Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Akutthjelp til tørt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-22, 19:42   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Jeg prøver å finne ut hvilken hårtype jeg har, og det er jo faktisk ganske tykt, og jeg har mange hår også. Har alltid trodd at jeg har tynt, nordisk hår for det ble jeg alltid fortalt som barn. Men jaggu har det forandret seg. Må være noe hormonelle greier. Har dere opplevd at håret har forandret seg veldig med alderen?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 22:46   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Men det er så vanskelig å fordele geleen i håret. Kan'ke bruke en halv tube hver gang.

Gammel 25-10-22, 23:23   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men det er så vanskelig å fordele geleen i håret. Kan'ke bruke en halv tube hver gang.

Bland geléen ut med litt vann i hånden din

Gammel 26-10-22, 01:08   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Den geleen fra Normal som ble anbefalt her kommer i nokså store beholdere. Og når man har den i vått hår og squisher håret får man det godt fordelt. Går også an å kombinere med skum. En annen teknikk er å gni gelene utover håndflatene og så dra håret imellom håndflatene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 11:43   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg har mye hår, så det med å fordele produkter jevnt er et problem generelt,men jeg skal prøve tipsene deres. Har ikke sett noen forskjell på håret de gangene jeg har hatt gele i, så jeg har nok brukt alt for lite.

Gammel 26-10-22, 11:45   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar på produkter "nedenfra", altså klemme det inn fra tuppene og cruncher det. Vil ikke ha ting hodebunnen for jeg får kløe.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.