|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor mange pølser? | |||
| Ingen!! |
|
6 | 5,66% |
| 1 |
|
15 | 14,15% |
| 2 |
|
64 | 60,38% |
| 3 |
|
25 | 23,58% |
| 4 |
|
6 | 5,66% |
| Flere enn fire |
|
4 | 3,77% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?
Jepp, en av grunnene til at jeg mener inngangsbillett + lavere stykkpris pr vare øker målgruppe og senker terskel. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg hadde spist en eller to pølser. Hadde vært redd for at noen barn tok en pølsespisekonkurranse hvis det var fritt frem for å spise så mye man orket. Sånn som de gjør når det er is på 17. mai. En måte å forhindre det på, er å la folk betale for mat også får man et antall bonger (loddboksedler) som kan byttes inn i mat. Da har man alt som har med penger å gjøre på ett sted også tar pølsefolkene bare imot bongene. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
Ja, det tror jeg også. De fleste loppiser har jo god erfaring her, og det er ikke veldig mange som skal til for å selge pølser, kaffe og kaker.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg hadde nok håpet på noe annet enn pølser, men forstår at det blir vanskelig med så mange. En god suppe eller lapskaus hadde vært å foretrekke.
|
|
|
#65 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Akkurat på slike arrangement er jeg svært lite kravstor når det gjelder servering. Pølser er helt ok, det er enkelt, og det er mat. Det spiser jeg lett den ene gangen. Hadde jeg ikke spist på forhånd hadde jeg trolig tatt to pølser, det hadde trolig mannen også. De to jentene mine hadde sannsynligvis spist ei pølse hver, mens guttungen sikkert hadde spist fire. Hadde tatt ett kakestykke selv, jentene ett, gutten trolig et par.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-03-22 kl 11:05. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg spiser ingen pølser (veggis), heller ikke datteren min på 17.
|
|
|
#67 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?En ide, hvis tanken er at dere skal slippe å stå og ta mot ørten tjuekroninger: Man KAN prøve "betal så mye du syns du har spist for/tenker å spise for". Jeg tror man ville blitt overrasket over hvor greie folk er, sånn i snitt.
|
|
|
#68 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg spiser 1-2 pølser. Datteren min det samme, gutta og mannen gjerne 3, men ikke om han må betale for en og en.
|
|
|
#69 |
|
koko
|
Sommerfesten på Giske har vært arrangert etter et lignende prinsipp. Spleiselag og folk betaler inngang etter eget ønske.
|
|
|
#70 |
|
koko
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg er forresten overrasket over hvor mange negative og problemorienterte tanker folk har om servering, både form og innhold, i tråden her.
|
|
|
#71 |
|
Rockesøster
|
Jeg gjennomfører dette på en veldedighetsdag hvert år, og du vil ikke tro hvor mye penger vi får inn. Det er noen få som vippser en tier eller så, jeg tenker at det er helt ok, da er det det de har mulighet å gi, mens andre vippser flere hundre kroner for et kakestykke og en kaffe.
|
|
|
#72 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Jeg synes grillpølse i vann er bedre enn wienerpølse, men skjønner jeg er i kraftig undertall.
|
|
|
#73 |
|
Yes, we can!!
|
Det er jo alltid noen, men min erfaring er at det er få. Og bedre for hver gang man gjør det. Og for foreldrene til slukhalsene kan det være vel så krevende å håndtere evig mas om en kake til og en kake til, enn å si "nå er det nok"?
|
|
|
#74 |
|
I mål
|
Jeg tror noe av utfordringen er at folk ikke HELT skjønner konseptet, og så er jo også spørsmålet formulert som "ville du betalt for dette". |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er et problem de foreldrene kan eie i større grad enn de foreldrene som må droppe hele greia fordi samleprisen blir for høy.
|
|
|
#77 |
|
Yes, we can!!
|
Sant.
|
|
|
#78 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#79 |
|
I mål
|
Skjønner det. Min erfaring er at selvbetjening også tar mye tid. Jeg ville trommet sammen det dere har av folk og solgt stykkprisbasert. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mange pølser spiser du?Lapskaus kan jo gjøres ganske enkelt da. Frosses lapskausblanding, pølsebiter, vann og buljong (og litt posepotetmos for å tykne den). Vi lagde det på stevner i den forrige rideklubben. |
|
|
|
![]() |
|
|