Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tajiks unnamanøver

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-22, 21:53   #61
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Det er forskjell på 23-åringer (sier jeg mens jeg skuler på min egen), men det er selvsagt tullete å skylde på alder i denne situasjonen. Jeg synes det er utrolig synd at hun ikke klarte å håndtere dette bedre, for jeg mener oppriktig at hun trengs i regjeringen. Jeg har lenge heiet på henne som ny leder, men da må hun virkelig skjerpe håndteringen av grums.

Gammel 04-03-22, 23:26   #62
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes det er strålende at alt dette kommer frem i lyset, særlig med tanke på :vanlige folk:.

For dette hadde faktisk ikke gått for vanlig folk. Bill. mrk null respekt for AP folk.

Gammel 04-03-22, 23:38   #63
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjeld «ung og dum»-kortet, så meiner eg ikkje at det er frikort for å snyte på skatten. Men ganske mange 23-åringer har ei reell oppleving av at barndomsheimen framleis er «heime» og at studie- og jobbolig bare er ein plass dei oppholder seg når dei studerer eller jobber. I langt større grad enn gifte familiefedre. Det er store individuelle forskjeller, men ein del 23-åringer har ei sterkare tilknytning til barndomsheimen og har ikkje alltid reelt sett flytta heimefrå. Derfor meiner eg at det er ein forskjell på ein 23-åring og ein voksen.

Eg meiner ikkje at 23-åringer er for unge til å sette seg inn i lover og regler og la vere å drive med tilbakedatering av fiktive kontrakter.

Med det som har komme fram etter at eg skreiv kommentaren min om alder, er biletet endra. Det endrer ikkje det at tidleg tjueåra er ein alder der folk flest har (i variabel grad) sterkare tilknytning til barndomsheimen enn godt voksne folk.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 23:39   #64
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er forskjell på 23-åringer (sier jeg mens jeg skuler på min egen), men det er selvsagt tullete å skylde på alder i denne situasjonen. Jeg synes det er utrolig synd at hun ikke klarte å håndtere dette bedre, for jeg mener oppriktig at hun trengs i regjeringen. Jeg har lenge heiet på henne som ny leder, men da må hun virkelig skjerpe håndteringen av grums.

Einig.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 23:43   #65
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forventet adskillig mer av en 23-åring som blir hentet til regjeringen som politisk rådgiver, enn av hvem som helst andre 23-åringer. Men skjønner nå at jeg tok feil.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 23:47   #66
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg forventet adskillig mer av en 23-åring som blir hentet til regjeringen som politisk rådgiver, enn av hvem som helst andre 23-åringer. Men skjønner nå at jeg tok feil.

Jeg er enig med deg. Jeg forventer generelt mer av politikere.

Gammel 05-03-22, 00:09   #67
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han hadde både bachelor i journalistikk og mastergrad menneskerettigheter, samt 1.-4.avd på jussen, og ble rådgiver til regjeringen. (Hvordan rekker man det innen man er 23 år??) Det er jo ikke en helt vanlig 23-åring med litt fag her og der og en deltidsjobb ett eller annet sted. Jeg var ikke ferdig utdannet før jeg var 26.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 09:23   #68
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Et relatert spørsmål som kom til meg nå er: hvem er det som faktisk har krav på pendlerleilighet? Tajik var jo politisk rådgiver da hun kom opp i uføret hun måtte komme seg ut av. Men er det sånn det bør være? Jeg har tenkt at det har vært stortingsrepresentanter, hvis det også gjelder politiske rådgivere, er det andre som også får det, og er det riktig?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 09:54   #69
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror alle som blir hentet inn til ulike verv i storting og regjering får bolig i Oslo, enten de er statssekretærer, ministre, rådgivere eller representanter, og sånn må det være hvis demokratiet skal fungere. Da må ikke bosted være et hinder.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 10:45   #70
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Janei, jeg er spent på framtida for Ap nå. Håper de klarer å holde Giske unna.

Tja, ser at lokallaget hvor han er leder "seiler opp". Giske er en dyktig politiker (og det er Tajiks også), men for demokratiet sin del er det som skjer vanvittig ille.

Jeg er jo nesten der at jeg lurer på om vi bare har folk som er helt inkompetente (feks Olemic som nektet å oppgradere IT systemene og satte hele Norge i risikosonen for hackerangrep. ) eller folk som totalt mangler moralsk vandel (som vi diskuterer her. Tajiks, har jo tjent bra og viser at hun har ekstem kompetanse på alt fra økonomi til kommunikasjon - også som 23 åring. Det er jo ikke tankene, utførelsen eller kompetansen som er problemet her, men moralen)

Gammel 06-03-22, 11:14   #71
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at dette er vel så mye et systemproblem, og ikke bare noe som gjelder enkeltpersoner. Og det vitner om en ukultur som må dras opp med roten, og jobbes med systematisk. Egentlig er dette på mange måter bare en videreføring av den kulturen som førte til medlemsjukset i AUF som ble avdekket på 90-tallet, som til slutt førte til at fire personer ble dømt for bedrageri. (Hvor blant annet Giske og Huitfeldt var personer som er nevnt som kjente til og bidro til jukset, men som ikke ble tiltalt). Det var nok mange flere enn de som til slutt endte opp på tiltalebenken som var en del av den ukulturen som førte til medlemsjukset.

Jeg er skikkelig skuffe over hvordan Hadia Tajik har håndtert avsløringene. Både fordi jeg tenker at hun burde har skjønt at det som har blitt avslørt de siste ukene, ville komme til å dukke opp. Men også fordi det ikke virker som hun skjønner hvor ille det hun har gjort faktisk er, i lys av alle pendlerboligavsløringene som kom i fjor høst. Det er noe med det å ta seg til rette når det kommer til fellesskapets midler som ikke er greit.

Dessuten tror jeg det er ekstremt viktig at alle politiske partier tar et oppgjør med hva som skal til for å bli topp-politiker, og at man slår ned på både snusk og renkespill. Det er så ekstremt viktig at de som styrer landet vårt er skikkelige og ærlige folk, og at de ikke forsøker å "snakke det bort" hvis det blir avdekket at de har gjort noe galt, som jo er det som skjer, igjen og igjen. Fremfor å eie og innrømme, så bortforklares og tåkelegges det. Og det er ikke greit.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 11:33   #72
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i at dette selvsagt ligger i systemet rundt slik du sier Gaia. Dette med penderboliger og økonomien rundt det er jo sært (i betydningen uvanlig/sjeldent) + at stortingsrepresentanter kommer og går i et forrykende tempo (hvilke andre arbeidsplasser er det som har slik gjennomtrekk?) og når da SMK ikke har evnet å lage tydelige rammer så er det en viktig kompoenent. Jeg skal på jobbreise i morgen og jeg også sliter i ny jobb med å finne ut hva reglene egentlig er (MEN jeg hadde ikke slitt like lenge som en del av politikerne ...)

Men jeg håper du er enig med meg Gaia, i at det også er tydelig at noen har tatt dette som en mulighet til "goder".

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Dessuten tror jeg det er ekstremt viktig at alle politiske partier tar et oppgjør med hva som skal til for å bli topp-politiker, og at man slår ned på både snusk og renkespill. Det er så ekstremt viktig at de som styrer landet vårt er skikkelige og ærlige folk, og at de ikke forsøker å "snakke det bort" hvis det blir avdekket at de har gjort noe galt, som jo er det som skjer, igjen og igjen. Fremfor å eie og innrømme, så bortforklares og tåkelegges det. Og det er ikke greit.

Kristian Tonning Riise, anyone? Kjenner jeg blir forbannet bare jeg tenker på ham ...

Jeg tror nok det du etterspør også er mye opp til pressen. Det er ikke Jonas Gar Støre eller Siv Jensen som "ansetter" folkene sine, de er valgt inn av folket. Vil folket ha Tajiks (<- bare et eksempel, kunne stått mange navn her) som folkevalgt, da er hun det. Dessverre dukker jo disse saken opp etter at de er inne. (PS! Fantastisk jobb av aftenposten på disse pendersakene! Håper de frå SKUP prisen for det!)

Gammel 06-03-22, 12:09   #73
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Men jeg håper du er enig med meg Gaia, i at det også er tydelig at noen har tatt dette som en mulighet til "goder".
Kristian Tonning Riise, anyone? Kjenner jeg blir forbannet bare jeg tenker på ham ...

Problemet er at jeg tror at dette ikke bare er "noen", jeg tror det er ganske mange. Og jeg tror det kommer av en kultur som er veldig usunn, og hvor det ikke slås ned på overtramp, med mindre den som tråkker over skjønner det helt selv.

Og det er jo ting som tyder på at Hadia Tajik fikk dårlige råd, og helt selv skjønte at hun som Stortingsrepresentant for et parti som henvender seg mot "arbeidere" ikke kunne drive med boligspekulasjon. Det hun ikke synes å ha skjønt var at måten hun organiserte bosituasjonenes da hun var politisk rådgiver rett og slett ikke var lovlig. Og det handler jo også om hvilket miljø man ferdes i, og hva som oppfattes som grei skuring av omgangskretsen. På samme måte som det sies at trygdemisbruk "går i arv". Og man kan regne med at det i enkelte kretser er en større grad av skatteplanlegging som beveger seg helt ut i gråsonen, enn i andre kretser.

Jeg mener fortsatt det er riktig at det fikk konsekvenser for henne, og at håndteringen hennes av saken har vært ganske så elendig. Men jeg syns man skal løfte blikket og tenke over at dette ikke bare handler om henne, men om hele systemet. Og at man må gjøre noe med systemet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 16:49   #74
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Saken er mest av alt skikkelig trist.
Jeg syns det er rart at Hadia har svart ut og håndtert den siste uken så dårlig.
Noe av det mest uheldige med saken er at Hadia aktivt bidrar til å bagatellisere og dels tåkelegge regler for skatt på utleieinntekter og salg av de to leiglighetene hun eide/ deleide. Dette er poster i selvangivelsen som ikke kommer inn automatisk og som krever at folk har god skattemoral og at vi innberetter riktig. Syns jeg hører samtalene over kjøkkenbordet på om man sannferdig skal oppgi det ene elller andre som har lav sjanse for å bli oppdaget. Ikke bra for skattemoralen at de som er ansvarlig for systemet selv jukser.

Jeg skjønner heller ikke hva hun mener med svarene sine om dette. Hun sier at det først var de siste årene leiligheten gikk noen hundrelapper i pluss hver måned. Det er vel feil? Alle leieinntekter skal vel oppgis og så får man fradrag for renter et annet sted i selvangivelsen. Man setter jo ikke opp et regnestykke som går i pluss eller minus på en utleieleilgihet? Hun gikk jo av før fredag hvor hun måtte ha svart på dette i spørretimen. Det var sikkert lurt av henne.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 16:50   #75
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

(...) Egentlig er dette på mange måter bare en videreføring av den kulturen som førte til medlemsjukset i AUF som ble avdekket på 90-tallet, som til slutt førte til at fire personer ble dømt for bedrageri. (Hvor blant annet Giske og Huitfeldt var personer som er nevnt som kjente til og bidro til jukset, men som ikke ble tiltalt). Det var nok mange flere enn de som til slutt endte opp på tiltalebenken som var en del av den ukulturen som førte til medlemsjukset.
(...).

Jeg hadde jo håpet at den saken skulle være skremmeskudd for juksemakere, men neida. Kanskje var det galt av Oslo AUF å ta hele støyten alene, at det gjorde at både andre partier og senere (voksne) politikere tenkte "Puh vi slapp unna, det gjør vi sikkert neste gang også.".
Jeg glemmer ikke kommentarene og hånlatteren fra de andre lokale ungdomspartilederne da jeg trakk mitt AUF-lag ut av min kommunes tilsvarende støtteordning. Den ordningen ble vedtatt opphørt av kommunestyret før Oslosaken kom for avisene og retten den gangen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 19:13   #76
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at Stortinget må ha en administrasjon som kjenner til reglene som gjelder - og som kontrollerer og håndterer dem på samme måte som en hvilken som helst annen bedrift eller organisasjon skulle gjort. Det har de siste årene vist seg eg all mulig tydelighet at å basere seg på tillit overhodet ikke fungerer, fordi noen/ganske mange tydeligvis har ment at man skal utnytte både systemet og den manglende kontrollen som har vært basert på at stortingsvalgte er tillitsvalgte og dermed ikke skal kontrolleres.

Og at Hadja går av også som nestleder, er jo bare trist for AP.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 19:18   #77
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg støtter hele det innlegget ditt Pøblis. Synd, men sant.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 19:21   #78
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er fortsatt meget rart at hverken SMK eller Stortingets administrasjon sine økonomiavdeling ikke kjenner til skattereglene ved pendling og reiseregninger. Det må jo bare komme på plass snarest. Og helt uforståelig at ikke politikerne enda har forstått at ydmykhet er best når du har svin på skogen. Hadia har jo brukt så lang tid på å svare at hun burde hatt tid til å innhente råd fra skatteadvokat. Vi brukte advokat når mannen skulle arbeide store deler av året i utlandet men ansatt i selskap i Norge, og bosatt Norge.

Her har aftenposten hatt fine saker, og de bruker åpenbart lang tid på faktasjekking av hver artikkel.

Gammel 06-03-22, 19:21   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pokker også, nestledervervet ryker også. Nå må Kamzy løftes frem.

Gammel 06-03-22, 19:32   #80
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Pokker også, nestledervervet ryker også. Nå må Kamzy løftes frem.

Eller Lubna Jaffery. Og så håper jeg Marianne Marthinsen gjør come back.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.