:17   #72
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.624
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Folk som går saaaaakte med nesa i mobilen, og ikke bryr seg om at de går i veien for alle andre som faktisk ser seg for.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 07:12   #73
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.257
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Våknet klokka to i natt med krampe i begge beina. I stortåa på det ene beinet, og i leggen på det andre. Lå og vred meg i smerter til det roet seg ned av seg selv, så gikk det noen minutter, og så var det på'an igjen. Fire-fem ganger skjedde det, før jeg fikk den geniale ideen å bare komme meg opp for å stå. Da sluttet det - endelig!

Fortalte det til mannen da han våknet i dag tidlig. "Ja, det var akkurat det jeg skulle si. Du skulle ha kommet deg opp på beina allerede første gangen!"

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 09:41   #74
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

dobbelt

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 10:01   #75
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.494
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Lille meg, magnesium skal visst hjelpe mot kramper hvis det vedvarer.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 15:29   #76
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.281
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jeg er så lei av å ringe Telia. Har mistet tall på hvor mange ganger jeg har måttet ringe de i løpet av de siste ukene, og jeg må alltid vente nærmere en time før jeg får svar. De skryter av at mobilt bredbånd er så raskt og stabilt. Vel, det er det ikke hos meg.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 15:31   #77
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.041
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Og sove med ullsokker, Lille meg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 15:54   #78
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Fotballklubben sier vi må betale for et helt år, når hun sluttet før sommerferien. For en idiotisk praksis?!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 16:25   #79
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jeg i-landsgruffer veldig nå, altså, men kan ikke folk bare slutte å være irriterende på SATS. Forrige uke måtte jeg be instruktøren minne folk på å ikke rydde før etter at timen er over og å ta av skivene på vektstanga der de står og ikke rett foran der alle skal henge fra seg vektene. Ikke bare står de i veien, men å svinge rundt på den der vektstanga med tjukt av folk rundt er jo rett og slett farlig. Og i går sto jeg ved siden av verdens mest irriterende dame. Jeg sto pent og pyntelig og riktig plassert, men hun stilte seg så nærme at jeg ble skviset ut til siden. Og så sperret hun adgangen til vektene for alle fordi hun sto og tok på vekter på SIN stang rett foran vektstativet. Hun fikk tilsnakk da hun veivde rundt med stanga og kom borti folk med den mens hun gikk, men uten at hun reagerte nevneverdig på det. Og i tillegg så sang hun med på alle sangene, noe som var forstyrrende. Og dessuten oppførte hun seg som om instruktøren var hennes personlige PT med "yes" og "juhu" og andre høylytte tilbakemeldinger på absolutt alt han sa. Det var ikke det spor sjarmerende, bare veldig, veldig slitsomt og irriterende.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 15-12-22, 16:45   #80
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Divine!

Takke meg til slitent fylkeskommunalt styrkerom og en kollega-PT som i høyden strekker seg til å si «bra» når man har gitt maks.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no