Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-21, 23:53   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg bytter på tekalender fra Perch's og Kusmi Te drikker jeg litervis av, så det er liksom safe. Jeg spiser verken godteri, drikker kaffe, strikker eller bruker masser av skjønnhetsprodukter, så jeg har liksom ikke funnet noe annet som kan fange min interesse.

Gammel 04-09-21, 08:25   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Har hatt rituals og Kicks sine, likt rituals best. Lyst å prøve lookfantastic sin i år.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 15:45   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt denne til noen jeg er ekstra glad i, og som liker å prøve nye ting. Så sjarmerende med dialekten og idealismen som ligger bak. Men jeg vurderer å dele den opp 2 kalendere, med 12 I hver og kjeks, honnimgslynge, nøtter, et fint kort, oppskrifter, sjokolade etc etc og og et par andre småting i tillegg.
https://honninggutta.no/produkt/pakk...NB7aRqKaXwuAG0

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 18:49   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk den tekalenderen fra Pukka i fjor. Den kan jeg avbefale. Det var nesten ingen av te-ene jeg syntes var noe gode. Om du liker Pukka-te, er det kanskje noe annet, men jeg fant ut at jeg ikke gjorde det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 17:54   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg fikk den tekalenderen fra Pukka i fjor. Den kan jeg avbefale. Det var nesten ingen av te-ene jeg syntes var noe gode. Om du liker Pukka-te, er det kanskje noe annet, men jeg fant ut at jeg ikke gjorde det.

Nei, verken Pukka eller The London Tea Company er noe å trakte etter hvis man er te-elsker

Gammel 11-09-21, 18:25   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, verken Pukka eller The London Tea Company er noe å trakte etter hvis man er te-elsker

Hva må man velge da?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 20:09   #7
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gubben har fått (hjemmelagd) juleølkalender flere år på rad, og har fortsatt kjøleskapet i boden full av juleøl han ikke har drukket enda. Så i år lot jeg meg inspirere av denne tråden til å kjøpe Chilikalender hos Coolstuff til han! Da kan han spise chili OG drikke øl, vinn vinn.
Til meg kjøpte jeg den søte Rituals-kalenderen med lys

Jeg pleier alltid å være så seint ute at slikt er utsolgt innen jeg kommer meg så langt så denne tråden var midt i blink!

Lillegutt har litt «en, to, mange, alle»-tilnærming til åpning julekalendre Men han skal få den hjemmelagde filtkalenderen fra Panduro med nisser på som jeg lagde da han var liten, med badekuler + stæsj fra Lush, div lipglosser, dusjsåper fra Body shop, og et par dyre deodoranter med god lukt. Han elsker ting med forskjellige lukter

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 21:30   #8
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva må man velge da?

A.C. Perch’s kanskje?

Gammel 11-09-21, 21:36   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Perch er, som sagt, veldig bra.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 01:16   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva må man velge da?

Jeg liker godt både A.C Perch sin og Kusmi Tea sin. Perch får du kjøpt i butikken i Kvadraturen eller på nettsiden. Kusmi hos www. kaffemesteren.no (men kan hentes på kontoret i Klingenberggaten hvis man er i byen).

Gammel 11-09-21, 21:37   #11
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi pleier å kjøpe den fra Kaffebox, den anbefales veldig!

Gammel 12-09-21, 09:04   #12
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Barnet til en venn lagde te-kalender til henne. Det var en litt annen innfallsvinkel - brukte teer de hadde (og likte), tok av den etiketten på tråden og satte på en nummerlapp. Dvs. kalenderen lå i «dagens te» og ikke i teer man ikke hadde prøvd, før. Var hyggelig at barnet hadde lagd den også, naturligvis.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 20:31   #13
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger også ekstra press, bestilte den i dag jeg og. Håper jeg blir mer fornøyd med den enn jeg var med bülow sin.

Gammel 12-09-21, 21:35   #14
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg legger også på press. De burde betale deg for reklamen!

Gammel 12-09-21, 21:41   #15
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Angrer på at jeg har bestilt selv, skulle så helt klart fått gratis kalender for reklamen ja. (Jeg har kjøpt to forresten, så slipper jeg å være misunnelig på mannen. Det var jeg hver førjulsdag i fjor.)

Gammel 01-10-21, 18:14   #16
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Hvis du vil ha fersk og limited edition håndlaget sjokoladekonfekt, har jeg blitt gjort oppmerksom på at det fremdeles er åpen forhåndsbestilling her (sjekk post fra 27.09.), og at de i år kan sende.

Før har de bare laget et lite opplag av julekalendre og når de har fulle lister og ikke har tid til mer, da er det stopp. De lager ikke bare sjokolade, tror de har litt håndlaget marshmallows, marmeladekonfekt osv også. Svært dyktig konditor.

https://www.facebook.com/pralinetonsberg/

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 18:47   #17
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lush sin, jeg tenkte egentlig å kjøpe den til lillegutt som elsker Lush - men så koster den 2900 (!!). Men lush-produkter pleier jo å være gode og stas.

(Men det blir nok kjøping av enkelt-produkter fra lush kombinert med noen billigere produkter for lillegutt sin del)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 12:49   #18
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vurderer en sånn til meg selv https://www.etsy.com/no-en/listing/8...nt?ref=reviews
Så kan huset lukte jul i hele Desember.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 12:57   #19
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg vurderer en sånn til meg selv https://www.etsy.com/no-en/listing/8...nt?ref=reviews
Så kan huset lukte jul i hele Desember.

Hva ER det?

Gammel 03-10-21, 13:09   #20
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hva ER det?

Sånn duftvoks som varmes opp og avgir lukt. Jeg har en elektrisk brenner, men man kan også bruke sånne i keramikk der man setter et telys under for å varme opp voksen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.