|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?
Man vet jo at dårlig kosthold er ille for både liten og stor. Det er jo ikke det det går på.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?Samme her. Jeg har jo vært overvektig og slitt med overspising hele livet, og jeg er en av dem folk muligens ofte har sett på Rema med handlevognen full av Cola, sjokolade og chips. Jeg prøvde å handle det på kveldene når det var lite folk, og jeg gikk gjerne på forskjellige butikker fordi jeg var flau overfor de som satt i kassen som så meg handle dette så ofte. Jeg har ENORME kunnskaper om ernæring, ja jeg sier det gjerne. Jeg kan omtrent alt om emnet fordi jeg leste og sluukte alt jeg kom over av slankebøker, kokebøker, slankeblader osv, allikevel ødela jeg kroppen min. Det er en sykdom.
|
|
|
#3 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?Jeg ser i handlekurven til folk for å bli inspirert til å prøve nye ting. Ofte så handler folk både hovedmaten og tilbehøret og man kan da fantasere om hva de skal spise og slik få lyst til å prøve det samme. |
|
|
|
![]() |
|
|