Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte går dere ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-07, 08:53   #61
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg synes det er litt morsomt å lese at når drosjekøen dannes har mye å si for når folk reiser hjem.
Betyr det at man er gammel og satt når man tenker sånn, eller bor man bare for langt unna sentrum?

He he, det er vel et tegn på alder og modenhet tenker jeg. At man tenker konsekvenser av sine handlinger. Ravende fulle russejenter ofrer nok "komme seg hjem" problematikken lang mindre tankekraft enn damer i midten av 30-årene vil jeg tro!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:36   #62
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ravende fulle russejenter ofrer nok "komme seg hjem" problematikken lang mindre tankekraft enn damer i midten av 30-årene vil jeg tro!

Eller så kan det jo også tenkes at det er lettere for de å komme seg hjem igjen?
Jeg vet ikke helt, men alt løste seg liksom likevel da jeg var yngre...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.