|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Dro på folkehøyskole da jeg var 16 og flyttet aldri hjem igjen (bortsett fra et par måneder mellom leiligheter nå og da - bare for å bli overbevist om at det var veldig lurt at jeg ikke bodde hjemme).
|
|
|
#62 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?19. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var akkurat fylt 16.
|
|
|
#64 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Når flyttet du hjemmefra?
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Pauset
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 21 år. Hadde fått jobb på en radiostasjon tjente mine egne penger. Kjente at dersom min mor og jeg fortsatt skulle være venner så måtte jeg komme meg ut av huset.... |
|
|
|
|
|
#66 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 19 aar. Hadde bodd 8 aar i Spania, veldig overbeskyttet. Saa flyttet jeg tilbake til Norge og begynte paa folkehoegskole. Det var kjempe goey. Siden har jeg bodd i Norge.
|
|
|
#68 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 19 og et halvt. Flyttet til Oslo for å studere. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Flyttet sammen med sambo da jeg var 18.
|
|
|
#70 |
|
Peppy!
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet dagen etter siste eksamen på vgs. Jeg reiste 50 mil, for å studere på Blindern. 19 år og voksen. Trodde jeg. Og der satt jeg, alene på en hybel. Jeg følte meg ganske ensom da jeg gikk på butikken for å handle mat. Jeg husker at jeg levde på Honni Korn og wienerbrød. Det viste seg at jeg slettes ikke gled umerkelig inn blant gjengen på SV-bygget der jeg troppet opp med min nye, hvite drakt fra Donna Karan og lyseblå mobiltelefon (dette var i 1997.). Det var et par koder jeg ikke klarte å knekke umiddelbart der ja. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Flyttet til Trondheim etter VGS. En annen landsdel. Dårlig med utdannelsesmuligheter der jeg bodde, så det hadde alltid ligget i kortene at jeg skulle flytte da. Selv om det var plenty med folk jeg kjente som valgte å bli sykepleier eller lærer fordi det da gikk an å bli boende hjemme...
|
|
|
#72 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18. På 4 dagers varsel. Kom inn på sisteåret på vgs i annet fylke og ville flytte dit. (Kjærligheten var grunnen)
|
|
|
#73 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?19 år til Frankrike. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Bodde på hybel siste året på gymnaset, og med unntak av da jeg ble mor og alenemor på en og samme tid har jeg bodd for meg selv siden det. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flytta til Trondheim for å studere da jeg var 20 og nettopp ferdig med videregående (ett år forsinka pga utvekslingsår i USA).
|
|
|
#76 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 19, hadde nettopp gått ut fra VGS og lengtet hjem.
|
|
|
|
#77 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg gjorde også som Skilpadda, av samme grunn. Selv om det ikke var Tromsø jeg bodde i.
|
|
|
#78 |
|
Står på egne ben
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet ikke ut ordentlig hjemmefra (fikk egen leilighet) før jeg var 24 1/2 år. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
flisespikker
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?
Nei, helt alene ... De første par årene som student bodde jeg sammen med Teofelia, og så bodde jeg på et par hybler med felleskjøkken før jeg flyttet sammen med ham jeg etter hvert giftet meg med. Helt alene har jeg vel egentlig bare bodd etter at jeg ble gift.
|
![]() |
|
|