Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Kommer julaften å feires som normalt med tanke på antallet personer?
Ja, normalt vi ligger under grensen for antallet personer 113 71,07%
Ja, som normalt vi ligger IKKE under grensen for antallet personer, men gjør det uansett 1 0,63%
Ja, jeg kommer å feire alene som vanlig 1 0,63%
Nei, vi kommer å feire bare med kjernefamilien og vi pleier å være flere 16 10,06%
Nei, vi minsker antaller personer som feirer sammen 23 14,47%
Nei, jeg kommer å være alene i år 2 1,26%
Annet 3 1,89%
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-20, 23:19   #61
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.057
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi feirer som normalt, bortsett fra at vi regner med at Mutter'n bare blir en veldig kort stund. Og har ikke vi allerede hatt denne pållen?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 23:20   #62
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Som vanlig, oss 4 + min mor som er her hvert 2. år.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 23:34   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Som normalt. Vi er bare oss og min mor og hennes kjærest i år.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 23:43   #64
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.255
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Det blir en veldig unormal jul for meg. Dette er min første jul uten barna, det gruer jeg meg til. Jeg skulle egentlig feire med mine foreldre, min søster m/familie og søsters svoger og svigerfar, men pga korona så skal jeg kun feire med mine foreldre.

Ettersom barna mine reiser til pappaen sin på mandag så skal vi ha «julaften» på søndag. Full pakke med middag og gaver. Da kommer foreldrene mine og feirer sammen med oss, det tror jeg blir kos!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 00:40   #65
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi pleier å feire med pappa, hans samboer, min søster og familien. Da er vi 9 eller 10, eldste feirer med sin far annethvert år. Nå som jeg er separert og eldste skal feire med sin far feirer også yngste med sin far. Jeg jobber annenhver jul og har kveldsvakt julaften i år.
Hadde jeg ikke jobbet hadde jeg feiret hos min søster, vi ville da vært 7 stk.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 08:07   #66
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.381
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi blir 12 på julaften, noe som er nokså vanlig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 08:11   #67
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi blir omtrent som vanlig.

Vi er oss fire og min mor med samboer. Og så kommer en utenlandsk venn som er koronastrandet og ikke kan reise til familien sin.

Vi har vært bare oss fire en gang og det var veldig hyggelig, så det gjør vi gjerne igjen om situasjonen skulle være sånn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 08:32   #68
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.136
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Helt som vanlig, vi fire.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 09:47   #69
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Helt som vanlig. Vi drar til svigers og blir der noen dager. Blir bare 7 stk totalt - svigerforeldre, oss 4 og en tante.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 09:54   #70
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Same procedure - oss fire, pluss mamma og samboeren hennes. Vi har vært der (i Vesterålen) de siste to årene, så i år kommer de til oss.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 14:07   #71
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.342
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Samme som vanlig, oss fire, bonusgutten og mamma og pappa.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 14:26   #72
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.289
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi feirer som vi ofte gjør med hele familien. Da blir vi 11 eller 12, og det er innafor hvis jeg har forstått det rett.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 21:53   #73
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi blir 9 stk, feirer som normalt. Vi feirer også 25. i vårt hus (gift med utlending), den feiringen blir bare med kjernefamilien, vanligvis er det et stort besøk.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 21:59   #74
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.327
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi blir kun oss fire og med påvist corona blant oss så skal en av oss sitte på rommet alene over julehelgen....

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 22:03   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.650
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi blir kun oss fire og med påvist corona blant oss så skal en av oss sitte på rommet alene over julehelgen....

Å nei, det var trist å lese!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 22:18   #76
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.831
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Vi skal for første gang være bare oss kjernefamilien på 5. Det innebærer forsåvidt 2 utflyttede barn som bor i nærheten her. Vi pleier å være 9-11 vanligvis, men med så mange kohorter greide jeg ikke så for meg at vi skulle klare å ivareta smittevern.

Dere som skal være så mange som 12-14 personer, har dere gigantiske stuer og spisestuebord? Eller tenker dere ikke at det må være en meter mellom hver de som er i hver familie?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 23:40   #77
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Jeg skal feire med min mor og min onkel. Det blir jul slik som jeg pleier å feire den når barna er hos faren sin.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-20, 00:26   #78
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.933
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften å feires annerledes enn normalt?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, som normalt. Vi er aldri mange på julaften.

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-20, 00:26   #79
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.933
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi blir kun oss fire og med påvist corona blant oss så skal en av oss sitte på rommet alene over julehelgen....

Det her var trist å lese.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-20, 10:50   #80
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer julaften til å feires som normalt eller på annen måte enn normalt?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.


Dere som skal være så mange som 12-14 personer, har dere gigantiske stuer og spisestuebord? Eller tenker dere ikke at det må være en meter mellom hver de som er i hver familie?

Vi setter verandaspisebordet inn og lager langbord. Pent blir det ikke, men det er vel ikke så nøye. Så har vi en meter mellom hver husstand. Pappa foreslo å lage et slags «barnebord» for de single.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no